Mikonos – Rocabella Mykonos Art Hotel & Spa

Spadam u retke Srbe (Srpkinje ;) ) koji nikad nisu letovali u Paraliji i na Halkidikiju, spletom zivotnih okolnosti… Prvo mesto koje sam posetila u Grckoj je ostrvo Krit, najvece ostrvo u Grckoj, i generalno jedno od vecih u Evropi, rodno mesto kralja Minosa, slikara El Greka, i dr., znaci prepuno istorije/istorijskih spomenika za obilazenje, sto ja volim, pre svega jer volim aktivan odmor…

Zatim sam letovala na Santoriniju- cuveno kikladsko ostrvo (vulkanskog porekla) koje je na svim „promo-slikama“ Grcke, cuvene bele crkve sa plavim krovovima, najlepsi zalazak sunca na svetu, i romanticna vencanja na Calderi (litici)… Obisla sam i Atinu i jos neka manja mesta… A onda je ove godine usledio Mikonos, ostrvo koje kao i Santorini (i jos dosta, manje poznatih ostrva…) spada u grupu Kikladskih ostrva… Sto se tice hotela, moram samo pre svega da napomenem da uglavnom odsedam u prilicno dobrim hotelima (uglavnom 4* ili 5*) i to ne samo u Grckoj, tako da mislim da zaista mogu da dam dobar sud o tome sta valja i vice versa… :)

Odakle poceti… Sve je prelepo… Mikonos je ostrvo manje od Santorinija (koji takodje nije nesto veliki, pogotovo u odnosu na Krit npr. :) ), ali jednako lepo, rekla bih onako ukratko da je Santorini vise za parove a Mikonos vise za dobar provod, sa drustvom… Inace, ostrvo je poznato po tome da je „gay friendly“, treba biti tolerantan i to spomenuti jer ima raznih ljudi… :) Ima prelepe plaze (sve su u prelepim uvalama, pescane ili sa najsitnijim mogucim sljunkom i divnim tirkiznim i cistim morem) i preslatki stari grad…

Za pocetak, mislim da vecina zna da Mikonos (uz Ibicu) spada u (letnje) turisticke destinacije sa najboljim provodom u Evropi, i cuvenim zurkama na plazama Paradise i Super Paradise… Odmah cu da naglasim i to da vam je za boravak na Mikonosu neophodan i auto ili bar neki motor, ako zelite da boravite u nekom dobrom hotelu po prilicno normalnoj ceni- za Mikonos (uglavnom su van samog starog grada), a opet da obidjete i stari grad, sve plaze (ili bar vecinu), itd….

Pored dobrog provoda, Mikonos je poznat i po svojim vetrenjacama (koje su simbol Mikonosa i nalaze se na svim „suvenirima“ sa Mikonosa i koje sad sluze samo kao „dekoracija“ i podsecanje na neka davna vremena), po crkvi Paraportiani iz 16/17 veka, (skroz bela crkva, odnosno kompleks od pet crkvica), po pelikanu Petrosu, koji mirno seta medju turistima u starom gradu, pre svega u delu starog grada koji se nalazi tik uz more, i zove se Little Venice, tj. Mala Venecija- mesto koje kao sto mu i samo ime kaze, podseca na Veneciju, sa kucicama, restoranima, kafe-barovima smestenim uz samo more… PRELEPO… Ima jos dosta toga o Mikonosu sto bih zelela da ispricam/napisem, o njegovoj povezanosti sa „istorijskim“ ostrvom Delos i sl., ali to mozda neki drugi put, sad cu se ipak fokusirati na hotel iz naslova… ;)

Morala sam da napravim ovoliki „uvod“ jer me vec nervira sto kad se u Srbiji spomene Grcka vecina uglavnom odmah misli na Paraliju…

No, i nije bas tako…

Ukusi su razliciti. OK. Ali, hotel Rocabella Mykonos Art Hotel & Spa je savrsen i prelep hotel, za koji iako ima 4* (mislim da nema 5* jer nema 24h room service) samouvereno tvrdim da nema osobe kojoj se ne bi svideo… :) Mi smo isli u sopstvenom aranzmanu koji smo organizovali preko sajta www.booking.com gde ovaj hotel ima ocenu 8 od 10, a gde se ocenjuje SVE: 1.cistoca; 2.komfor; 3.lokacija; 4.usluga; 5.osoblje i 6.odnos kvalitet-cena, a mogu da ocenjuju samo oni koji su zaista boravili u njemu (na e-mail dobijate sifru za ostavljanje komentara)… A na cuvenom Trip advisor-u (gde se najvise gleda odnos kvalitet-cena…) je na trecem mestu u generalnom plasmanu SVIH hotela na Mikonosu, i to sve vec mnogo govori o njegovom kvalitetu…

Pocecu od arhitekture… Hotel je u pravom „grcko-morsko-kikladskom“ stilu :) – beo sa delovima od kamena… Kao sto mu i samo ime kaze („… Art Hotel & Spa“) hotel obiluje modernim umetnickim delima (kao sto su razni neobicni svecnjaci, zanimljivo oslikani zidovi, slike, i sl.), koja su postavljena kako po hotelu tako i po sobama… Takodje, hotel ima i moderan spa centar koji mi ipak nismo koristili jer smo isli sa malim detetom (nepune 3 godine) pa je to bilo malo nemoguce organizovati, a i nismo nesto u tom fazonu, vise volimo da idemo na plazu, obilazimo znamenitosti i na kraju veceramo u nekoj lepoj taverni, kakvih je na Mikonosu zaista mnogo… :)

Mi smo uzeli deluxe sobu sa pogledom na more… A pogled- iz sopstvenog „outdoor“ djakuzija, sa sopstvene ogromne terase sa lezaljkama i ostalim propratnim stvarima… Predivno! :) Nasa „soba“, tacnije- apartman se sastojao iz dve sobe, od kojih je jedna uredjena u modernom „morskom“ fazonu, a druga u „retro-kikladskom“ sa oblim ivicama, uskim prozorima, jednim zidom od kamena.. Obe sobe su imale odgovarajuca kupatila, „moderna“ soba je imala veliko kupatilo sa djakuzi kadom, a „tradicionalna“ soba svedenu tus kabinu/prostoriju, napravljenu od belog kamena. U obe sobe su bili ogromni, udobni tzv. francuski kreveti sa po cetiri jastuka sa memo-penom, ormari, mini-bar, nocni stocic i stolica sa velikim ogledalom, lepo osvetljenje, lampe sa neobicnim postoljem od kamena, po jedan LCD televizor u svakoj sobi, ogromna slika Mikonosa iznad kreveta u jednoj od soba, i dr., i naravno sve je belo, sa samo par detalja u sivoj boji, i zavesom-draperijom (u „modernoj“ sobi) koja je bila narandzasta, pa kad se kroz nju  prolamaju suncevi zraci to izgleda prelepo a soba dodatno zraci toplinom iako je bela… :)

Dete je imalo svoj krevetac koji se takodje uklapao u celinu :) jer je bio od belog drveta, sa takodje jednim jastukom od memo-pene… Inace, posteljinu su nam menjali svaki dan kao i peskire naravno… Dobijate na koriscenje i njihove bade-mantile, papuce, a pri odlasku na bazen dobijate posebne peskire za bazen… Mi smo imali i sopstveni izlaz (sa nase terase smo mogli da idemo direktno na bazen, na terasu na kojoj se sluzio dorucak, na parking, tako da nismo morali da idemo kroz hotel, mada je hotel „na otvorenom“ tako da se ustvari i prodje samo kroz lobi/recepciju hotela), dok je u sobu moglo da se udje ipak samo iz hotela, mada sa vise strana (zbog vrata sa karticom, naravno)…

Hotelska kozmetika, jos jedna dobra stvar, verovatno znate da u hotelima retko kad dobijete neku iole normalnu kozmetiku, cak i ono sto je lepo upakovano nije nekog kvaliteta, e a njihova kozmetika (koju su nam svakodnevno, tj. po potrebi ostavljali u kupatilima) je cuvene grcke marke Apivita, napravljena od prirodnih sastojaka i na bazi meda, i moze se kupiti i u najcuvenijem atinskom brend store-u Attica…

Bazen je lep i veliki ali ne ogroman, ali s obzirom da ni sam hotel nije ogroman na bazenu nikad nije bilo guzve i borbe ;) oko lezaljki ili „kreveta“ sa baldahinima, verovatno i zato sto par soba ima svoj outdoor djakuzi pa ljudi borave tu (kao uostalom i mi kad nismo isli na plazu, mozda smo samo jednom otisli na hotelski bazen…) ili jednostavno zato sto su ljudi odlazili na plaze a i zato sto su u hotelu uglavnom boravili mladi opusteni parovi- u jednom trenutku smo bili jedini sa detetom, a za dve nedelje koliko smo ostali, videli smo troje dece u hotelu, racunajuci i nase (koje je bilo i najmladje)… ;) Inace, u hotelu (na bazenu, u lobiju…) se svo vreme cuje neka tiha opustajuca muzika, u fazonu Cafe Del Mar, koja dodatno pravi prelepu i opustenu atmosferu…

Kome treba prevoz od hotela do aerodroma imaju i tzv. „airport shuttle service“ (mi ga nismo koristili jer smo putovali kolima, tako da smo sa Mikonosa otisli trajektom do luke Rafina, kod Atine, i onda polako nazad kuci, uz par dana pauze u Atini, pa posle i Skoplju)… :) A ko to sebi moze da priusti- u ponudi imaju i iznajmljivanje (njihovih) jahti i aviona… :)

A tek zaposleni- diiivni, ljubazni, mladi ljudi, svi do jednog, i naravno svi dobro govore engleski… Cak su ponudili da nam pomognu sa prtljagom prilikom odlaska (ono sto niko nigde ne radi, obicno vam svi unesu prtljag kad stignete, ali retko kad ce vam izneti prtljag iz sobe kad odlazite, osim mozda ako ih zamolite)… Takodje, moram da spomenem da smo pri dolasku dobili „welcome drink“ dok smo cekali da se cekiramo- bezalkoholne koktele, posle toga su nam doneli u sobu sampanjac i voce, a i par puta u toku boravka smo dobili besplatno pice, dok smo prilikom odlaska dobili neki njihov reklamni materijal- olovke, kartice za kofere… A sve je to pre svega, lep znak paznje… Zaposleni su zaista uvek svima bili na usluzi, za sve sto trazite a izvodljivo je… ;)

Malu zamerku imamo na dorucak koji jeste bio raznovrstan, za svaciji ukus po nesto, kako vec „treba“ ;) , ali kad ostanete dugo kao mi, dve nedelje, onda vam to sve dosadi jer- jeste raznovrsno, u smislu da imaju i corn-flakes i mesne preradjevine i mlecne proizvode i jaja, dzem, krem, puter, razne vrste hleba, i sl., ali npr. vrlo malo voca (uglavnom neke vocne salate) i povrca (uglavnom cherry paradajz i masline), i tako svaki dan, sa vrlo malim varijacijama, mada, za Grcku je i to odlicno… Takodje, ukoliko zelite npr. da vecerate u njihovom restoranu (mimo tzv. pansiona) izbor hrane u restoranu nije veliki, sama hrana je onako, a cene su OK, tj. kao i u bilo kom prosecnom restoranu na Mikonosu… Mada je meni grcka kuhinja jaka, i ne svidja mi se bas nesto, tako da ne znam koliko sam bas objektivna u proceni ukusa njihove hrane… ;)

Da, takodje i na internet imamo malu zamerku: imaju free WiFi u lobiju, ali cim se nakaci malo vise ljudi veza puca, dok su u sobama imali zicni internet…

Ostalo je odlicno i svima ga preporucujem, a jedina prepreka moze biti cena, cak sam hotel i nije toliko skup, s obzirom da se nalazi na Mikonosu koji je inace preskup (skuplji je i od Atine, kao uostalom i Santorini) to i nije bas tako strasno, ako gledamo evropski standard, nazalost…

Samo jos da dodam da ono sto je stvarno povoljno, opet naglasavam, pogotovo za Mikonos, su lezaljke/suncobran na plazi: 2 lezaljke + suncobran su 12 Eura, na svim plazama, i ne treba vam rezervacija (dok vam npr. na Santoriniju uglavnom treba), i odlicno je sto sve plaze imaju sopstveni veliki parking i to besplatan, jedino plaza Ornos (koja je isto prelepa, ali je na njoj bas preterana guzva) ima mali parking… Takodje, glavni gradski parking kod luke je isto besplatan… Ali su zato sve tzv. vanpansionske usluge na Mikonosu preskupe… I generalna „zamerka“ za Mikonos je sto je nemoguca misija uhvatiti taxi (i zato sam, izmedju ostalog, prethodno vec naglasila da vam treba auto ili bar motor)… Koliko sam videla mladji uglavnom iznajmljuju motore za kretanje po ostrvu, a na plaze dolaze ako ne motorima onda raznim camcima/barkama ili cak nekim busevima…

I da zakljucim: sve je kao iz bajke, savrseno i za svaku preporuku! :)

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Mikonos - Rocabella Mykonos Art Hotel & Spa, 4.1 out of 5 based on 39 ratings

Ovaj unos je objavljen pod Hoteli, Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Mikonos – Rocabella Mykonos Art Hotel & Spa

1. nela13 kaže:

Izuzetno mesto sa prelepim predelima za relaksaciju i odmor.Svake godine posecujem sa porodicom i uvek se lepo provedemo.

2. dejan kesten kaže:

Ja sam jedan od onih ko je bio na Mikonosu i nisam toliko fasciniran tim ostrvom mozda zbog velikog ocekivanja zbog price ljudi koji su tamo bili.Jer su me pripremili kroz pricu da je tamo vauuu a ti odes i vidis nesto sto je u granicama normale a oni ti ga predstave,docaraju mnogo lepsim…

3. Alexxx kaže:

Zaista predivno zvuci… Ovog leta, mozda odem tamo… Zavisi od finansija… Ali bas mi se svidja, bila bih veoma srecna da odem tamo. Svaka cast na clanku! :)

4. Kajka kaže:

I ja pohvaljujem clanak, odlican je i hvala na ovako isrpnom objasnjenju i utiscima, posto je Mikonos skup i nije svejedno baciti tek tako pare. Samo bih dodala da ljudi pomenu Paraliju kad pomisle na Grcku, jer im je ona finansijski najpristupacnija, pa zato dalje nisu ni videli, pa ne mogu ni da kazu kako je. Moja drugarica je isla na Mikonos i isto je bila prezadovoljna. Zaista vredi skupiti novac, ako se moze, i otici na pravo letovanje, poput ovog.

5. Milan kaže:

Prvo bih pohvalio clanak jer je zaista iscrpan i detaljan!Sto se hotela tice mislim da je fenomenalan!

6. Sasha100 kaže:

Ah,zvuci kao raj na zemlji.Mozda jednog dana…

7. sloba kaže:

Ne mogu, a da i ja ne pohvalim isrpan i detaljan članak koji ste napisali. Svaka čast… Mislim da je nepotrebno bilo šta dodati. Nisam letovala na Mikonosu – ali jesam u Paraliji :D
    Sve ovo što ste napisali lepo zvuči, samo mi je malo odbojno ovo „gay frendly“ – mislim da zbog toga ovo mesto nije prikladno za porodične odmore. Treba objašnjavati deci sve to što vide… :(

8. teodorakv kaže:

Prvo sve maximalne ocene za ovaj iscrpni clanak,a Vama se isplatilo sto niste ranije letovali u Paraliji jer ovo mesto je carobno i zaista vam zavidim … odmah sam pozelela da odem.

9. Crnooki89 kaže:

Kao na filmu… Ovo je jako lepo i skupo grcko letovaliste,pa je takav i sam hotel : )

10. Tatjana Petrovic kaže:

Super prelepo ste to predstavili,bila sam u vecini ovih mesta kao i prelepih grckih ostrva,moram priznati da nisam bila na Santoriniju,a to mi je zarka zelja,sve je uglavnom divno,ali mi se najvise dopada vase predstavljanje tih lepota.Svaka cast.

11. lokica1 kaže:

Nisam letovala u ovom mestu, ali nakon ovog clanka bih zaista volela da ga posetim. I zaista je kao iz bajke…

12. jtanja kaže:

Nikada nisam letovala tamo, ali gledajuci fotografije na netu, odusevila sam se. Verujem da je onako kako ste napisali, a nadam se da cu i ja uskoro otici tamo

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.