E-banking: Banka Intesa vs. Societe Generale – 1:0

Moram reći najpre da usluga e-bankinga štedi i živce i vreme, ali pod uslovom da ste klijent prave banke. Evo mog slučaja.

Do pre tri meseca sam koristila e-banking usluge banke Intesa i bila prezadovoljnja njome od samog starta. Sve što je bilo potrebno za aktivaciju usluge sam dobila na šalteru odmah po upućivanju zahteva i mogla sam da koristim servis već kad sam došla kući. Transakcije se vrše na najjednostavniji mogući način, uz predefinisane naloge ili uz jednostavno popunjavanje blanko uplatnice online. Isto tako, kad god bih „provukla“ karticu, najkasnije u roku od pola sata sam online mogla da vidim svoje novo stanje, kao i koliko sam potrošila i gde. I bila sam prezadovoljna.

Ali sam nedavno uzela keš kredit u Societe Generale banci, zbog povoljnije kamate i tamo otvorila tekući račun i prebacila sva primanja. Logičan korak je bio da sad i ovde zatražim aktivaciju e-banking usluge. I istog trenutka je počelo moje nerviranje.

Šifru za korišćenje sam dobila posle dve nedelje moljakanja i pozivanja njihovog call centra. Kad sam konačno dobila, obradovala se jer ću sad da upotrebim ovu uslugu i uštedeti vreme na čekanje u redu u pošti, kad ono- razočarenje. Da ne spominjem krajnje iskomplikovan način ukucavanja login podataka, već razumite moje zaprepaštenje kada sam videla kako program funkcioniše.

U programu vam uopšte nije dozvoljeno da sami upisujete račun primaoca, nego za svaki kog nema na njihovom spisku posebno morate pozivati call centar banke da ga oni odobre. Tako, primera radi, imate na spisku desetak javnih preduzeća iz Srbije kojima je delatnost održavanje stambenih zgrada, ali nema onog koje meni treba. Dakle, meni ne znači ništa JSP u Kraljevu ili Užicu, već me interesuje ono u mom gradu! Pregurala sam to nekako i uplatila samo ono što je bilo na spisku.

Druga vrlo bitna zamerka koju upućujem ovoj banci je što očitavanje transakcija i trenutnog stanja na računu kasni po 3 ili 4 dana, a priznaćete to je dug period za ovako nešto.

U svakom slučaju sam vrlo nezadovoljna i ozbiljno razmišljam da se izvučem iz ove banke na što brži način.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

E-banking: Banka Intesa vs. Societe Generale - 1:0, 4.5 out of 5 based on 26 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Finansijski servisi. Zabeležite stalnu vezu.

60 reagovanja na E-banking: Banka Intesa vs. Societe Generale – 1:0

  1. kladik kaže:

    Zadovljan sam njihovim uslugama. Jos kao student sam otvorio kod njih paket racun koji je sadrzavao i online e banking.

  2. harmony83 kaže:

    Što se mog iskustva tiče ono je ograničeno na Intesa Banku; izuzetno sam zadovoljna slobodno mogu reći prezadovoljna njihovim e-banking sistemom. Sve je veoma pregledno i jednostavno za upravljanje; isto tako me je oduševila brzina dobijanja svih neophodnih podataka i aktivacija e-bankinga. Sve pohvale za Intesu u ovom sektoru, međutim kao i većina ljudi primetila sam da su im zaposleni poprilično neinformisani o e-bankingu… Da li je to zato što kod nas još uvek ovaj vid korišćenja usluga nije toliko zastupljen ili šta već… u svakom slučaju trebalo bi da povedu računa malo o tome

  3. Branislava Sara kaže:

    Sto se mog iskustva tice, ono je ograniceno samo na usluge koje nudi banka Intesa te ne mogu da komentarisem druge banke. Banka intesa ocigledno ima dobar e-banking, to je ono o cemu se govori ovde, ali ja sve svoje zamerke upucujem njihovim zaposlenim koji su neobuceni i potpuno indiskretni pri izgovaranju informacija veoma glasno, ne vodeci racuna o klijetovoj privatnosti…

  4. gagap kaže:

    po meni je Banka intesa najbolja

  5. malabuba kaže:

    definitivno svoj glas dajem Intesi, sto zbog profesionalnijeg pristupa klijentu, sto zbog povoljnosti koje nude. kod nas je e banking još uvek u razvoju, mada Intesa ima najbolji moguci sistem za to, za razliku od ostalih.

  6. bocap kaže:

    Po meni trenutno najbolji (brz, jednostavan i pouzdan) e-banking sistem u ponudi ima Marfin banka, a najpovoljniji za fizička lica kao klijenta ima Raiffeisen banka jer uopšte ne naplaćuju proviziju, ali su im ostale usluge paprene!

  7. Nikola kaže:

    Skupi jesu ali sam prezadovoljan e bankingom raiffeissen banke. Imam i hypo ali je to gore i od SOGE. Moj apreporuka, sve je ODMAH vidljivo, svaka transakcija…Zarobljen sam kreditom u hypo, NAJNEPOVOLJNIJI, najneposlovniji…jedva cekam da se otkacim i budem samo Raiffeissen. Cuo sam da je intesa ok ali da osedis dok ti odobre i najobicniji minus a ne nesto drugo…tako da ;)

  8. zoran kaže:

    intesa e-banking radi extra, nikada nisam imao problema sa njim, sto se tice ostalog mnogo sam razocaran npr. primama platu preko intese, prijavljen sam na neodredjeno, plata mi za 18 meseci nije ni jednom kasnila, nemam ni jedan kredit, nikada nisam bio u minusu i odbijen sam za kredit od 15 000 din na 3 rate, takodje mi nisu odobrili ni kreditnu karticu, inace moj prosek plate je 270 000 din, smatram da ne postuju klijenta kao ni moje potrebe

  9. renmeg3 kaže:

    Mogu da podelim slicno iskustvo.E-banking je kod nas jos u povoju i tu se vidi koliko tehnoloski zaostajemo za razvijenim svetom.Jedina banka koja je pocela malo ozbiljnije da se time bavi je upravo Intesa.I kod njih je to jos uvek na nivou od pre 10-tak godina,ali bar koliko-toliko funkcionise.Ostali,jednostavno ne pridaju tome znacaj,valjda pouceni nasim mentalitetom da prosto obozavamo da cekamo u redovima i nasem daru da od jednostavnog uvek pravimo komplikovano.

  10. pipi kaže:

    Banca Intesa, definitivno, pored Komercijalne banke je banka kojom sam veoma zadovoljna.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.