Telenor vs. VIP

Pre izvesnog vremena prešao sam sa VIP mobilnog operatora na Telenor. Osim reklama Telenora koje su sve više počele da mi se dopadaju u poslednje vreme (naročito ove novogodišnje), na tu moju odluku uticalo je i iskustvo koje sam imao sa Telenorovim korisničkim centrom, koji je zaista ispred ostalih, bar što se tiče ljubaznosti i uslužnosti.

S obzirom da posedujem iPhone 2G mobilni telefon, koji nije baš tako standardan u ponudama operatora kod nas (tačnije niko ga ne nudi), bila su mi potrebna podešavanja za njega. Verovali ili ne, operater kod kog sam tada bio (VIP), nije imao podešavanja za ovaj model jer ga oni jednostavno nemaju u ponudi! S obzirom da imam nalog na Twitter-u, i Telenor me na njemu prati poslao sam mu privatnu poruku preko istog servisa i oni su mi u roku od par sati odgovorili da ih mogu kontaktirati na njihov Kontakt centar radi dobijanja podesavanja!

Oduševljen ovakvim njihovim pristupom, jer su mi delovali poprilično nelični na tom servisu, otišao sam do Telenora i uzeo novi 069 prepaid broj. Tamo su me dočekali stvarno ljubazni (i edukovani) prodavci (poslovnica u Arandjelovcu), što znam inače nije slučaj, bez obzira koji operater da je u pitanju. I podesili mi telefon za dva minuta! I GPRS je odmah bio aktiviran. Bio sam zadovoljan! Iako sam kasnije skontao da sam podešavanja mogao da relativno lako nadjem i na internetu, ovakav sled stvari me je obradovao, jer sad shvatam da sam generalno sa Telenorom dobio mnogo više, za manje novca, jer je VIP u stvari jako skup.

Pozdrav!

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Telenor vs. VIP, 3.6 out of 5 based on 24 ratings



Ovaj unos je objavljen pod ICT servisi. Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na Telenor vs. VIP

  1. Dare88 kaže:

    Jos uvek nisam probao vip telefonsku karticu ali sa internetom su odlicni.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.