Zeleznice Srbije, Srbija Fleksipas

Srbija Fleksipas je extra ponuda za osobe mlađe od 26 godina koji putuju na većim relacijama u Srbiji.

Elem, o čemu se radi:

Naime, za cenu od 1500 RSD, možete da putujete železničkim transportom unutar Srbije 10 dana po vašem izboru u okviru jednog meseca. Mesec za koji uplaćujete „Srbija Fleksipas“ nije tekući mesec, već vam se računa 30 dana od dana uplate povlastice. Korišćenje „Srbija Fleksipas“ je jednostavno. Odaberete dan koji ćete da putujete, upišete ga na kartu i ceo taj dan možete da koristite železnički transport, u bilo kojem pravcu i koliko to puta želite u toku tog dana besplatno. Ovo besplatno je opcionalno, jer u nekim vozovima se naplaćuje nekakav tarifni dodatak koji je maksimalno 100 RSD. Napominjem da su takvi vozovi retki te da se retko dešava da vam kondukter u vozu naplaćuje taj dodatak. Ako niste iskoristili 10 dana i ako vam je ostao neki neiskorišten dan, isti ne možete preneti u sledeći mesec.

Iz iskustva znam da putovanje vozom može biti prijatnije od putovanja autobusom. Upoznaju se različiti ljudi, stiču neka nova poznanstva. Druga stvar koja mi se dopada kod ovakvog načina putovanja je velika ušteda ako putujete na duže relacije, jer bukvalno ne plaćate kartu. Zato sendvice, grickalice, sokove i fotoaparat u ruke i krenite da putujete, jer kako ona pesma od Bijelog Dugmeta kaže:

„… Sasvim je svejedno
Ko u kojem vozu sjedi
Putovanje je divna stvar…“

Loša strana cele priče je to što naši vozovi uvek kasne, vagoni su nam očajni, a pruge su nalik onima u Indiji ili Bangladešu, mada, ništa nije savršeno…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Zeleznice Srbije, Srbija Fleksipas, 4.6 out of 5 based on 22 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Javni i servisi lokalne samouprave. Zabeležite stalnu vezu.

45 reagovanja na Zeleznice Srbije, Srbija Fleksipas

  1. Suzy kaže:

    Naše pruge su davno propale,a vozovi su sve gori i gori.Kroz Trstenik retko i prolaze,putničkih odavno nema.Naša železnica je u takvom stanju da im ni ovo neće pomoći.

  2. ElkaTheLady kaže:

    Naša Železnica ipak ima različite kategorije vozova gde je različita cena ,a u nekim je obavezna rezervacija.Sa Flexipass-om možete koristiti 2.razred ali on je odličan u IPC poslovnom vozu sa klima uređajima,ali treba platiti rezervaciju.Putujem vozovima,upoznajem se sa ljudima i od njih čujem pouzdane informacije npr. koji vozovi ne kasne.Jedino me ljuti kad pri velikoj gužvi zakače samo dva vagona,pa moramo stajati.Kondukteri imaju pravo na jedan svoj kupe za odmor.To im je i kancelarija u kojoj obavljaju službene razgovore.
    Mladima preporučujem Flex.Postoji i Balkanflex.Sve možete videti na njihovom sajtu,čak i cene prevoza.

  3. Rio kaže:

    Imam lose iskustvo sa našom bajnom železnicom, i to na relaciji ka Beograd prvo kasnili čitav sat, pa onda kada je došao imali sto šta da vidimo, čitava dva vagona a normalno mesta nema jer već u Nišu su popunjena, i tako do Beograda na nogama, a mogao sam busom da barem da sednem, a najviše me nervira to što je kondukter imao za sebe čitava šest mesta, a da nije dopuštao da tu sednu neko ko je tu baš stajao jer je zaključavao, eto toliko o brigi i odnosu zaposlenih prema putnicima.

  4. Tamara23 kaže:

    Kada god mi je trebao voz u nekom pravcu,kada pozovem da pitam ima li,jos ni jednom nisam cula odgovor da ima.Bar u mom gradu,a i za one pravce za koje ima,recimo ima u 13h,pa tek posle 17h ili cak ne direktna linija,vec sa presedanjem.

  5. Dare88 kaže:

    Putovanje vozom je mnogo zanimljivije i udobnije ali ne-cistoca i kasnjenje voza najveca je mana. Zasto ne bi samo zaposlili vise cistaca, cistatcica nekog ko bi odrzavao te vozove i samo kasnjenje bi kasnije bilo zanemarljivo.

  6. Micka kaže:

    Kad smo kod tih naših vozova jednom sam verujući da ću jeftinije proći ako idem vozom, i misleći da to nije to tako loše kao što su mi govorili ušla i odma sam se pokajala,prvo mesta nema ljudi stoje kako koja stanica dolazi putnici ulaze manje izlaze povremeno kondukter proće, i vrati se u kabini i zaključa je kada izaće i ako u njoj mogu stanu šest ljudi i onda vidim sam taj odnos prema putnicima i kad sam izašla na stanici u Beogradu rekla sebi da ma koliko jeftinije to ne vredi kada vidite osobu koja tako ponaša i radnik je železnice mene voz videti neće.

  7. MArko kaže:

    Trebalo bi da putujem na relaciji nis-zagreb-nis…jel postoji mogucnost da kupim fleksipas i da se vozim do granice i u povratku od granice do nisa za tih 1500din a da relaciju od granice do zagreba i kasnije od zagreba do granice platim u vozu?

  8. Kris kaže:

    Voziti se u vozu i to našim ne bi preporucio sem ako neko ima živaca da trpi tu sporost neljubaznost i nečistoću sve to me odbija od pomisli da se upuštam u još jednu loše ískustvo sa takvozvanom našom železnicom.

  9. Sanjica kaže:

    U voz ni u snu vozila sam se u jednom od njihovih vagona i više nikad prvo platiš kartu pa onda stojiš pa se guraš pa se smrzavaš pa kasniš i po više sata bolje idi autobusom sedni i uživaj.

  10. Sanjadj kaže:

    Činjenica je da u ovakom stanju kako se nalazi naša železnica teško može da me pridobije da se vozim sa njime.

  11. Jedan kaže:

    U ovakom stanju kako nalazi železnice naravnom lošem, ovake ponude možda su povoljne, ali ako ima neko živaca da čeka sva ta kašnjena tu sporost raspadnute vagone i nebrigu osoblja, nek izvoli ja se neću upuštati u to.

  12. Majasam kaže:

    Našim vozovima sam imao priliku da se vozim i moj utisak je da su prespori, nema dovoljno vagona, a i ovi sto postoje su zapusteni i prljavi, imam utisak da ih nikad ne ciste…

  13. mardok kaže:

    U kojim vozovima se naplacuje,kako kazes,neki tarifni dodatak?

    • bocap kaže:

      Dodak se naplaćuje u poslovnim, brzim i svim međunarodnim vozovima. Praktično u svim osim putničkih vozova II reda.

      • sleepwalker kaže:

        U brzim i međunarodnim se ne naplaćuje tarifni dodatak, isprobano pre 15ak dana. Naplaćuje se samo u ICS (InterCity Serbia) vozovima (BG – Prijepolje i BG – NS), a poslovni vozovi ne postoje koliko ja znam.

      • bocap kaže:

        Poslovni voz saobraća na relaciji Subotica – NS – Beograd – NS – Subotica. Putovao sam protekle nedelje kada je zbog snega bio u prekidu drumski saobraćaj u Vojvodini!

  14. Dex kaže:

    Putovanje vozom i to našim imao sam prilike od Niša do Beograda ubace dva vagona a koliko ima stanica i onda ljudi stoje kao da su stoka ma to je da čovek da poludi i da se vozim vozom ma nikad.

  15. Slobo kaže:

    Da li jos uvek postoji ova povlastica i gde moze da se kupi?

  16. Tixy kaže:

    Ja nebih se vozila tim vozom ni da mi plate zbog propalih pruga mora da ide presporo.

  17. Sanjas kaže:

    Vozila sam se sa vozom i znam da više neću vuče se kao neki propali fića.

  18. intelserbia kaže:

    Ovo je odlicno. Samo je steta sto vazi samo za studente do 26.godina jer znamo koliki je prosek studiranja u srbiji . Inace za svaku pohvalu.

    • Ivan kaže:

      Важи за све, не само за студенте. Важно је да имаш мање од 26 година. :)
      Мада, сад су убацили флексипас и за старије од 26 година, али кошта 3000дин. Поздрав!

  19. pipi kaže:

    Odlična usluga i koristan tekst.
    Kada ste u situaciji da iz bilo kojeg razloga i u roku od nekoliko dana morate više puta da putujete i to na duže relacije, ovo je veoma isplativa opcija.

    • Sasha100 kaže:

      Bez veze sto je samo do 26.godine.Kad sam bila student nije bilo ovakvih beneficija,na zalost.Morali smo se švercovati :-D Svakako treba iskoristiti,jer je prevoz vozom najlepsi i najudobniji,a u tom uzrastu i najuzbudljiviji.

  20. gajic_bor kaže:

    Dugo se nisam vozio vozovima nase zeleznice mada sam im pre par godina bio stalna musterija. Znam da sam imao studentsku povlasticu i sa njom je bilo vise nego povoljno putovati i mogu reci da sam uzivao. Nije bilo nekog preteranog kasnjenja vozova, kondukteri su bili ok, vozovi stari ali uredni…bio sam zadovoljan.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.