Oysho

U pitanju je spanski brend zenskog vesa i propratnih stvari koji postoji od 2001. i koji vec na prvi pogled izgleda preslatko. Od materijala je najzastupljeniji pamuk razno-raznog tkanja, eventualno sa malo neke mesavine…

U ponudi imaju razne stilove/kolekcije, od onih retro/romanticnih do onih inspirisanih raznim likovima iz crtaca, kao sto je „cuvena“ Hello Kitty, ili Mali princ, Strumpfovi, i dr., sto je u poslednjih 15-ak godina inace „hit“, i sto je medju prvima pokrenuo svedski H&M… U zimskom periodu imaju i one slatke patofne/cizme koje brzo rasprodaju, jer su ocigledno popularne/omiljene, a zasto ne nabavljaju vise, e to vec ne znam, tipicno za nas mentalitet- sto bi razmisljali „unapred“!… :/

Radnje su slatke, i stvarno vas prosto mame da udjete i ostavite tu bar nesto para… ;) E pa tako i mene, ;) kupila sam nekoliko stvari kod njih, uglavnom pidzama, i, (skoro) svaka se raspala posle BUKVALNO prvog, najkasnije drugog pranja!!! Jednoj se tkanje toliko izlizalo i na kraju popucalo kao da je materijal od kog je napravljena bio truo, i to mi se desilo vec posle prvog pranja, nijednom je pre toga nisam obukla jer nista ne oblacim pre nego sto operem, znaci: kupila sam je, oprala, osusila i obukla, odmah je delovala izlizano, a vec posle par dana su pocele da se pojavljuju prve rupice, btw., u pitanju je bila „Mali princ“ kolekcija… A i da ne spominjem sto je pidzama nekog „cudnog“ tkanja i 100% pamucna pa se toliko razvukla da to nije normalno… I verovali ili ne, resila sam da iskuliram, i dva meseca posle toga (sad, pocetkom godine) kupila sam jos jednu pidzamu kod njih iz neke „Discover the magic“ kolekcije, i opet slican scenario: oprala je, osusila, obukla- i sad je vec prilikom bukvalno prvog oblacenja popucao konac oko uckura, a onda se i uckur otkinuo!!!… Da jos naglasim da nosim S velicinu, znaci normalne sam gradje, neko bi cak pre rekao i da sam mrsava, cisto da ne bude neke zabune!!!… ;)

E, a onda sam resila da se zalim, i to za onu prvu… SRECA je da sam poucena losim iskustvom kupovine kod nas (jer kao stvarno prava  kupoholicarka ;) imam razna iskustva sa stvarima, prodavacicama i sl….) sacuvala racun, i odnela im tu prvu pidzamu na reklamaciju, oprala je i „sve tako sa rupama“ odnela… Morala sam da podnesem/potpisem neki kao Zahtev za reklamaciju koji su oni (valjda…) poslali u Jugionspekt (znaci, iako je problem ocigledan, ne mogu oni da ga rese tu odmah nego salju dalje, ali to je tek posebna prica…) zajedno sa pidzamom i racunom, i rekli su da se odgovor ceka najvise dve nedelje, to je bilo 2.2.2011., i evo jos cekam pa cemo da vidimo…

Nisu u pitanju neke pare, vec princip, jednostavno: PRODAJU TRULU ROBU! A na moje pitanje, sta bi bilo da nemam racun, jer je cista sreca sto sam sacuvala racun duze od dva meseca za stvar koja nije ni vredna, rekli su: „PA NISTA NE MOZETE BEZ RACUNA“!!!… :-/ Iako u rukama drzim trulu stvar koju sam kupila kod njih!!!… E da, onda je jos dodatno proveravala da li je to racun bas od te pidzame, jer su im sve cene manje/vise iste, a s obzirom da sam rekla da imam jos njihovih pidzama, valjda ni ona nije mogla da veruje da sam sacuvala racun!!!

Koja smo mi zemlja, sve je napravljeno protiv vas, tj.  konkretno protiv potrosaca u ovom slucaju!!!… Ako i postoji mogucnost da vam se na neki nacin izadje u susret, sve je toliko zakomplikovano da vam se smuci i da odustanete!… Tako da smatram da je ovaj site savrsen, bas najvise zbog ovakvih situacija, da bar negde mozemo javno da prenesemo nase iskustvo!

Inace, u Bg-u imaju radnje u TC Usce i TC Delta City…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Oysho, 3.5 out of 5 based on 15 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Razno. Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na Oysho

  1. Kajka kaže:

    Kod njih najcesce kupujem ves. Imaju naslade i najlepse dezene, a i najpristupacnije cene, pa uspem da nadem nesto za sebe. Ako nekog zanima videla sam Garfild donji ves 3 u 1, preslatke su!

  2. duki2102 kaže:

    I meni se desilo da se pizama gotovo raspala posle prvog pranja ali ja ne odoh, niti cu vise u tu radnju, bilo je to skupo iskustvo.

  3. swarowski kaže:

    Ima bas lepih i simpaticnih stvarcica, ali sto se kvaliteta tice cista je 0!!! Razvuce se posle jednog pranja bukvalno.

  4. ana09 kaže:

    Drago mi je da su resili u vasu korist.Sramota je koliko nam losih proizvoda plasiraju na trzistu.Do sada nisam kupovala njihove stvari,a tek posle ovog teksta ne nameravam.

  5. alexes89 kaže:

    Ja imam njihov brus i nosim ga vec 3 godine bukvalno izgleda kao nov i kupila sam ga za neke sitne pare na snizenju u Fashion outlet-u u Nisu.Svako ima drugacija iskustva.

  6. jtanja kaže:

    I ja imam lose iskustvo sa njima,samo sto ja nisam cuvala racun

  7. ivana83 kaže:

    radnje su im bas lepe i vesele da bi privukle musterije ali..kvalitet im je bas los.Kupovala sam ves kod njih i raspao se bukvalno posle mesec dana.Cene su velike za tako los kvalitet.

  8. Kupoholicarka kaže:

    I da zavrsim pricu, da budem do kraja objektivna: Sinoc sam bila u Uscu i usput svratila u Oysho da vdim sta se desava sa mojom reklamacijom jer je proslo vise od dve nedelje (koliko su rekli da je maksimum za resavanje reklamacije) a nista mi nisu javili, i, reklamacija je bila resena, pozitivno- u moju korist, bas me cudi… ;) Pa eto, da ih na kraju i „pohvalim“ … ;)

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.