Javno Gradsko Saobracajno Preduzece Novi Sad

JGSP Novi Sad, je sigurno nesto o cemu svi Novosadjani imaju po nesto da kazu.
Da li pozitivnu ili negativnu kritiku, ali utisci sigurno da postoje.
Ja se vec dobrih 10 godina mog skolovanja vozim autobusom i nagledala sam se svega i svacega. Kako od korisnika ovog preduzeca, tako i od zaposlenih.
Kao prvo moram odmah da kazem da ipak svima mnogo olaksava kretanje po gradu i okolnim mestima postojanje ovakvog preduzeca.
Takodje podrzavam i uvodjenje novih buseva, kojima mogu da se prevoze i invalidi.
Jos jedna pozitivna kritika smatram da je i ta, sto se veoma retko desi da busevi zakasne ili ne dodju, ali kvarovi su u poslednje vreme sve cesci, sto je i normalno, s obzirom na to kolika je starost vozila…
Cena karte za prvu zonu je 45 dinara, a za drugu 90, cime se vec otvara neka druga tema, da li je skupo ili ne.

Ono sto mi sve vise smeta jeste nehigijena i necistoca u autobusima, stakla nekada budu prljava da se kroz njih nista ne vidi…
Takodje ono sto je Novosadjanima vec poznato, jeste praksa stara nekih godinu i vise dana, da se pri ulasku ulazi na prva vrata, a izlazi na ostala, sto i nije lose, medjutim nije retkost, da vozaci ne vide ljude na ostalim vratima, koji zele da izadju, pa ne otvore vrata i u tom slucaju se mora vikati kroz autobus: „Druga, treca…“
Takodje ima vozaca koji veoma brzo voze i na taj nacin ugrozavaju bezbednost putnika.
Naravno ima i onih kojima to ne mogu zameriti.
Kao i veoma ljubaznih vozaca koji znaju i da se zahvale ukoliko im se pokaze karta.
Sve u svemu mislim da bi bilo dobro uvodjenje i neke kontrole za vozace i kontrolore, da se i njihov rad kontrolise, kao sto se i putnici kontrolisu.

I zakljucak: kao pozitivno bih navela da se uglavnom postuje vreme polazaka – ne kasne, to je najjeftiniji nacin da se prevozimo danas, a ono sto bih navela kao negativno je sto su autobusi stari, kontrolori neljubazni, kradje su ceste…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Javno Gradsko Saobracajno Preduzece Novi Sad, 3.8 out of 5 based on 13 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Javni i servisi lokalne samouprave. Zabeležite stalnu vezu.

19 reagovanja na Javno Gradsko Saobracajno Preduzece Novi Sad

  1. ElkaTheLady kaže:

    U autobusima su stvorene velike gužve oko ulaska na prednja vrata gde se kupuju karte i vrši kontrola masečnih karata.Ko želi da izađe stoji ispred zatvorenih vrata dok svi sa stanice ne uđu i pokažu karte.Vozači brzo voze,naglo koče i često je vožnja neprijatna,čak i kad sediš,jer u krivine uleću tako da misliš da ćeš ispasti iz sedišta.Ako stojiš i držiš se za sedište,ono je klimavo i neutvrđeno,pa od loše vožnje i onaj što sedi nije miran.
    Nekad su vozači NS GSP tako vozili,da si mogao da proneseš čašu vode kroz autobus,a da se ne prolije.Samo takvi vozači su mogli da voze u Novosadskom GSP i nije im bilo mane.

  2. Maja kaže:

    Rođena sam Novosađanka, imam 36 godina, i gradski prevoz koristim vrlo često. Moram da napomenem da retko, iako kompjuter koristim svakodnevno, „blogujem“, tj. komentarišem javnu scenu, ali ovog puta ću napraviti izuzetak. Naime, danas oko 12h sam ušla u autobus 11A, kupila sam kartu i sela iza vozača. Bila sam fascinirana njegovim izuzetno prijatnim i kulturnim ophođenjem prema svakoj osobi koja je ušla u autobus. Naviknuta na svakodnevne prostakluke, generalno u zemlji u kojoj živim,a i u autobusima GSP-a do sada, ovo je stvarno divan izuzetak, a ja želim da se nadam da će to postati stalna praksa. Morala sam da ga pohvalim i da ga pitam za ime, te ga sada i navodim. Radi se o Đorđu Pualiću i ako postoji mogućnost, treba da ga nagradite i negujete takav odnos u svom preduzeću i prema putnicima.

  3. simonida12 kaže:

    prvo, stvorenA je guzva time sto se ulazi samo na prednja vrata, a izlazi na zadnja. zatim, time sto svaki putnik ponaosob mora kupiti kartu kod vozaca, tako da stajanje na svakoj stanici traje po 5 minuta. tek kad svi putnici koji ulaze u autobus kupe kartu i prednja vrata se zatvore, otvaraju se zadnja da oni koji su cekali da izadju, konacno izadju. malo je autobusa i retki su. jako je skupo, gradski prevoz ne, ali oni koji se voze prigradskim prevozom ne mogu zaraditi dovoljno za prevoz. na primer, karta za prevoz u trecoj zoni je sada 130 dinara, pre 3 godine je bila 70. svake godine raste cena. mesecna karta za pomenutu zonu je 6 000 dinara!!! neverovatno ali istinito. treca zona u novosadskom prevozu podrazumeva 10 km udaljenosti od centra.

  4. Zephyr kaže:

    Godinama sam se vozio gradskim prevozom u Novom Sadu ali isto tako sam koristio i gradski prevoz u Nisu kao i godinama u Beogradu. Dok sam samo po nekada koristio gradski prevoz u drugim gradovima, mislio sam da je novosadski najbolji. Medjutim to bas i nije tako. Moram da kazem da su zaposleni u gradskim prevozima drugih gradova mnogo ljubazniji. Karte su jeftinije i sve je bolje organizovano. Cim bi GSP u Novom Sadu dobio bilo kakvu konkurenciju, momentalno bi isplivale sve njegove mane kao i cena usluge. Mislim da ne bi ni preziveo bilo kakvu konkurenciju, i upravo zato je i grad ni nedozvoljava.

  5. Milan 015 kaže:

    Relativno sam malo koristio ovaj vid prevoza,ali mislim da zasluzuje prelaznu ocenu.Dal je karta skupa ili ne,to se sad moze otvoriti posebna rasprava.Ljubazni su radnici,postuje se vreme polaska.Sto je po meni najbitnije…

  6. Smaka7 kaže:

    Pa kada bi stajao svuda i svakom pesaku po gradskoj guzvi u ovim vrelim danima ljudi bi poludeli u busu. Korektni su prema svima i zaista postuju vreme polaska.

  7. gagathegreat kaže:

    Retko se vozim gradskim u Novom Sadu, ali ono što sam i ja konstatovala je da se red vožnje poštuje, posebno u vreme odlaska i vraćanja u školu/na posao. Autobusi su šaroliki, mada mi se čini da je sve više urednijih i udobnijih, a vozači kao i svi vozači moćnih prevoznih sredstava, misle da je kolovoz prvo njihov pa svih ostalih učesnika u saobraćaju, pre svega mislim na pešake i retkost stajanja ispred pešačkog prelaza.

  8. dijanajoy kaže:

    U poslednje vreme povremeno koristim usluge JGSP-a i uglavnom sam zadovoljna. Nemam sta posebno zameriti.

  9. Marijana kaže:

    Godinama koristim javni prevoz i mogu reći da sam prezadovoljna. Vozni park se proširio, od prošle godine uvedeni su i klimatizovani autobusi. Jako retko se desi da autobus kasni, i to mi je jako važno.

  10. MayaTheBee kaže:

    Autobusi su skoro svi novi,klimatizovani,radi grejanje,udobna sedista.Imam zamerku na vozace koji kao da nisu prosli obuku,voze kao sumanuti,pa se cesto desava da kad naglo zakoce putnici popadaju (nenamerno!).Da,desava se da prodju kroz crveno svetlo,cak sam bila putnik u dva autobusa (u zadnjih par meseci) koja su udarila automobil ispred…svega ima,zaista.
    Ko kaze da mu odgovara red voznje i da autobusi dolaze na vreme,ocigledno se ne vozi 9-kom.Kasne,toliko da kao da preskoce jedan polazak,posebno uvece,pa se ceka i po 45 min.

  11. Valerija kaže:

    Red vožnje za gradske linije je po meni u redu ali polasci iz prigradskih naselja nisu baš prilagođeni npr. učenicima.Većina vozača vozi dobro i ponašaju se pristojno ali uvek se nađe neki izuzetak.Sve u svemu moj opšti utisak je pozitivan.

  12. Goga Novi Sad kaže:

    Ja se često vozim gradskim prevozom i što se tiče prevoza, čistoće i sigurnosti u vožnji vrlo sam zadovoljna, ali imam i primedbu na naplatu karte koja košta 45 dinara na jednoj liniji i vozači učestalo nemaju da vrate kusur od 5 dinara što nije korektno, tako da je poželjno pripremiti sitan novac ako nameravate da idete gradskim prevozom. Inače u špicu povratka ljudi sa posla, kada je i gužva postoji velika nervoza kod ljudi te ovim putem apelujem na strpljenje putnika i suzdržavanje iskaljivanja besa jer i to utiče na vozača autobusa i njegovu vožnju a samim tim i na našu bezbednost a i bezbednost dece koja se vraća ili ide autobusom u školu.

  13. budimir kaže:

    Koristim usluge prevoza ovog prevoznika i ne vidim nista sem prosecnosti koja vlada u svim ovakvim preduzecima. Ne kazem ni da su losi, ali svuda ima izuzetaka i u pozitivnom i u negativnom pogledu.Jedna osoba, jedan radnik moze pokvariti dobar imidz stotine a opet ima i nezgosnih korisnika usluga odnosno gradjana.

  14. Keti kaže:

    Ja se ne vozim cesto autobusom kad sam u NS,ali sam vise puta cula da se novosadjani bas zale.Uglavnom na red voznje,ali i na vozace koji voze putnike kao da su vrece krompira,naglo koce,prelaze na crveno itd.Kontrolori su druga prica.Imala sam prilike da vidim pre par godina kako mrcvare zenu koja je zaborvila novcanik sa pokaznom kartom kuci.Klinac tj.kontrolor je jedno od najnevaspitanijih osoba koje sam ikad videla.Bila sam zapanjena da neko takav radi za jedno Javno Preduzece.Uglavnom,ja se vozim samo kad bas moram.

  15. bocap kaže:

    Iako sam iz Vrbasa, često sam poslom u Novom Sadu. Moram pohvaliti napore zaposlenih u JGSP Novi Sad jer je u poslednjih godinu dve značajno poboljšana usluga. Ubačeni su i novi autobusi koji mahom pokrivaju linije prigradskih naselja. Cena karte je simbolična a ko često koristi tu su mesečne markice. Ipak kada je vikend i pada kiša dešava se da autobusi kasne, a u njima su tada velike gužve.

  16. Silvia kaže:

    U Novom Sadu gradski prevoz je odlično organizovan u odnosu na ostale gradove u Srbiji. Cela površina grada je dobro povezana. Cena karte je zaista simbolična, jer putujete ponekad i 10 km za 45 dinara. Vozila uglavnom ne kasne, a vozači su uglavnom veoma strpljvi i ljubazni.Jedini nedostatak je možda taj, da su neki autobusi stari i da se ponekad pokvare u toku vožnje.

  17. fruskogorac kaže:

    mada se ne vozim cesto gradskim autobusima svaka cast gsp-u i sve pohvale za obnovu voznog parka

    • sandra jez kaže:

      Ja svakodnevno koristim usluge GSP-a i ne mogu da se pozalim.Najjeftinije prevozno sredstvo koje me odveze gde god sam naumila.Nisam za sve ove godine naisla na nekulturnog vozaca ili kontrolora.Svi oni rade svoj posao i ponasaju se pristojno.Sto se voznog parka tice obnavljaju ga s vremena na vreme i super su, a kvarova ima i kod taksista i kod privatnih lica pa tako i kod autobusa.Zamerke imam jedino na putnike koji su bezobrazni i samozivi, namerno se ne drze za rukohvate pa kad vozac naglo zakoci oni kao padnu i kao povrede se i naravno tuze jadne vozace koji su morali da tako reaguju da ne bi nekome ugrozili zivot.Vise puta sam bila svedok takvim scenama i zao mi je vozaca koji posle placaju tudji hir.

  18. Autobus kaže:

    Za svaku pohvalu. Kad god sam bio u NS-u bio sam prijatno iznenadjen kvalitetom ovog vida prevoza. Kulturno osoblje ali i putnici. Secam se vozaca koji je bez bilo kakvog ustrucavanja izbacio jednog Roma koji je zapalio cigaretu u vozilu. Izbacio ga je van stanice u sred nicega. U poredjenju sa Beogradskim GSP-om u kome svakodnevno trpimo izivljavanje osoblja i drugih koji se u vozilu nadju, ovo preduzece je na daleko visem civilizaciskom nivou.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.