TAXI udruzenja u Beogradu

Ne postoji nijedan “plus” kad su beogradski taksisti u pitanju!..

Minusa ima na pretek: Neujednacen izgled vozila (mada je to i problem drzave), neljubazni vozaci, ljuti, ako nemate „sitno“ svadjaju se sa vama, VI ste ti koji morate da izadjete iz vozila i rasitnite pare, jer “nije njihov posao” da imaju sitno da vam vrate kusur! :-s Ako je u pitanju kratka voznja onda uzdisu, cokcu, “prevrcu ocima”, ili vas izbace iz vozila, (to se meni desilo jednom davno), ako trazite vozilo na poziv (kad bi trebalo da vam daju popust) nikad nema slobodnih vozila ako je u pitanju kraca voznja, (dok za duzu stizu za najvise 3 minuta) a ako naglasite da ne treba popust vec da samo zelite da vam dodje vozilo, onda naprasno ima slobodnih vozila, i tako!

Sama usluga je posebna prica polazeci od toga da iste cene imaju i dobra i losa vozila, sto znaci da cete isto platiti ako se vozite u (relativno) dobrom automobilu (sa klimom, i sl.) ili u nekom automobilu koji se raspada! A uz to cene uopste nisu male- ako poredimo, imaju cene skoro iste kao taksisti u Spaniji npr., ali s tom razlikom sto su tamo svi automobili dobri.

A o cigaretama i da ne pricam, cak i po uvodjenju novog Zakona, u fazonu su: „Jel TI ne smeta da zapalim“, a vec je spremio cigaretu, i sta vi da kazete, ako kazete da vam smeta samo cete da nastavite agoniju… A ono TI sam namerno napisala velikim slovima da istaknem kako oni izgleda ne znaju sta je persiranje, pogotovo kad im je stranka mladja osoba, tj. kad oni misle da je mladja, i ma koliko ja svima njima uvek persirala od njih u 99.9% slucajeva cujem TI! Neverovatni su! UZAS!

(Ne)Cistocu kola i izgled/stil vozaca necu ni da komentarisem. E da, ako trazite vozilo sa klimom necete dobiti popust, mada oko toga ne mogu ni da se nerviram, to mi je sad i smesno, pa klima je mozda pre 10 godina i bila neki luksuz, a sad je uglavnom sva vozila imaju, ali eto…

Da ne navodim konkretna udruzenja koja su svojevremeno imala akciju u saradnji sa nekim firmama da daju neki specijalan popust trudnicama a ako ga vi eksplicitno ne trazite oni se prave ludi, i onda kao: „Ups, izvin’te, nismo videli (da ste trudni)“ :-/, pa onda jos vama bude neprijatno, i taaakooo…

Nema kraja, katastrofa! A o „novcanim“ prevarama tipa prilicno razlicitim iznosima za naplatu za istu relaciju, i da ne pricam, to je tek POSEBNA prica, a „najsmesnije“ je kad se to desi istog dana i u okviru istog Udruzenja!… Ma, dno dna i velika sramota za drzavu i njen glavni grad…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

TAXI udruzenja u Beogradu, 4.2 out of 5 based on 25 ratings

Ovaj unos je objavljen pod Javni i servisi lokalne samouprave. Zabeležite stalnu vezu.

22 reagovanja na TAXI udruzenja u Beogradu

1. bobica kaže:

mogu samo da kazem da ni taksistima nije lako.A sobzirom da je u pitanju brza i laka zarada i da vam sem dozvole nikakva diploma nije potrebna,i ne cudi sto je vecina njih nepismena,nekulturna,neelokventna,a o bon tonu su culi u nekom filmu.Opet naglasavam nisu svi takvi,i toj nekolicini svaka cast,skidam kapu.

2. Micka kaže:

Kada sam dolazila u Beogradu na samoj autobuskoj stanici nabasala sam na divljeg taksiste, naravno misleći da je ustvari taksista iz ovih Beogradskih udruženja, auto je imao oznaku gore bez taksimetra auto čist noviji naravno odneo šalu na stranu odvezome tamo gde treba pomogao mi da izvučem kofer platila sam nema račun nema taksimetar sama sam kriva nisam obratila pažnju, da bi posle vraćaju se na autobuskoj stanici ovog puta pozvala sam taksi došao odvezao me taksimetar radi radio stanica, nervozan vozač auto stariji, vratio me na stanici i naplatio više nego onaj divlji taksista za koga sam mislila da me odrao, plus se nije udostojio ni da izadje, nego sama otvarala gepek auta izvukla stvari prosto čovek kada radi neki posao radi treba da privuče mušterije a ne da ih odbija.

3. Zephyr kaže:

Meni je prosto neverovatno kako neko ko zivi od transporta putnika , moze tako bahato i bezobrazno da se ponasa prema istim. Kada sam u Novom Sadu usao u taxi, nisam znao sta mi se dogodilo. Taxista je bio izuzetno ljubazan, automobil je bio perfektan, cak sta vise kroz rzgovor se ispostavilo da vecina njih nosi uniforme i da vam daju fiskalne racune i tacan kusur. Kao da sam na drugoj planeti.

4. Kokobenica kaže:

Meni je jedan celu voznju gundjao sto sam unela buket ruza u kola, da pripazim da mu ne rasipam polen po sedistu, a nigde polena. Pa ne mogu da izbacim kroz prozor cvece dok se vozim i tresem ga o bandere. Svasta, to je samo jedan primer koji sam izdvojila kao cudan a prepoznala sam se u mnogim situacijama iz teksta.

5. jecika1 kaže:

Mnogo su skuplji nego u novom sadu, velike su pocetne tarife, kada primete da niste iz bg-a, nadrljali se.

6. Kajka kaže:

Uvek hoce da te opeljese, i to nema razlike da li si mlad ili star, sem mog oca, on se krvnicki svadja sa njima, tako da jedino ako si isti kao on, i krenes istu tragicnu pricu, dobro ces proci. Vecito su nezadovoljni, ali kapiram uzasno je biti po ceo dan i noc u kolima, ali ja ti placam uslugu, ne vozis me za dzabe, i to dobro odvajam od svog dzepa za tu voznju koja je vise tortura nego voznja i za mene luksuz. A to sto pola njih nece ni da ti unese prtljag kad imas, pa ja sam dizem u gepek, i slicno. Onda me sto pre istera iz vozila i nervozno cokce kad dajem pare, kao da mu dajem 20 dinara, a ne 500 za smesnu relaciju. Ma, videla bih ih da ciste ulice. Nisu ni svesni koliko je tesko danas u svim profesijama, a ne samo u njihovoj. A ova nas drzava unisti, svi cemo postati ludaci, a ova zemlja kolektna ludara.

7. Jeja123 kaže:

Stvarno ne ide da se taksira sa raspalim automobilima. Nije njihova zarada uopste mala, a ako placam taxi, to znaci da placam i neku bezbednost i udobnost. Neki dan mi taksista kaze da je zaradio cisto 9000 dinara za jedan dan. A cigare da i ne pominjem, ukljucivanje taksimetra na polu puta, kao ups zaboravio sam. Zelim i da pohvalim mali broj i onih drugih, kulturnih, odmerenih, ljubaznih.

8. lokna kaže:

Sada vise nema taksi popusta, ali i taksisti imaju mnogo manje voznji. Nema ni promocija, limenki ili karata za krstarenje, a svako poskupljenje (od jednog se i odustalo, uistinu govoreci) o kome se prica danima, predstavlja pravu pravcatu antireklamu.

9. MiletaR kaže:

Nemojmo grešiti dušu pa nisu svi taksisti naopaki,kao u svakom poslu ima i izuzetaka,ova oblast je malo specifična jer nepostoji selekcikija,svako može da vozi taksi.

10. LunaLu kaže:

Jos jednu cinjenicu da dodam vezano za taksiste, a to je da su to najbahatiji vozaci koje sam susrela na ulici i kao pesak, a jos vise kao vozac. Kad vide zenu u malom auto mislim da im je zivotni cilj da je „iseku“ tokom voznje.

11. gumarabika kaže:

Potpuno se slazem sa tekstom.
    Vrhunac lose usluge sam doziveo nedavno, kada mi je taksista nakon njegovog monologa o politickoj situaciji i „svetskoj zaveri“ koja mu je kriva sto se on nije obogatio taksirajuci, koji sam ja samo precutao ne zeleci da ulazim u razgovor, rekao – „Ti bas nisi mnogo pametan, a?“. Nakon toga sam prekinuo voznju, na sta je on reagovao psovkom koja nije za objavljivanje.

12. jtanja kaže:

uzasni su,neljubazni,oderu vas,kakvi popusti i ostale gluposti

13. skymd003 kaže:

veliki plus za tekst!!!

14. Nina kaže:

Evo, pre neki dan sam imala tu „cast“ da se prvi put u zivotu vozim Ladom, i to naravno raspadnutom, a u pitanju je udruzenje Plavi taxi, i to nakon ukidanja i onih „celih“ 10% popusta na poziv!!!!!!!!!… Stvarno DNO DNA, UZAS, SRAMOTA I BEZOBRAZLUK za jedan glavni grad u Evropi! OCENA taxi udruzenja u Bg-u: 0!!!

15. igyyboy kaže:

meni se isto to dogodilo za cigaretu, samo sto je u mom slucaju vec zapalio.
    previsoke cene za nizak kvalitet usluge. u Podgorici sam se skoro vozio taxi-jem i moram priznati da me je zacudila i ljubaznost i iznosenje moje torbe, a i jeftinije je nego u Bg-u, vozilo perfektno cisto, i naravno niko od njih u 5 dana koliko sam se vozio nije zapalio cigaretu.

16. Ninaa20 kaže:

Nista pohvalno ne mogu da kazem o njima. Iako zvuci kao klise ali taksimetri vrlo cesto pokazuju vise nego sto treba, vozaci navodno ne znaju najkraci put, a kada trazim vozilo sa praznim gepekom obavezno mi posalju nekoga ko u gepeku ima pola podruma.

17. Dexy kaže:

Na zalost to je realnost, i ti ljudi se ne menjaju uprkos toliko negativnih misljenja i javnih komentara ljudi. Evo pre neko jutro na radiju S gostovao Zoran Kesic i ocrnio jednog taksistu koji ga je dovezao, ali nije on jedina javna licnost koja je revoltirana ima njih jos koji se voze taksijem i negoduju. Ja licno mislim da grad Beograd mora da napravi kodeks ponasanja i da se toga svi pridrzavaju, a i mnogo brate ima taksista u Srbiji! Dobar deo ljudi koji je dobio otpremninu vecu 3000 evra je kupio auto i ubacio ga u taksi, smatrajuci da ce svaki dan da kaplje, a ne zapinje se nimalo i sa tako bolesnim razmisljanjem jednog dana se probudi kad ono auto propao, a para nigde nema.

18. Marinkovic kaže:

Izgleda da sam i ja slicne srece kao autorka teksta. :( Sa taksistima uvek neka avantura ili u najmanju ruku sitni bezobrazluk zbog koga je povrh svega mene na kraju sramota. Iako sa taksistima treba komunicirati „posebnim“ zargonom, mogu tek zamisliti kako je slabijem polu kad im i ja sa svojih 85kg i 191cm cesto precutim.

19. svetlana kaže:

Često koristim usluge taxi službi i do sada sam im ostavila malo bogatstvo. Za svo ovo vreme (20 godina) imala sam dve neprijatne situacije:
    - u toku vožnje sam primetila da taksista (bio parkiran na zvaničnom taxi parkingu na Trgu Republike) nije uključio taksimetar. Snimivši da nema ni radio vezu, i neka druga obeležja taksi službe (osim pečurke), vozača sam zamolila da zaustavi vozilo i ja sam izašla napolje (i ne plativši očiglednom „divljaku“).
    - u zimskom periodu sam ušla u taksi u kome je dim cigareta mogao da se grebe sa prozora. videla sam da taksista završava cigaretu pa sam pomislila da ću do kraja vožnje ipak uspeti da udahnem kiseonik. pošto je taksista jako brzo pokušao da pripali novu, zamolila sam ga da to ne čini. imao je komentar da je trebalo onda da trazim nepušačko vozilo, ali je ipak odustao od cigarete.

20. Zora kaže:

Ukoliko taxista oceni da je vama jako hitno, kasnite na predstavu, venčanje, avion, ispit….a na samoj destinaciji ne postoji kiosk ili bilo koja prodavnica, budite sigurni da neće imati bilo koju novčanicu da vam vrati, ni dinara od 1000 ili 5000 koje vi imate, a neće ni imati ideju kako da se novčanica rasitni, a ukoliko i vi imate rešenje postaće izrazito spor, odsutan, biraće pogrešne ulice i sl.
    Do skoro sam doživljavala kao normalno (nadam se da je novi zakon to promenio) da taxista bez pitanja zapali cigaretu i da ukoliko ja pitam da li mogu i ja kao putnik, on se naljuti i kaže: Nikako, ne mogu posle da čistim ili nove su mi presvlake. Nisam smela ni da se nasmejem na to da takve ne bih dodatno provocirala. O kradji na taximetru koji je povezan sa sirenom, migavcem ili brisačima, da ne govorim – sad znate zašto taxisti često nervozno trube.

• dejanp011 kaže:

Šta vas to čudi, pa većina vlasnika taxi udruženja su lica iz kriminogene sredine, tako da se i veliki broj taxista tu uklapa. Taxi bi trebalo liberalizovati, po sistemu, kupi auto, plaćaj porez i svi pod jedinstven cenovnik, kakva crna udruženja i sl.

• sandra888 kaže:

Godinama sam se vozila taxijem i za to vreme srela 5-6 normalnih taxista.Ostali nisu govorili ni dobar dan kad im udjes u kola,nego su bili namrgodjeni kao da te voze za dzabe. Kad treba da vrate kusur,sitnis do 10-ak dinara nisu vracali i ladno se pravili ludi a ako je trebalo da ja njima dodam npr. 2 dinara onda bi oni zaokruzili tako da meni duguju 8 dinara. Veliki neprofesionalci.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.