Hello! Magazin

Ovaj magazin sam prvi put kupila na autobuskoj stanici da bih ublažila dosadu na putu. Za 50 dinara nisam očekivala ništa posebno, ali kada sam prelistala prvih nekoliko strana ovog primerka- iznenadila sam se, i to vrlo prijatno… Najpre, čim sam magazin uzela u ruke primetila sam da je štampan na kvalitetnom sjajnom papiru, i da su prva i poslednja strana ojačane. Izlazi jednom nedeljno – ponedeljkom i u pitanju je licencno izdanje u okviru Color Press Group.

Hello! Magazin me je takođe prijatno iznenadio i svojim zanimljivim sadržajem. Naravno, i to je magazin o poznatim ličnostima pa je sadržaj većim delom ispunjen pričama i novostima iz privatnog i poslovnog života poznatih, slavnih i bogatih ljudi iz celog sveta…

Pročitala sam i novosti iz jedne evropske kraljevske porodice, ali i o popularnim ljudima sa našeg prostora… Tekstovi su zanimljivi… Ni u jednom članku nisam pročitala da neki novinar svojim pisanjem provocira, vređa ili vulgarizuje bilo koju poznatu/javnu ličnost, već se o svima piše sa poštovanjem… Priče i novosti koje u domaćoj žutoj štampi na veštački način podižu popularnost raznoraznih “zvezda” se u ovom magazinu ne mogu naći.

Naročito mi se svidela rubrika “Domovi poznatih”. U svakom broju je predstavljena lepo i zanimljivo uređena kuća neke od osoba iz svetskog džet seta. Smatram da je ovo ujedno i korisno, jer iako velika većina tako nešto sebi ne može da priušti bar može da “ukrade” po koju ideju za uređenje enterijera…

Pored članaka o poznatima tu su i strane sa receptima, horoskopom, dijete koje preporučuje neka popularna ličnost, način nege/šminkanja kao i koje sve preparate i dekorativne proizvode koristi. Zatim, tu je i članak o modi gde opet neko iz visokog društva predstavlja svoj stil i različite odevne kombinacije prilagođene datoj prilici.
Svi članci su bogato ilustrovani kvalitetnim fotografijama.

Nisam od onih koji govore da ih uopšte ne interesuje šta drugi ljudi rade, ali zaista ne volim da čitam časopise koji privlače pažnju svojih čitalaca provokativno-vulgarnim naslovima koje prate fotografije slične sadržine, pa je za mene Hello! Magazin bio pravo otkrovenje!

Cini mi se da su i reklame pažljivo birane i da se u magazinu ne reklamira baš svako ko ima da plati… Nisam zatekla slike magičnih i supermoćnih predmeta iz telešopa ili neki od raznih oglasa u kojima se nude usluge druženja, poslovne pratnje, itd….

Negativnih utisaka nemam. Mislim da Hello! Magazin sa punim pravom nosi titulu najčitanijeg svetskog magazina o poznatima.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Hello! Magazin, 3.3 out of 5 based on 8 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Izdavaštvo. Zabeležite stalnu vezu.

24 reagovanja na Hello! Magazin

  1. Ivancica992 kaže:

    Od svih casopisa iz Color Press Grupe, ovaj mi se najvise dopada, pre svega zbog toga sto nije tabloid i to mi se jako dopada. Hello! cesto citam i u online izdanju, a najvise mi se svidja rubrika „domovi poznatih“.

  2. Lidija kaže:

    Ne volim da čitam toliko o životima poznatih ličnosti i da zavirujem u njihovu intimu. Mislim da je malo ulepšan i malo kulturniji od trač magazina…tj novina.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.