Poštanska Štedionica – Besplatne akcije

Verovatno je većini građana poznato da je Banka Poštanska štedionica, preko svojih filijala i preko Pošte, pored uobičajenih bankarskih usluga u radu sa klijentima, preuzela poslove sa hartijama od vrednosti, dakle brokerske, i to vezane za podelu građanima besplatnih akcija NIS, Aerodroma i dr., kao i otkup tj. prodaju tih akcija na berzanskom tržištu po nalozima klijenata.
Svedoci smo da u svim poštama, kada se pojavi klijent koji želi da proveri stanje svog naloga, da ga produži na nov tromesečni rok, sazna stanje na svom računu (vlasničkom odnosno tekućem) i sl., nastaje veliki zastoj i opšta nervoza. Kada se tome doda da zbog toga trpe redovne aktivnosti platnog prometa, uplate i isplate plata, penzija i računa, zbog kojih se ionako često stvara gužva, onda je nervoza ostalih klijenata opravdana. Službenici u poštama pokušavaju da se organizuju kako znaju da bi svi bili usluženi, ali to je nemoguće, iz najmanje dva razloga: 1) samo „gazde“ Poštanske štedionice i Pošta znaju zašto su preuzeli da obavljaju ovu uslugu kada jedva uspevaju da servisiraju i one redovne, i 2) obični službenici pošta i same Poštanske štedionice za par meseci ’’obuke’’ ne mogu da postanu brokeri, jer polu-znanje je gore od neznanja, u šta će se uveriti svako ko ima barem malo iskustva sa akcijama, kao ja na primer, jer sam već sticao i prodavao akcije na berzi preko pravih brokera, tj. agencija. Ako budete u prilici da slušate brojna i često suvišna pitanja klijenata i nevešte odgovore priučenih službenika pošta, osetićete nemoć i bes.

Moje lično iskustvo je vredno pomena: Postojao je problem u realizaciji naloga moje supruge, jer njene akcije nisu otkupljene a u pošti u kojoj je dala nalog nisu mogli da objasne šta je u pitanju, pa su zaključili da je pogrešila prilikom popunjavanja naloga. Međutim, nisu mogli da utvrde u čemu je bila greška, pogotovo što nalog ne popunjava klijent već samo preda svoju ličnu kartu. Na kraju je supruga pozvala kontakt-centar Poštanske štedionice (011/20-20-292) da bi joj za to nadležna operaterka spustila slušalicu! Nekako sam posle toga uspeo da dođem do telefona njihovog (školovanog) brokera koji je za sekund pronašao ’’kvar’’ u programu i saopštio da moja supruga može sutra u pošti da podigne svoj novac! Nisam prijavio mrzovoljnu operaterku njenim šefovima iako je možda trebalo da to učinim, ne zbog njenog neznanja (par meseci obuke) već zbog izuzetne drskosti.

Pozitivan utisak je dirljiv trud službenika pošta da izađu u susret klijentima, kojima ništa nije jasno, kroz organizaciju rada i povećan obim posla. Iz meni nepoznatog razloga pomenuti poslovi su povereni onim organizacijama koje ni kadrovski ni stručno nisu u stanju da ih obavljaju, a siguran sam da moje iskustvo ne predstavlja usamljen slučaj i da su mnogi građani oštećeni (ili su „digli ruke“ ili nisu dali nalog, nije im realizovana prodaja itd.).

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Poštanska Štedionica - Besplatne akcije, 4.3 out of 5 based on 20 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Finansijski servisi. Zabeležite stalnu vezu.

36 reagovanja na Poštanska Štedionica – Besplatne akcije

  1. Goxy kaže:

    Moje iskustvo od 20 godina saradnje sa stedionicom je da su novopridosli radnici iz drugih banaka (posebno Privredna Banka Pancevo)
    - nebrazovani za posao koji obavljaju
    - nezainteresovani
    - neljubazni
    - prepotentni
    - preplaceni

    Obrazlozenje: na pitanja o konkretnim uslugama banke (npr. kartice, devizni racun, kamate..), niko ne zna odgovor, vec samo kazu to nije moj posao, idite na drugi salter. Nikad se nisu potrudili ni ucinili napor da oni meni pomognu sa bankarskim uslugama ili savetom, vec su uvek spremni da se prepiru oko toga da oni obavljaju svoj posao i da ne stizu da znaju SVE pored ovolike guzve (u polupraznom holu banke u Pancevu!?).
    Subotom ih uvek ima po 10-12, a klijenata nema, lice mi na koke nosilje, svaka sedi na svom mestu i mreska se na stolici, ne sme da ustane – da se ne daj boze raspita kod koleginice umesto klijenta.
    Ovakav nacin rada neminovno dovodi do gubitaka za banku, posto isti posao u drugim bankama obavlja 4 do 5 puta manje osoblja, koje poznaje procedure svoje banke, poznaje ponudu svoje banke, nasmesi se klijentima koji dolaze u njihovu banku i klijenti izlaze zadovoljni.
    Ovde je izlisno govoriti da su cene usluga i kamata kod drugih banaka neuporedivo povoljnije (AIK je besplatna, Komercijalna skoro besplatna, Intesa ima odlican paket, Sberbank ima sjajnu ponudu, … ne reklamiram druge, ali sam uocio da je postanska stedionica mesto gde mnogo ulazete a malo dobijate.
    Zbog toga odlazim.

  2. BANE81 kaže:

    Izgubio sam hartije od vrednosti za besplatne akcije ako neko zna da li se mogu iste prodati bez hartija koje sam izgubio

    • voyager kaže:

      Mozes prodati te akcije jer papir koji ti imas imaju i oni u svojoj evidenciji. Moras imati licnu kartu koja je vazeca i da budes uporan ukoliko sluzbenik na salteru pokusa da te „prebaci“ na neku drugu adresu. To je samo zato sto on nije dovoljno obucen da te pronadje ili sto ga mrzi. Znaci pravilo je da moze i to odgovorno tvrdim jer je moja supruga sa licnom kartom bez nekih svojih papira (koje je izgubila) prodala na osnovu njihove evidencije.

  3. Anci71 kaže:

    Iskreno receno ne znam sta se desava sa akcijama.Ja sam na njih i zaboravila a drugarica kaze da nije dobila novac.Sto se radnika tice nemam primedbi.

  4. Lidija kaže:

    Velika igra sa građanima koje nas u SRBIJI smatraju nižom vrstom!To što kažem nižom mislim da smatraju da smo apsolutno glupi!Ali sve ima svoj početak i kraj….samo se nadam da će kraj ubrzo takvim ljudima!

  5. gagap kaže:

    nemam loše iskustvo sa radnicima štedionice, jedino što me zanima da li neko zna kada će biti isplata akcija iz akcijskog fonda jer su nam te akcije upisane još pre izbora, kada sam njih pitala odgovoreno mi je da se samo čeka da se konstituiše skupština a od tada je prošlo skoro godinu dana

  6. cole70 kaže:

    Ja sam mesec dana čekala da podignem novac od akcija i dva puta su mi popunjavali nalog, i nisam mogla da pređem iz banke u banku, tj. da ugasim navedeni račun na nalogu, dok ne legne novac, da bi mi ipak, na kraju, novac isplatili u pošti.

  7. Penzos kaže:

    Imam tamo akcije koje nisu besplatne.U jednom trenutku moje akcije su trebale biti objedinjene sa ostalima i prodate. To se iz nekih razloga nije ostvarilo. Kasnije sam hteo da samostalno prodam svoje akcije, ali mi službenica reče da ne mogu jer sam objedinio sa ostalima, a opšte je poznato da neuspeh prodaje objedinjenih akcija, ponovo njih oslobađa i vlasnik može opet samostalno da ih koristi.

  8. Anci kaže:

    Upravo razmisljam da prodam akcije. Pronasla sam ovaj clanak u pravo vreme.

  9. Dex kaže:

    Ja nisam imao neko loše iskustvo sa Poštanskom Štedionicom dešavalo se da ima prevelika gužva pa da jedostavno službenici ne mogu da brže da rade zbog procedure koje moraju da poštuju ali to oni nisu krivi.

  10. Sanjas kaže:

    Sto se tice postanske stedionice nemam nikakve zamerke na radnike prilicno dobro rade.

  11. Asja kaže:

    Ja zaista imam pozitivno iskustvo sa salterskim radnicima Postanske stedionice. Uvek sam bila maksimalno ispostovana.

  12. Nebojsa.bg kaže:

    Najbolji imaju dobar home baking to mi se posebno dopada kod njih sve moze da se obavi preko neta ne moras na salter :)

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.