JPI – Javni Prevoz Indjija

Od 01.07.2011. godine u Indjiji, kako kazu, funkcionise sistem javnog prevoza koji povezuje sva mesta u Opstini…
Vec iz moje uvodne recenice bi trebalo da zakljucite da tu stvari i ne funkcionisu onako kako bi trebalo… Naime, ideja je odlicna, sta vise, vrlo dobro osmisljena. Dve kruzne linije, smer A i smer B, kako kroz naseljena mesta u opstini tako i kroz grad. Nebrojeno polazaka u oba smera. Cena karte u sve tri zone pristupacna (I zona 50 din., II zona 100 din. i III zona 120 din.), a besplatne karte (povlastice) za ucenike, studente i penzionere, kao i lica sa invaliditetom. Cena mesecne karte za I zonu je tek 1.320 dinara.

Vozila, kazu nova, klimatizovana, komforna… ma, kad citas ne moze biti bolje! Vozaci profesionalci u svom poslu. Internet prezentacija na sajtu Direkcije za izgradnju Opstine Indjija, kao i sve u opstini na visokoj nozi, ali prividno i samo na papiru…

E sad, da ne bude kako bas nista ne valja, moram priznati da su polasci/dolasci prilicno tacni, kad vozilo uopste dodje na stajaliste. Preko leta, s jeseni i u prolece sve to nekako i funkcionise, ali zimi nikako!

Stara i losa vozila, vozaci koji misle da ce proci i po oranju. Ne znam ni kako da nazovem te ljude koji se javljaju na telefon za informacije o polascima, jer pojma nemam gde im je radno mesto. Zoves i dobijes sledecu informaciju- vozilo je krenulo, a ja sad nemam pojma da ti kazem gde je i zasto ga nema (polazak je kasnio do momenta poziva 35 min.- inace udarni polazak, preveze cetrdesetak radnika do jedne firme). Nema potrebe da pricam o tome kako se na kraju nije ni pojavio!

Eto, muke nase u jednoj od najrazvijenijih opstina u Srbiji…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

JPI - Javni Prevoz Indjija, 4.3 out of 5 based on 11 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Javni i servisi lokalne samouprave. Zabeležite stalnu vezu.

7 reagovanja na JPI – Javni Prevoz Indjija

  1. Zivotinja kaže:

    Ne znam,ja sam leti cesto kod druga u Indjiji i servis za prevoz je stvarno ok.Vozila nisu nova kao na reklami,ali tako je kako je.

  2. mareigor kaže:

    Za tu cenu karte bolje da su uveli javni taxi servis i da su vozili ljude za normalnu i pristupacnu cifru.Opstina ionako ima dosta sluzbenih vozila koja se koriste u privatne svrhe,pa mogili bi da ih doniraju za jedan javni taksi servis a da JPI ukinu,vise bi koristi imali od toga. Indjijski taksisti deru po usima 400din bilo da ides tri ili trideset tri kuce dalje.Tarifa im je ista po celom gradu.Zato svi i voze besna kola jedino moj komsija taksira stodzom :) ..

  3. Nefertiti kaže:

    jednog dana ćemo i mi imati stručne ljude na mestima za koja su stručni, a do tada možemo samo da koristimo ono što nam se nudi i nadamo se da za to nisu otišle pare u nečije privatne džepove.

  4. nordex kaže:

    Ideja je dobra, al za mnogo veci grad, a ne za grad od 50 000 stanovnika, i naravno finansijski skroz neisplativo, pola autobusa se vozika prazno!

    • bocap kaže:

      Indjija ima mnogo manje stanovnika od 50.000. Mozda cela opstina ima oko navedenih 50.000 stanovnika.

  5. Beer Drinker kaže:

    Nateralo me je da pogledam prezentaciju, iako nikad nisam bio niti ću verovatno skoro zabasati u te krajeve… Stvarno lepo odrađeno…sad, koliko je za TO plaćeno i koliko je moralno objavljivati nešto tako ako je u praksi drugačije… Reklama, kao i sve druge. Što bi rekao moj pok.otac: „Ne kupujem NIŠTA što reklamiraju…“

  6. Keti kaže:

    Ovo sto citam su problemi javnih prevoza svih gradova koji ih imaju i kod nas i ponegde u svetu.Nista me vise ne cudi.Dobro da ga bar imate.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.