Interplak Dental WJ7B-2PK – Oralni Irigator

Već godinama povremeno imam problema sa upalom desni. Zubar mi je preporučivao razne proizvode, od interdentalnih četkica do gela za desni i raznoraznih antibakterijskih vodica za usta… Na kraju je rekao da bi trebalo da „investiram“ i kupim oralni irigator. To je aparat kojim se pod pritiskom „tuširaju“ desni impulsnim prskanjem i time odstranjuje nečistoća, masiraju se desni i uklanja plak.

Kupio sam Interplak Oralni Irigator u apoteci u Beogradu („Biljana i Luka“) i prva dva dana je aparat radio fenomenalno. Koristio sam ga šest puta i pritisak je bio ravnomeran, a za ta dva dana sam primetio da su desni manje upaljene. Pred kraj drugog dana pritisak vode je počeo da varira. Pozvao sam apoteku kako bih zamenio aparat za neki skuplji (znači čak sam bio spreman da im doplatim), na šta su mi odgovorili da oni to moraju da šalju kao reklamaciju uvozniku pa da on odobri zamenu što bi automatski značilo povraćaj novca i kupovinu drugog uređaja. Rečeno mi je da taj proces traje okvirno oko 10 dana od datuma donošenja u apoteku.

Na moj komentar da postoji Zakon o zaštiti potrošača i da ja u roku od nedelju dana (po zakonu je dve nedelje) imam pravo da bez obzira na razlog vratim uređaj, osoba sa druge strane žice se samo osmehnula (da ne kažem da se smejala). Moja sestra u Italiji je koristila taj skuplji uređaj ranije (ne znam ni sam zašto sam uopšte želeo da kupim jeftiniji) i ima samo reči hvale za njega. Možda vredi napomenuti da pomenuti proizvod košta oko 160 evra u dinarskoj protivvrednosti, a da je ovaj skuplji koji sam hteo da kupim negde oko 220 evra.

Dok je radio, radio je odlično. I pored pranja zuba svaki put je pronalazio čestice hrane koje četkica nije mogla da ukloni (i pored mog upornog četkanja).

Garantni rok od dve godine je smešan, ako proizvod radi dva dana i prestane. Ne mogu da tvrdim da svaki uređaj tog proizvođača tako radi, ali mogu da je ovaj moj radio tačno dva dana, iako sam se držao uputstva.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Interplak Dental WJ7B-2PK - Oralni Irigator, 4.5 out of 5 based on 17 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Kućni aparati, Zdravlje. Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Interplak Dental WJ7B-2PK – Oralni Irigator

  1. NadaJovanovic kaže:

    E bas se razocarah, planiram vec duze vreme da kupim ovaj aparat, a sad bas i ne bih. Takodje sam iznenadjena cenom, pa ja sam na Internetu pronalazila isti ovakav za 50 eura, sad mi nista nije jasno…

  2. cole70 kaže:

    U kojoj zemlji vi ljudi živite? Normalno da sam za svaku vrstu higijene, i kao običan čovek, a pogotovu kao zdravstveni radnik. Da li ipak malo ne preterujete sa „tehnikom“?

  3. bizzgirl kaže:

    I meni je zubar zbog upaljenih desni preporucio da kupim aparat ovakve namene. Kaze da je jako delotvoran i se brzo vidi poboljsanje kod onih koji ga koriste. A sto se tice vracanja neispravnih uredjaja, mislim da je prodavcima, bili oni farmaceuti ili trgovci od strane vecine vlasnika nalozeno da kupcima prvo kazu da se ne moze vratiti, da ce dugo cekati, da se ne vraca novac… Treba biti uporan i zvati inspekciju na licu mesta, jer su oni u fazonu “ ako prodje prodje“.

  4. Jevremovic1 kaže:

    Aparat u Italiji može da se nadje za samo 90 EURA.Iz iskustva kad god sam išao po svim prodavnicama niko nije hteo da primi vraćen proizvod jer naravno to i njima odgovara.A kad se spomene inspekcija,onda već postaje druga priča.Dok se na zapadu ne postavlja pitanje oko toga,vraćeni proizvod se odmah prihvata.Tako da taj zakon nikome od njih ne odgovara,ali moraju da ga se pridržavaju.

  5. Srđan kaže:

    „Na moj komentar da postoji Zakon o zaštiti potrošača i da ja u roku od nedelju dana (po zakonu je dve nedelje) imam pravo da bez obzira na razlog vratim uređaj…“
    Informišite se bolje, rok od dve nedelje za vraćanje važi samo ako uređaj nije kupljen u prostorijama prodavnice, npr ako je kupljen onlajn ili naručen telefonom.
    Zato, ja prvo odem u prodavnicu, vidim sve, pitam, raspitam se i onda naručim onlajn ili telefonom. Preporučujem ovu praksu…

  6. ackejanko kaže:

    To je bas ono sto meni treba.Vec duze vremena imam problema sa desnima.Mada cu razmisliti o kupovini s obzirom da tebi nisu uvazili reklamaciju.

  7. voyager kaže:

    Uzalud i zakoni i propisi jer i dalje svako mesetari i ne postuje ni kupca ni njegova prava. Samo treba biti uporan i isterati stvar, ali mnogi ljudi se prosto smore i odustanu. Inace irigator je odlicna stvar za desni i za zube i mozda je malo kao skup ali ako potraje zaista je koristan.

  8. Beer Drinker kaže:

    Ovo je klasicna prica za inspekciju a ne za Oceni.rs. Nije se aparat pokvario zato sto je jeftiniji (potpuno je normalno da postoje skuplji i jeftiniji aparati istog proizvodjaca), nego je jednostavno imao gresku, sto se moze desiti i onom skupljem. Ponasanje prodavca je za svaku osudu, a Zakoni…sta da kazem, postoje zakoni i inspekcije, ali za pocetak neko treba i da prijavi…

  9. miramirche kaže:

    Ja prodajem male kucne aparate za jednu firmu, cak i mi menjamo proizvode za nove ukoliko se pokvare u prvih 15 dana. Nakon toga se primenjuje zakonski rok za reklamaciju… Mogli ste da odete u inspekciju obzirom da proizvod nije bas jeftin. Ja bih pokusala da sam na vasem mestu. Ali ako je to neka veca tj. finans.jaca apoteka… msm da inspekcija tu ne moze nista. Ja sam se tako borila sa Telenorom, ali oni su vec nesto drugo :)

  10. Keti kaže:

    Nema smisla stedeti na ovakvim stvarima.Nadam se da ste dobili zeljeni aparat,taj skuplji i da cemo citati i njegov opis.Irigator je stvarno neophodan kod problema sa desnima,upalama,povlacenjem desni…

  11. Marko Markovic kaže:

    Izuzetna naprava, imao sam slicnih problema kao ti, a ovaj uredjaj mi je pomogao.

    • DraganMirkovic kaže:

      Slažem se. Iz Italije sam dobio drugi i desni mi uopšte više nisu upaljene. Stvarno odlična stvar.

      P.S. Glupo mi je bilo da napominjem da proizvod čak nije za evropsko tržište nego ima adapter koji sam teži oko 200 grama (bez preterivanja) a na adapter ide neki nastavak, pa tek onda u utičnicu.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.