Fashion Park Outlet Center Inđija

U cetvrtak (19.4.2012.) sam (sa 90% prisutnih) doživela ogromno razočarenje u novom, tek otvorenom, Outlet parku u Inđiji. Otvaranje je bilo u 15h što me malo iznenadilo jer mi je nekako logično da ga otvore pre podne npr. do 10h. Do Inđije sam od Zrenjanina doputovala prečicom preko Šajkaša a to znači da sam usput platila 2 putarine. Do Outleta sam došla obilaznicom i kada smo prišli videli smo da je kolona vozila duga bar 2 km (oko 17h). Auto smo ostavili na oko skoro 1km od ulaza u objekat. Do ulaza u objekat i parking su se kretale po 2 kolone vozila i ljudi i takođe i nazad. Prvi utisak koji smo doživeli je bio iznenađujuć – primetili smo da tek svaka 150-ta osoba (možda i još manji procenat) nosi kesu tj. da je vrlo malo kupaca. U hodu do prvih radnji naslušali smo se negativnih komentara razočaranih, besnih, zbunjenih ljudi. Automobili su bili parkirani sa svih strana, svugde blato, svi mile…

Kada smo stigli na mesto dešavanja zatekli smo sledeću sliku: ogroman parking prezagušen automobilima; prelepa zelena površina sa tek izniklom travom i automobilima potonulim u meku, kišom nakvašenu zemlju; visoka ogromna reklama koju bih ja nazvala toranj/bilbord; prelepa zgrada zapadnjačkog stila donekle naružena oblepljenim reklamama i reka ljudi. Moj strah da neću ništa moći da vidim delimično se i ostvario. Prostor između prodavnica je bio pun! Ljudi su se sporo kretali i po prodavnicama, čekali strpljivo da udju u neke radnje, da plate kupljenu robu a iz nekih radnji se čekalo i na izlazak iz radnje. U takvoj situaciji sam zaista izgubila želju da udjem u pojedine prodavnice ali to nije bio kraj mog razočarenja.

Ušla sam u jednu prodavnicu u kojoj je toliko bilo mračno da sam se uplašila da će neko da me izdžepari ili uhvati za donji deo leđa. Moj muž se našalio na sav glas: „Idem do kola po baterijsku lampu“ i tim komentarom izmamio brojne osmehe. Kada smo iz „Zone sumraka“ izašli na svetlo dana nije mi se više nigde ulazilo. Otišla sam samo još do toaleta. Poludela sam ali me je bilo sramota da to priznam svom mužu koji se osećao još gore jer me je, protiv moje volje, naterao da po kiši idemo za Inđiju.

Danas sam bila puna keša, spremna da kupim nekoliko pari obuće ali ne po ovim sumanutim cenama. Naime, doživela sam pravo zgrožavanje cenama tj. takozvanim sniženjima koja su sve osim toga. Na zvaničnom sajtu Outleta u Inđiji (http://www.fashionparkoutlet.rs/) lepo piše: 100% original i 30-70% popust. A ono što je nekoliko hiljada nas zateklo je uglavnom obrnuto – popusti su do 30% a mnoge cene su i veće od redovnih. Evo jedan primer: moj muž je pre oko 4 meseca kupio na Spensu u NS u radnji Office Shoes Skechers (sa Shape ups đonom) patike za 5990,00 din. Danas su na sajtu Office Shoes iste te patike bile po ceni od 6690,00 din (http://www.officeshoes.rs/pretraga/tip/pol/brend/kolekcija/sve-akcije/boja/velicina/Shape_ups/svi-modeli/sve/paginacija). I na kraju primera, iste te patike su danas u Outlet-u u Inđiji sa popustom od 15% koštale 6690,00 din. Inače, taj nepostojeći popust (u odnosu na redovan u radnji ili na sajtu Office Shoes-a) se nikako ne uklapa u reklamiranih 30-70% popusta!!!

A sad i par reči o robi. Smatram da je kvalitet ponude u kombinaciji sa visokim cenama izuzetno loš mada ne sporim da je bilo prelepih komada odeće i obuće. Mnogo toga je u trendu ali nije po našem ukusu što ne znači da to želimo da kritikujemo već smo se trudili da realno sagledamo odnos ponude i cena. Možda sam ja malo previše očekivala a možda sam i u pravu jer sam slične komentare čula i od drugih. Pojedini odevni predmeti su bili zaista očajni da je moj muž, opet na glas, pomislio kako sa time ne bi ni auto obrisao. Da bi ovaj moj tekst imao neku specifičnu težinu dodaću da smo po prodavnicama proveli skoro 1h (u manje od 10 radnji) i da smo gledali robu istog tipa (patike, cipele, sandale, trenerke, majce). Primetili smo da je Nike imao najveće popuste tj. najpristipačnije cene i da je ubedljivo najviše ljudi izlazilo iz Outlet centra sa narandžastim Nike kesama.

Da ocenim i trgovce. Uglavnom su trgovci bili izgubljeni ogromnom količinom naroda, pokušavali su da se snađu ali ih je naprosto progutao narod – nisu se primećivali. Niko nije imao osmeh na licu jer su ljudi na svakom koraku komentarisali cene i izjavljivali da su razočarani onim što su doživeli.
Za kraj ću još jednom citirati reči mog, danas nadahnutog, muža. Rekao je dok smo pešačili ka kolima: „Ovo je prvi i poslednji srpski Outlet centar“. Da li će sudbina ovog Outlet centra biti kao i sudbina McDonalds-a u Zrenjaninu videćemo uskoro… Ako se po jutru dan poznaje ovima je izgleda već smrklo.

I zakljucak:

Outlet centar Inđija ili pravilnije Fashion Park Outlet Inđija je divno zamišljen trgovinski centar sa lepo osmišljenim prostorom i strateški dobro odabranom lokacijom. Ovakav centar je potreban u Srbiji. Arhitektura objekta, međuprostora, parkinga i prilaznih puteva je super… Sve je pregledno, lepo mapirano i ne može čovek da pogreši. Toalet je čist, prostran i na nivou… Web prezentacija je pregledna.

Medjutim, Outlet centar u Inđiji me je prvog – premijernog dana veoma razočarao sledećim činjenicama:
- Cene su ogromne i ne prilagođene tipu objekta u kojem su;
- Popusti su lažni;
- Sajt je sa neadekvatnom reklamom o popustima (30-70%) koja ne odgovara realnoj situaciji na licu mesta (ili je skuplje nego u običnim radnjama, ili su iste cene kao u drugim radnjama, popusti od 0-30%…);
- trgovci svesni visokih cena nemaju komentar i ne snalaze se na komentare mušterija;
- slab izbor (modela, brojeva, kvaliteta);
- mnogo neuseljenih lokala;
- previše uniformisanog obezbeđenja;
- loše odabran timing za otvaranje centra i
- preveliki redovi na kasama…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Fashion Park Outlet Center Inđija, 4.1 out of 5 based on 86 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Marketi / Prodavnice. Zabeležite stalnu vezu.

53 reagovanja na Fashion Park Outlet Center Inđija

  1. kukuriku koalicija kaže:

    Ne znam dokle ce da nas varaju,kada sam dosla nisam zatekla nista od najavljenog u reklame,a sto je.jos crnje,jedva izdjoh,izlazila sam citavu vecnost.

  2. marina89 kaže:

    Jednom bila,nikad vise,koga oni zavaravaju sa snizenjima,vidi se da nikad nismo putovali po svetu i ne znamo sta su snizenja.Jedino je dobar parkic za decu a i on je mogao biti veci i sadrzajniji da ljudi kad su vec dosli imaju gde da provedu dan.

  3. andjelina kaže:

    Zao mi je sto ce ovo vrlo brzo da propadne, pa ce ti ljudi sto tamo sad rade da ostanu bez posla. Ali nema sanse da opstane. Pa svi koji smo bili smo se razocarali i necemo vise ici.

  4. Shefica kaže:

    Bila sam u “Outletu“ prošle subote pošto mi je bilo usput jer smo se iz Bgd vraćali za Suboticu. Moram da naglasim da volim firmirane stvari i da sam bila i u Pandorfu i u Italiji i u Solunu u Outletima i mogu povući neku paralelu. Dakle, svratili smo privučeni reklamama da je sve sniženo, još više sniženo! U Skechersu sam na “sniženju“ zatekla sandale po ceni od 2390,00 dinara, u dinar ista cena koliko sam ih platila u Subotici. Nadalje, krpe od majica su na “sniženju“ bar 2500,00 dinara. Jedina radnja koja vredi je Nike, ali oni imaju modele od pre dve i tri godine, i to po “naduvanim“ cenama. Letnje muške Nike 6990,00. Ipak…Takve su u solunu bile 30 eura. U Conversu nema “klasičnih“ Starki, nego su sve kako bih ja rekla “izvedene“, sa nitnama, bez pertli itd. Poređenja radi, plitke žute Starke sam u Solunu platila 19 eura, a u Grčkom free shopu su bile 25. U Inđiji su preko 4000. Ovakvih primera ima milion, i ono što mogu zaključiti, odlazak u Segedinski Arkad pred Novu godinu kada se za 50 eura možete obući od glave do pete ili ako je nekom usput Pandorf su mnogo bolje rešenje. I još nešto, platili smo 240 dinara na naplatnoj rampi Stara Pazova (11 km od Inđije), sišli sa autoputa i vratili se na njega i uzeše nam opet 240 dinara?!Znači – NIKAD VIŠE!

  5. Jasna kaže:

    Lepo je sve to zamisljeno, nego mislim da je vecina ljudi nezadovoljna ovim novootvorenim trznim centrom. Ja nisam bila, daleko mi je mnogo, ali slusala sam price od onih koji su bili i vecina je razocarana.

  6. bbbb kaže:

    Bila videla i razocarala…..

  7. nordex kaže:

    Sportska odeca i obuca (pogotovo zenska), moze da se nadje jeftinija, tj. u planeti i nike-u, adidas je veliko razocarenje, a za ostalo cene su iste kao u radnjama po gradovima!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.