Elektrodistribucija (EDB)

Revoltirana sam uslugom ove kuce s kojom velika vecina gradjana ima probleme. Od novembra meseca sam s njima u licnom kontaktu telefonom, jer sam izuzetno nezadovoljna kvalitetom usluge koja mi pripada!

Razumem da su EDB satovi stari, dotrajali, da se kvare, odnose ih, popravljaju, donose druge popravljene i tako sve u krug, ali ne razumem to cekanje koje je materijalno na moju stetu.

Skoro cele zime nije se znalo kad je jeftina, a kad skupa struja, jer je sat radio haoticno. Ispostavilo se da je vise trosena skupa struja (po obracunu), iako vrlo pazljivo prilagodjavam koriscenje struje, naravno iz finansijskih razloga.
Kad sam im se obratila, rekli su da ne brinem, da ce se uraditi korekcija, da ce mi odobriti na rate da placam dug. Rekla sam da meni ne znaci sto ce mi odobriti placanje u vise rata, jer sam sigurna da toliko nisam potrosila s obzirom da vodim svakodnevnu evidenciju, tj. upisujem uvece potrosnju jeftine i skupe struje. To radim vrlo precizno, nosila sam im na uvid, ali oni imaju svoj sistem obracuna koji se ne uklapa u moju preciznu evidenciju. Ostalo je da platim po njihovom obracunu, a i dalje tvrdim da sam ostecena, i dalje se desava danima da sat ne prebacuje jeftinu struju, a ja sam deprimirana jer je to veliko opterecenje za mene, invalidskog penzionera.

Podsecam ljude da budu uporni, konkretni, da se ne predaju, u njihovom je interesu da zahtevaju nivo i kvalitet EDB usluge koju debelo svi placamo. Mozda to nekom odgovornom iz te kuce bude jednom pravi signal da nas ne obmanjuju i ne zloupotrebljavaju nase pare s kojima vecina tesko zivi i s mukom odvaja za EDB i njihovu nekvalitetnu i neprofesionalnu uslugu.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Elektrodistribucija (EDB), 4.7 out of 5 based on 35 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Javni i servisi lokalne samouprave. Zabeležite stalnu vezu.

84 reagovanja na Elektrodistribucija (EDB)

  1. Meri kaže:

    Najneorganizovanija firma u Srbiji. Jednu pricu cujem od radnika u trafo stanici, drugu preko njihovog servisa, trecu na salteru za reklamacije a cetvrtu u kancelariji na spratu gde su me na kraju poslali! Zasto imaju racunare kada je kod njih sve stvar licne procene i misljenja? Radnice na info servisu i na centrali u sluzbi obradjivaca su uzasno neljubazne i drske!

  2. ElkaTheLady kaže:

    Elektrodistribucija opet povećava cenu struje i pored opšte nezaposlenosti i,nemaštine i plata koje se ne povećavaju godinama.Zbog svog monopola mogu da nam nameću svoje uslove,ali su rigorozni kad hoće da naplate svoje takse na brojila i druge dodatne namete na potrošenu struju.Ko uopšte ne koristi struju u stanu,a ima brojilo mesečno plaća 500 din. nekih taksi i obaveza,koje su izmislili.

  3. Tamara23 kaže:

    Struja stalno poskupljuje,to je bitno,a sto nase plate stoje u mestu ili cak padaju,to nema vee,bitno je da struja mora da se plati,pa posle dal ces da imas da jedes to je manje bitno.Tacno,ovi novi satovi su uzas,od kako su nam postavili njega,ja mesecno u toku zimske sezone struju placam 15000 din,a ranije sa starim satovima to nije bilo tako.Ma da se bar ogrejem,nego samo dve prostorije i bojler.Pa kad hoces da prodjes kroz hodnik ili odes u kupatilo treba ti kaput da se ne bi ukocio od hladnoce.Pa jos kazu ponovo najavljeno poskupljenje struje,e tacno mi dodje da puknem malo vece pare,postavim panele na krov,koji ce mi davati dovoljno struje za sijalice,sporet,frizider i ostale aparate,pa da ubacim parno grejanje na drva,pa da sa drzavom oko struje konacno nemam nista.

  4. bocap kaže:

    ED je državno, monopolističko preduzeće. ED Vrbas je od pre pet godina prešla pod ED Sombor a bila je po ED Novi Sad. Vrbas Sombor je udaljenost 60km, a Vrbas Novi Sad 40km, Vrbas pripada južno bačkom okrugu a Sombor je centar srednje bačkog okruga. Ipak da se ne bi otpustio prevelik broj zaposlenih u ED Somboru pogon Vrbas je pripojen da bi se izbalansirao rad tj. nerad. Inače ED pogon Vrbas ima malo zaposlenih oko 85 i odlične poslovne rezultate. Što je nemoguće reći za ED Sombor…

  5. Kris kaže:

    Elektrodistribucija kao deo velikog sistema ne mari za to da oni postoje zbog nas ma koliko ima ploblema u plaćanju mi smo obavezni da plaćamo a oni su dužni da nam isporuce struju i da budu svesni da su tu zbog nas i da budu srećni što imaju posao i to siguran što većina nas želi ali nije te sreće ilí već nečeg drugog.

  6. posetioci kaže:

    meni zaista nije jasno kako uopste formiraju cene racuna. Toliko vodimo racuna o jeftinoj i skupoj struji, pratimo uklopni sat i kada gori lampica i ponasamo se isto iz meseca u mesec a racuni drasticno variraju. Poslednjih meseci recimo ako jeftina struja dolazi u 22h ukljucujemo TEK u 24h da bi bili sigurni da ne ugazimo skupu…
    I tako covek nikako ne moze da se orjentise i dalje se prave dzumbusi sa racunima i neko nas zeza za nase pare a mi cutimo i placamo (kad kazem mi, mislim na gradjane Srbije)

  7. Dragana kaže:

    Po meni su veoma nekorektni!!!! U nasem selu malo, malo pa dodju da iskljucuju struju za bednih 1500 i 2000 din a ljudi jedva cekaju da dodju do bilo kojih finansija pa da izmire obaveze prema ed a oni ni to ne mogu da sacekaju a kod onih sto stvarno imaju enormni dug e kod njih vec ne smeju da traze svoja potrazivanja!!! Iskreno ja jos nisam bila u prilici da mi iskljucuju struju jer pokusavam da redovno izmirim obaveze medjutim zao mi je onog naroda sto jedva skrpi za hranu i trudi sa ispostuje ed koliko je moguce a oni uzvracaju takvim nacinom naplate!!! Ponasaju se kao nekad turci zulumcari!!

  8. Mailovana kaže:

    Ponašaju se bahato, jer imaju monopol i svi maltene zavise od njih. Da im se ljulja ispod nogu, tj. da firmi preti stečaj i da se boje da ostanu bez radnih mesta, kao većina radnika u drugim firmama, drukčije bi se ponašali. Sit gladnom ne veruje!

  9. GoranAp kaže:

    U svim javnim preduzećima pa i u ovom vlada javašluk. Radna mesta se „kupuju“ (bukvalno novcem ili veyama što rađačkim što stranačkim) pa onda je normalno da kad je već „kupio“ radno mesto ne želi baš nešto da se pretrgne od rada dotični zaposleni. Stop stranačkom zapošljavanju (al` živim u bajkama).

  10. Jelena755 kaže:

    Na zalost ovo je sistem sam za sebe. Nema sanse da se sa njima raspravi nesto.Mislim da se ponasaju suvise bahato, a narocito zadnjih godinu-dve.Meni su ugradili brojilo sa daljinskim ocitavanjem tako da vise i nemamo mnogo kontakta sa bilo kime od njih.

  11. Goga Novi Sad kaže:

    Sva javna preduzeca pa i ovo, rade u interesu drzave a ne gradjana. Usluge koje pruzaju su na nezadovoljavajucem nivou ali zato sistem naplate je razradjen efikasno. Potrosac je ustvari ovca koju treba samo dobro osisati, na zalost.

  12. junior kaže:

    Upotpunosti se slazem sa svima Vama. To sto gospoda dozvoljavaju je preslo svaku meru. Uopste nemaju nikakva razumevanja sa stanjem u drustvu, besparicom i velikom nezaposlenoscu. Usluge su im preskupe a i sama ponasanja zaposlenih su katastorfalna. Nebi se sigorno oni tako ponasila da imaju konkurenciju.

  13. Bezumni list kaže:

    Nemam nista pozitivno da kazem o distribuciji. Krivo mi je sto toliko zavisimo od nje, sto nema neku konkurenciju, jer sam siguran da bi se onda malo „spustili na zemlju“. Usluge su im preskupe, a cesto ne vrede tih para koje im dajemo.

  14. cupaka kaže:

    I ja sam imala vrlo negativno iskustvo sa EDB. Imala sam dug, ali on je nekim cudom povecan za nekih 20%. Vise od mesec dana sam bila na telefonskoj vezi sa njima i nikada mi niko nije dao odgovor odakle taj dodatni dug.

  15. jasmina stankovic kaže:

    Riba smrdi od glave, a radnici rade svoj posao da bi zaradili svoju platu. I to sa teskom mukom je zaradjuju, ne bih volela da radim njihov posao pa ne znam koliko da se placa!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.