GSP Beograd

Ne postoji nijedan plus koji bih dodelila GSP-u Beograd, iako se kao polako popravljaju… :S
Minus je sto su im staromodna vozila, bez prilaza za kolica (za bebe, ljude sa hendikepom); bez klime (mozda neki novi ima klimu, koja se btw. retko koristi…), itd.

Vozaci- posebna prica:
Uglavnom nervozni, bezobrazni, ako vide da trcite da udjete u vozilo namerno ce vam zatvoriti vrata, pa ce onda mozda, ako su raspolozeni za “zabavu” da vam otvore vrata, kad ste takoreci vec odustali da udjete, i sl..

Cena karte- nije toliko velika, mada za uslugu kakvu nude je i prevelika, ali ono sto je gore je sto ne postoji raznovrsnost u ponudi kao “preko”, npr. jedna karta za ceo dan za sva vozila GSP-a, itd…
Mada je sve ovo gore navedeno u stvari problem drzave, a ne samog Preduzeca, jer je to jedno od drzavnih Preduzeca, i oni postavljaju Generalne direktore…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

GSP Beograd, 3.6 out of 5 based on 23 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Javni i servisi lokalne samouprave. Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na GSP Beograd

  1. boka kaže:

    Ma njima je sve izgovor da dignu cene. Sve mi treba da im kupimo i platimo, a opet nista nije nase. Na kraju ce da se prodaju nekom tajkunu za dinar tako da se privatizuju…i nikoga nece pitati da li je to u redu.

  2. Zephyr kaže:

    Ja imam samo pozitivna iskustva sa prevozom u Beogradu. Koristio sam prevoze i u drugim gradovima i to po vise godina. u Beogradu nisu najnoviji autobusi ali je cena daleko niza od svih ostalih gradova a usluga je daleko bolja.

  3. tijanaaa95 kaže:

    Jedna od zamerki je da treba da se poboljsa linija 27, zato sto, od kad su ukinuli 27 l, obicna 27ica ide mnogo redje i vece su guzve.

  4. Autobus kaže:

    Grad se prosirio i dobio dosta novih naselja. Medjutim GSP nije. Oni i dalje voze kao da se nista nije promenilo. Nema novih linija, nema veceg broja vozila.

    Jedinstveni tarifni sistem je ubio zelju da se ponudi bolji prevoz. Zasto bi neko pruzao bolju uslugu ako ne moze da je naplati. Sa druge strane mozda bi neko zeleo da bude konkurentniji na trzistu pomocu nizih cena karata.

  5. cupaka kaže:

    Autor je u potpunosti izneo i moje misljenje! Zaista ne bih nista dodala!

  6. cronwel kaže:

    Da li je suvisno reci o njima?Uzasan usluga,na svaki moguci nacin pokusavaju da uzmu novac…a sa kontrolorima je poseban prica

  7. nemamjapojma kaže:

    Pa koliko sam letos videla,dosta ima novih vozila,sa klimom,televizorima,ulazi su prilagodjeni za invalide…a sto se tice karte,nisam je placala…ali guzve su jako velike,sto je po meni najveca mana :)

  8. vlademic kaže:

    Slazem se sa autorom. Bilo bi fer sa njihove strane kada bi obnovili vozni park. Inace, bilo bi super kad bi imala karta za ceo dan koju bi mogli da koristimo u svim vozilima gsp-a.

  9. Sasha100 kaže:

    Cesto se koristim beogradskim,ali i novosadskim prevozom i mogu da kazem da je NS GSP neuporedivo bolji,udobniji.Vozaci su normalni,postuju propise,a letos sam se vozila u klimatizovanom busu,dok je napolju bilo +50.U BG j e totalni haos.

  10. dragana kosic kaže:

    Moramo priznati da je u poslednje vreme sve drugacije.Cini mi se da su i vozaci i kontrolori prosli neku obuku ponasanja.Vec nekoliko puta u poslednjih par nedelja,vozaci mi ljubazno odgovaraju na postavljena pitanja.

  11. Meri kaže:

    Strasno! Samovolja i bezobrazluk nekih vozaca su za svaku osudu. Na liniji 27 vozaci se ne zaustavljaju na svim stanicama.Ako ste uspeli da udjete u bus, to ne znaci da cete izaci gde ste hteli, nego morate cekati drugi u suprotnom pravcu . Ili da kao i ja uvek ulazite na prednja vrata i ne pomerate se odatle, da bi vas nervozni vozac cuo da ima izlaz.

  12. Bojan Frajlic kaže:

    Iz Novog Sada sam i svaki put kada odem do Bg-a sokiram se prevozom. Ne mogu da verujem koji je to nivo nekulture i bezobrazluka. Koju bre uslugu oni naplacuju??? Ja placam da se neko izdire na mene i vredja me!!!

  13. Plavuša Ilić kaže:

    Katastrofa!!! Naročito uveče kada se vraćam sa posla čekam autobus i do pola sata!!!Leti i nije problem ali zimi!Još kad uđem u činimi se još hladniji autobus-put do toplog doma postaje noćna mora!!!

  14. Jelena kaže:

    GSP ne postuje red voznje, vozaci su im bezobrazni, ali ima izuzetaka.U svakom drugom vozilu barem po jedan aparat za ponistavanje karata neradi. Kontrola je totalno neorganizovana,meni se desavalo da su na jednoj relaciji usle tri kontrole kontrola.

  15. bubamara7 kaže:

    Vozaci su uglavnom jako neljubazni i drski,a pojedini voze autobuse kao da je krompir u njima a ne ljudi.Autobusi su prljavi,vrata i automati za ponistavanje karata su cesto neispravni.Vise puta mi se desilo da sam se morala prosetati kroz celi autobus kako bih pronasla neki aparat za ponistavanje karata koji radi,jer ako udje kontrola eto problema i neprijatnosti.Cena karte je previsoka za uslugu koju od njih dobijamo.

    • jtanja kaže:

      Dobro je da bar neki aparat za ponistavanje radi.Imala sam slucaj kada ni jedan u autobusu nije radio a usla kontrola….I oni su se razocarali,jer nisu mogli kazniti ljude

  16. skymd003 kaže:

    ja bih metro. samo to.

  17. pahuljce kaže:

    Nemam prevelike zamerke na GSP u Beogradu.
    Na linijama koje koristim uglavnom postuju red voznje i ne ceka se puno, ali su vozila u raspadnom stanju i retkost je da udjem u neko cisto vozilo.
    Sto se vozaca tice, njih potpuno razumem, i ja bih poludela da se po ceo dan vrtim u krug, borim sa neispravnim vozilom i trpim razno-razne frustracije putnika. Van stanice oni ne smeju da staju, pa kada krenu i „ispred nosa vam zatvore vrata“ dok im masete da sacekaju… :) par njih mi je sa smeskom odmahnulo i produzilo-simpaticno ali okrutno kada negde kasnite?!

  18. Jelena755 kaže:

    Kazu da je najteze raditi sa ljudima. Ne pravdam vozace – i mene nekad izlude, ali morate imati u vidu da su ljudi teski ka crna zemlja.Evo i ovde gledam kakvi su komentari i to se i dokazuje.Pa i vozac je covek i za radno vreme mora da ode u toalet, da popije kafu ili sok, da pojede nesto i da ispravi kicmu.I nije cudo da pobesni kad mu verovatno posle tri sata gradske voznje koju je poceo u 4 ujutru u trenutku kad zagrize sendvic u pauzi od 5 minuta neki nadobudni naspavani putnik nadje zamerku.

  19. hedonista kaže:

    ja sam neko ko do skoro nije umeo da koristi vozila GSP /a jer sam iz unutrasnjosti i uvek sam svuda isla kolima! kako se sve menja pa i moje zivotne prilike prinudjena sam da koristim gradski prevoz! nisam znala gde se kupuje karta osim kod vozaca, kad sam to savladala nisam znala da treba da je ponistim , kad sam saznala da treba da je ponistim nisam znala kako ! sve sam to savladala kao djak prvak uz pomoc vozaca GSP/ a zato sve pohvale za njih! a zadovoljna sam i cinjenicom da nikada nisam cekala na dolazak vise od 5 minuta a sada se vozim s kraja do na kraj beograda !

    • Tanja kaže:

      Pa bas mi je drago da ste zahvaljujuci vozacima naucili gde se kupuje karta i kako se ponistava, bas su Vam pomogli, svaka im cast…Nego, jel imate mozda bebu, da niste ne daj Boze invalid, koliko cesto koristite usluge GSP-a, jel svaki dan pri odlasku/dolasku sa posla/skole, ili i cesce da biste dali tako „merodavan“ sud, na osnovu toga sto su Vam pomogli oko karte?… Zamislite, ne daj Boze, da ste invalid: kako biste usli u prevoz- da „molite“ svaki put nekog da Vam pomogne (jer nije niskopodni autobus)?… I onda pricaju o inkluziji invalida a oni ne mogu ni u prevoz da udju… Ma… Ja npr. (a imam i bebu) ne volim nikog ni za sta da molim, tako sam vaspitana, vec zelim da mi se omoguci da mogu sama da koristim sve usluge kako treba, a sto kao disciplinovana gradjanka placam (kroz razne poreze), kao sto je u „normalnom“ svetu… Strasno koliko (nasi) ljudi nisu objektivni a ni i informisani…

  20. Lidija kaže:

    Radila sam u gsp-u.Naravno da ima i bezobraznih i nekulturnih vozača ali….ako stoje na okretnici čekaju vreme polaska.Na liniji dva putnici se bune što tramvaj staje na pristaništu i pravi pauzu!Pa on nema početnu ni krajnju stanicu mora najosnovnije fiziološke potrebe da obavi.Što se tiče voznog parka to ste delimično u pravu ali bolje i vozila koja negreju nego ni jedno vozilo!!!Kolika bi gužva bila?Cene karata rastu zbog goriva i poskupljenja struje,i nabavku bar nekih rezervnih delova.Naravno da smo sa velikim zaostatkom što se tiče javnog grackog prevoza u odnosu na druge države ali šta kod nas nije u zaostatku?Pogledajte našu železnicu?Još gora!!Moje je dete upisalo Tehničku školu Gsp jer znam da ova firma nikada neće propasti jer zavisimo od nje, ma kakva ona bila.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.