Wayout, turistička agencija

Kada smo nedavno suprug i ja hteli da uplatimo aranžman u Egiptu, pala nam je za oko turistička agencija Wayout. Njih smo se setili i sa televizije, jer smo imali prilike nekoliko puta da vidimo njihove putopise. Sajt ove agencije je pružao relativno dosta detalja o samom putovanju, kao i cenovnike za različite termine i različite kombinacije boravka u odmaralištima.

Međutim, prva prepreka na koju smo naišli je bio broj telefona za detaljnije informacije ostavljen na samom sajtu, koji kad smo ga pozvali, javila nam se žena koja je rekla da ne može da nam pomogne jer je ona zadužena samo za hitne slučajeve!

Naravno, nije nas mrzelo, pa smo otišli do jedne njihove poslovnice, gde nas je prvo dočekao čovek iz obezbeđenja koji se ponašao kao da smo sumnjivi. Ubrzo nas je uputio na turističkog agenta, kojeg smo čekali nekih pet do deset minuta da završi privatni razgovor. Bez obzira na to, agent je zaista bio ljubazan kad nam je pružio potrebne informacije o samom aranžmanu i kad nam je dao brošuru sa detaljnim opisom hotela, kao i cenovnik. Ali, ono što nas je malo obeshrabrilo je bio utisak da agencija samo otprema putnike do određene destinacije i da je dalje više ništa ne zanima, jer sve radi neki njihov ino-partner, koji bi nas verovatno spojio sa nekom drugom grupom stranaca po dolasku na destinaciju.

To nas je malo začudilo, jer ako je slučaj takav, onda bi nam bilo potpuno isto da smo sami organizovali ceo put. U svakom slučaju, ostavili smo mogućnost da otputujemo jer su cene aranžmana u ovoj agenciji bile zaista povoljnije nego u drugim agencijama.

Ostavili smo podatke i agent nam je rekao kada da dođemo kako bismo izvršili kompletnu uplatu, kao i da sačekamo nedelju dana sa prijavom, jer tada još nije bilo nikog prijavljenog za taj određeni aranžman, a uslov je bio 90 putnika.

Međutim, posle nedelju dana na naše veliko iznenađenje, kada smo došli sa novcem, rečeno nam je da je avion pun i da za nas više nema mesta. Zaista smo verovali da je takvo ponašanje agencije bilo krajnje neozbiljno i neprofesionalno, zbog čega smo, iako su nam kao „utehu“ nudili drugu destinaciju, otišli u drugu agenciju.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Wayout, turistička agencija, 3.8 out of 5 based on 16 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

19 reagovanja na Wayout, turistička agencija

  1. anak kaže:

    Ako razmisljate da putujete u Egipat,bez ikakvog dvoumljenja krenite pravo u agenciju „Spirit travel“!Verujte,sa nama u hotelu su bili ljudi koji su dosli sa drugim agencijama,i kada su videli kakav tretman mi imamo pokajali su se!

  2. bocap kaže:

    Za Wayout više ne treba trošiti reči, prijaviti ih nadležnoj inspekciji i turističkoj organizaciji…

  3. Pedja kaže:

    U startu budite spremni da ce vam agencija way out ukrasti dva dana od aranzmana. Ja i moja porodica smo putovali pocetkom jula, uzgred sa detetom od 5 godina, a let za Hurgadu kasnio je 7 sati, sto agenciju u opste nije interesovalo ogradjujuci se da je to greska avio kompanije i da oni nemaju nista sa tim, a upravo oni su angazovali tu kompaniju. Jedino sto je bilo pozitivno vezano za ovu agenciju, je vodic koji nas je docekao u Hurgadi. Alexandra je bila zaduzena za grupu koja je odsela u Suny Days El Palacio, i stvarno svi smo bili odusvljeni sa njom, jer nas je tacno uputila i olaksala boravak na letovanju. Jos jednom hvala Alexandri, ali nikada vise wayout…

  4. MiletaR kaže:

    Nisu krive iskljucivo Agencije,pre putovanja treba traziti uslove putovanja i proveriti u koliko casova je polazak i povratak i onda se nece dogoditi da platite 10 dana a budete 8 jer je to blef koji primenjuje vecina Agencija,kao i cena od…. dinara koja je uvek rasprodata kada hocete da rezervisete,i dobijate ponudu za isti aranzman po znatno visoj ceni,a sto se usluga tice i tu gledaju svi da ustede pa se zato opredelite uvek za proverene Agencije.

  5. jtanja kaže:

    Nisaam putovala sa njima ali gledala njihove ponude.Mada citajuci ovo,vidim da nikaad necu ici sa njima.Ne znam samo zasto ne prijavite nezadovoljstvo turistickoj organizaciji.Imate sva prava,a i moze vam biti vracen vas novac

  6. who dares wins kaže:

    vratili smo se juče iz hurgade… pa ovi ljudi iz agnecije uopšte ne brinu o svojim građanima… to je strašno… da ne govorim o tome da su nam zakinuli dva dana jer smo prvi dan otišli u kasne popodnevne sate, vozali nas u autobusu još tri sata po hurgadi, a zadnji dan nas probudili u dva posle ponoći i šetali po autobusima u hurgadi do sedam ujutru… svaki aranžman koji smo platili tamo preko agencije, ekskurzije, plaćene su skoro trostruko više od lokalnih agencija… kada su poslali jednog od vodiča, koji se pojavio na par minuta samo da nas ubedi da ne idemo preko bilo koga drugog sem preko njih i da njima platimo, jer nije bezbedno i samo se oni kvalitetno bave svojim putnicima, više nikog nismo videli sem na tim izletima koji su čista prevara… za vodiča aleksandru smo od lokalnih građana koji je poznaju čuli jako lose stvari, a o beduinima i kamilama niti šta zna niti želi da kaže, niti se bavi svojim turistima tamo … na drugom izletu se super provodila, kupala i zezala … ostavila čitavu jednu grupu da se sami snalaze na drugom brodu… nekakav rolland koji je vodio ekskurziju u dolinu kraljeva, sem reči „znači“ ne zna da bekne ništa više… i ono malo što se oglašavao lupetao je kao martin po diviziji… sramota… prvi put smo se vratili sa putovanja da nismo apsolutno ništa naučili o stvarima koje smo videli… ni od kakave pomoći nisu, niti su nas poštedeli i zaštitili od lokalnog stanovništva koje je izuzetno navalentno, pa i agresivno u određenim trenucima… pomoć smo zatražili od lokalnih egipćana sa kojima smo stekli prijateljstva, i da znate da ih ima… tek tada smo počeli da uživamo u putovanju i da se osećamo bezbednim… što se tiče putovanja u kairo.. izabrali su ubedljivo najmanji autobus za put koji traje po 6 sati u jednom pravcu i poslali nas sa egipćaninom koji vrlo lepo priča srpski, i poznaje kairo, ali je u pitanju jedno uplašeno dete, koje na pomisao da prestoji neki konflikt ili problem, jednostavno nestane… u našem hotelu su bili neki slovenci koji su nam pričali kako se njihov vodič ponaša, recimo kod piramida, pošto je neposredno pošto su otvorili vrata od autobusa i gomila prevaranata se zatrčala da trkeljiše putnike, jednostavno na arapskom izvikala na njih i više ih niko nije ni takao.. i mogli su na miru da razgledaju piramide… mi preko wayout smo svi bili kao na konjskim trkama, bežeći ispred kamila i lopova… a naš vodič se zatvorio u autobus… nemam pojma šta sam videla i šta sam slikala… o sfingi šta sam znala pre polaska, znam i sad… o kraljevima i palatama i dalje ne znam ništa, o grobnicama takođe… znam samo da je sve plaćeno mnoooogooo skuplje nego što je realna cena po lokalnim agencijama… a o tome da nas vozaju po egiptu od radnje do radnje sa kojima imaju dilove za prodaju po opet duplim cenama da ne pričamo… ovaj rolland je sigurno najogavniji lik … i ne upuštajte se u cenkanje ako idete u hurgadu… prodavnice sa fiksnim cenama su deset puta jeftinije nego što možete ikada da se iscenkate… e to nam niko nije rekao bez obzira na milion i jedno moje pitanje šta da radimo i kako… jednostavno ih nije briga… loši ljudi, loša agencija… nikakvu preporuku im ne bih dala u životu, niti bi ikada preko njih otišla bilo gde… čak smo posavetovani da podmitimo recepcionera da dobijemo bolju sobu …

    • Maajaa kaže:

      Isto tako sam i ja prošla i isto mišljenje imam o svima njima. A za Rolanda (koji je i nama bio kao neki vodič) prosto nemam riječi. To je sramota šta ljudi rade.

  7. Maajaa kaže:

    12.08.2011. sam se vratila iz Hurgade gdje sam išla preko Wayout-a. Putovala sam sa svojim društvo, nas šestoro, i svi smo blago rečeno OGORČENI na organizaciju. Bukvalno od prvog momenta smo imali problema sa njima.
    Mislim da bi priča bila predugačka ako bi sad krenula pa pričam o svim detaljima i njihovim propustima.
    Ukratko, prvo nam je avion iz Beograda kasnio, pa kad smo stiglu u Hurgadu vodič – Roland, nam je rekao da ne možemo da budemo smješteni u hotel koji smo uplatili mjesec dana ranije (Hilton Long Beach), nakon čega je uslijedilo čekanje od tri sata da bi oni skupili sve putnike i onda nas razvezli po hotelima, tako da smo u hotel stigli u 4 ujutro. Nakon mnogo prepirki i dokazivanja, posle pet dana, su nas prebacili u Hilton u kome su nam rekli da rezervacija na naše ime nije postojala.
    Dalje, kada je riječ o izletima i tu smo imali problema. Prvo su nam rekli da ne možemo da rezervišemo mjesta dok nas ne prebace u Hilton, da bi se kasnije ispostavilo da mjesta više nema. Nakod dosta dokazivanja i ubjeđivanja uspijeli smo da odemo na svega 3 izleta (Safari, Luksor i Kairo). Poslednji dan, 11.08.2011. let za BG nam je bio 12.08. u 00:50h, ali taj dan smo morali da doplatimo da bi ostali u hotelu.
    Tako da faktički Wayout nas je zakinuo za dva dana puta (01.08. i 11.08.) jer je naš aranžman podrazumijevao 11 dana i 10 noći plaćeno u hotelu (da sad zanemarimo da prvih 5 dana nismo bili u hotelu koji smo platili).
    Ono što sa sigurnošću mogu da kažem je da niko od nas nikad više neće otići ni na jedno putovanje preko Wayout-a.

  8. PEPSI kaže:

    I mi smo sa tim prevaratima imali jako lose iskustvo zato vas pozivam da svi pisemo o tome je izgleda da samo to preostaje jer su zasticeni sa svih strana.

  9. zlatko kaže:

    u junu sam preko ove agencije putovao u Hurgadu.Ne znam zasto je Aleksandra pozeljna za vodica .?Pre svega nas je zamajavala 10h po Hurgadi znajuci kada nam polece avion.Iako je tu bilo male dece ostavila nas je u jednom trznom centru 6h da se snalazimo.I umesto da poletimo u 14h poleteli smo u 23.59 .Samo su nas izvukli iz hotela i snadjite se.

  10. The Tourist kaže:

    Prosle godine sasvim slucajno, devojka i ja , trazeci neku novu destinaciju za putovanje otisli smo u Wayout agenciju. Do tada nismo culi ni pozitivno ni negativno misljenje vezano za tu agenciju ali su imali pristojnu ponudu kad je Tunis u pitanju i odlucili smo da „rizikujemo“. Bilo nam je malo nezgodno jer nismo znali sta ce nas docekati kad sletimo u Tunis ali definitivno se nismo pokajali. Smestaj koji su nam u agenciji preporucili je bio tacno onakav kako su nam ga i opisali. Na usluzi smo imali vodica koji sasvim dobro poznaje ljude i lokalne obicaje i svojim savetima je bio od prilicne koristi jer mi nismo imali nikakvog iskustva kad je Tunis u pitanju. Isli smo na izlet u pustinju koji traje dva dana i moze biti prilicno naporan ali je sve bilo ogranizovano na viskom nivou. Vidim da ovde ima razlicitih komentara odnosno iskustava vezanih za ovu agenciju ali mi smo definitivno dobili sve ono sto smo i platili kad smo birali aranzman sto je u sustini najbitnije…da ono sto ti obecaju u agenciji prilikom prodaje aranzmana na kraju i ostvare.
    Definitivno je odlicna stvar sto nam se pruza mogucnost da na ovakav nacin razmenjujemo iskustva vezana za putovanja i agencije organizatore istih jer je to ispravan ,a za sada po svemu sudeci i jedini , nacin da „nateramo“ agencije da se kvalitetom bore za svakog potencijalnog gosta.

  11. Sonja kaže:

    Preko Wayout sam isla u Hurgadu u julu mesecu 2011. Za njih iam samo reci hvale. Organizacija je savrsena kao i izleti koje organizuju. Posebno bih pohvalila Aleksandru i Muhameda koji su sjajni i koju su mi toliko zivopisno docarali obicaje, nacin zivota, mesta koje sam posecivala. Zahvaljujuci njima sam uspela da dozivim Egipat na pravi nacin. Zaista sam prezadovoljna i to sam zelela i da napisem. Sve je bilo bas onako kako sam i uplatila. Velika prednost je sto smo imali vodica koga smo mogli da pozivamo 24h za bilo koji problem da nam se pojavio, od banalnih stvari preko odlazaka u bolnicu. Ako mozete da birate gledajte da vam vodic bude Aleksandra. Nadam se da ce nekome ovaj komentar biti od pomoci.

  12. HaMa kaže:

    wayout je najobicnija prevara. mi smo putovali preko njih uEgipat .Imali smo uplacen aranzman od 14.jula menjali su nam let tri puta. Pocelo je s tim da krecemo u 20h, pa u 22h, pa u 23.59 a na aerodromu su nam saopstili da krecemo 15. jula u 02h.stigli smo u rane juarnje casove i saopstili ds nema mesta u nasem hotelu i da nas salju u drugi.Bilo nas je mnogo ostecenih i nismo hteli da cujemo za to pa smo alarmirali konzulat da reaguje. mucili su nas sa malom decom, vozali na +40 po raznim hotelima bez vode i hrane ali nismo pristali, trazili smo nas hotel. Odvezli su nas u hotel pa smo saznali da nikada nismo bili ni prijavljeni u tom hotelu, kao u filmovima. Na kraju je konzul pricao s gazdom i rekao mu je da nas u roku od pola sata smesti u hotel koji smo uplatili. U nas hotel smo bili smesteni oko 15h. Nikada vise ne bih putovala s njima. To je bilo sramotno putovanje…

  13. DjordjeNis kaže:

    @Dragana ima mnogo agencija koje nude ‘macku u dzaku’ svojim klijentima…Vi mozda jeste bili spremni da platite skuplji aranzman i bolje uslove,ali su oni tom hotelu u koji su vas poslali obecali odredjen broj iznajmljivanja soba u toku sezone,da bi za uzvrat dobili povoljnije cene kako bi razliku mogli da uzmu za sebe.Ocigledno da sa tim hotelom nisu uspunili dogovoreni limit,pa su vas bez obzira na vasu plateznu moc ipak poslali tamo.

  14. Jelena kaže:

    Upravo sam se sinoć vratila sa putovanja iz Istanbula. na koji sam išla preko Wayout agencije. Molim vas sve da budete oprezni, ovo je prevara… Uplatili smo normalan aranžman, dogovorili se za izlete, išli smo potpuno turistički, želeli smo da vidimo što više, da nas neko vodi, priča i što više naučimo. Ono šta nas je tamo dočekalo jeste vodič koji je angažovan samo za transfer sa aerodroma od strane lokalne agencije, verovatno partnera Wayouta. Nakon toga smo bukvalno do poslednjeg momenta bili prepušteni sami sebi. Ne samo da nismo imali vodiča da nas vodi kroz grad, nismo znali gde smo, gde da idemo, preporuke, već nismo imali kome da se obratimo ukoliko se nešto dogodi. Putno osiguranje nam je uzela lokalna agencija. Sledeći put smo ih videli kada su poslali vozača da nas odveze na aerodrom. Vozač ne govori engeski, tako da nas je ostavio ispred aerodroma, nismo imali pojma gde da idemo, šta… Naravno snašli smo se, medjutim bilo je mnogo ljudi koji ne govore engleski, i bilo je vrlo neprijatno.Odmah prvo veče smo zvali agenciju u Beograd, Wayout i Venus turs, koji su nam obećavali vodiča i da će nam se javiti za deset minuta, a onda nam se više nisu javljali na naše pozive niti su ikoga poslali. Dakle agencija je poslužila kao avio kompanija, organizovala nam je let i to je to. A upravo idemo preko agencije da bi nešto tamo videli i imali kome da se obratimo jel…ne da budemo prepušteni sami sebi u gradu od 16 miliona stanovnika.niko od putnika nije dužan da zna engleski i bude snalažljiv, zar ne?

  15. dejanovicz kaže:

    Moja prijateljica je prosle godine putovala za Egipat preko Way Out-a i u potpunosti je bila zadovoljna.Hotel i hrana su bili bolji nego sto je predstavljeno u prospektu.U aranzman je bio ukljucen i izlet do piramida.Ova je agencija najpovoljnija sto se tice egipta i tunisa.Ja planiram ove godine ako se bude smirilo da idem za egipat i to bas preko ove agencije tako da mi je drago da procitam iskustva drugih ljudi.

  16. Dragana kaže:

    Pre 2 godine putovala sam Way Out -om u Tunis.Kada samo suprug i ja dosli u agenciju,bili su vrlo predusetljivi buduci da smo hteli da putujemo samo 5 dana kasnije…naime bilo je raspolozivih soba ali mesta u avionu nije bilo. Vlasnik agencije(?) nam je obecao da ce uciniti sve i da vec pregovara da se ubaci jos jedan let,posto mi da nismo bili jedini koji se interesujemo za taj datum.I stvarno posle poduzeg telefonskog razgovora na arapskom obavestio nas je da cemo do Monastira putovati Nuovelair-om a da cemo se vratiti Jatom.
    Tada nas je prepustio devojci-agentu sa kojom smo trebali da zavrsimo placanje i rezervaciju.
    Ona nam je preporucila hotel za koji se kasnije uspostavilo da nije ni izbliza onoliko dobar koliko ga je ona hvalila….ni dan danas mi nije jasno zasto je insistirala na tom hotelu kada samo mi bili spremni da platimo i skuplji aranzman!?

  17. dragana7 kaže:

    radim povremeno za slicnu agenciju…tako da u potpunosti razumem nezadovoljstvo putnika..

  18. Vanja kaže:

    Nemate pojma koliko sam zahvalna za tekstove poput ovog! Treba lepo sve da se zna, pa ce se nesto mozda konacno i promeniti u poslovanju turistickih agencija kod nas…

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.