Auto-prevoznik Ozlem Tours, Novi Pazar

a WordPress rating system

Ozlem tours je novopazarski prevoznik koji saobraća na teritoriji Srbije i inostranstva. Putovala sam sa njima na relaciji Kragujevac-Herceg Novi i mogu reći da je to bio najveći horor i prevara koju sam ikada, igde doživela!!!

Najpre, na stanici mi je rečeno da se karte kupuju u autobusu. OK, to nije tako strašno, to radi dosta prevoznika, pa nisam imala razloga za bilo kakvu sumnju. Kada je autobus stigao, vozač mi je rekao da ima mesta u autobusu, ali da unesem kofer sa sobom gore?! Platila sam povratnu kartu 40 evra i ušla u bus.

A tamo sam imala šta i da vidim: puna sedišta i ljude kako sa sve koferima stoje duz prolaza!!! Ja sam stajala uz svoj kofer odmah iza vozača, jer je toliko bilo ljudi da dalje nije moglo da se prođe. Vozač nas je ubeđivao da će se autobus ubrzo isprazniti i da budemo strpljivi. Što je najgore, stajao je na svakih 5 kilometara i ukrcavao dodatne putnike, koji isto kao i ja spolja nisu videli da je autobus krcat.

Čak je i prtljažnik bio prepun (sto je bas cudno kad krenete na letovanje), pa nismo imali gde kofere da smestimo osim uz nas! A vozač je bestidno lagao ljude da ulaze i da ima mesta. Ovi koji su sedeli, psovali su što ne mogu od nas da izađu sa svojih mesta, a mi smo stajali nekih 300 kilometara (iako smo svi platili istu cenu za tu vožnju) i proklinjali tren kad smo ušli u autobus. Nakon 300km, prebacili su nas u drugi autobus, i konačno je svako imao mesto da sedi do Crne Gore.

Dalji deo puta je bio podnošljiv, autobus je bio osrednje udoban. Međutim, kada sam stigla u HN, upitala sam vozača kad imam siguran povratak (jer sam iz Herceg Novog presedala i išla za Hrvatsku) na sta mi je dva puta ponovio da imam povratak za Srbiju u 8 ujutru i 8 uveče. Posebno sam mu naglasila da mi je bitno da inormacija bude precizna, s obzirom da dolazim iz Hrvatske.

Kada je došlo vreme da se vratim kuči, otišla sam da čekiram kartu na autobuskoj, da bi mi zaposlena rekla da taj povratak ne postoji! Možete da zamislite očaj i strah devojke od dvadesetak godina koja je sama u Herceg Novom na autobuskoj stanici u 20h uveče, u gradu gde nikog ne zna i gde nikada pre nije bila, sa povratnom kartom koju može da baci jer taj polazak NE POSTOJI, a vozač Ozlem toursa joj je lično dao tu informaciju?!?!!

Srećom, drugi prevoznik je saobraćao u to vreme, tako da nisam morala da se snalazim za prenoćište, i platila sam opet kartu do Kragujevca, i bezbedno i brzo stigla kući.

Ozlem tours je autoprevoznik kome treba oduzeti dozvolu za rad, jer ne samo da su prevaranti i neodgovorni, već su neljudi koji su nas vozili i trpali u autobus kao životinje (samo da zarade što više para), a mene konkretno doveli u eventualnu opasnost svojom neprofesionalnošću.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Auto-prevoznik Ozlem Tours, Novi Pazar, 4.2 out of 5 based on 36 ratings

Ovaj unos je objavljen pod Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

17 reagovanja na Auto-prevoznik Ozlem Tours, Novi Pazar

1. Paja..... kaže:

Poštovani,

Obaveštavam vas da usluge vašeg prevoza koristim više godina. Međutim, svake godina vaša usluga je neuporedivo lošija od prethodne. Naime, prodajete karte, dajete neki popust, ali vaš poslovni odnos je ispod svih očekvianja. Ja vrlo često putujem od Novog sada, Beograda, Novog Pazara i Herceg Novog, u poslednje vreme vozači su bahati, neljubazni, a sedišta bez obzira što su numerisana uvek su zauzeta, mnogo je prtljaga u prolazu između sedišta. Vozači se u toku vožnje menjaju i onaj koji odmara uglavnom spava na prvim sedištima gde sazuje cipele. U Novom Pazaru i pored toga što sam imao overnu kartu za povratak nisam dobio informaciju da autobus iz Herceg Novog ne ulazi na autobusku satanicu, već staje kod pijace „na kružnom toku“, da bi ga stigao morao sam sa stanice taksijem do ovog mesta, zaista neobično i nimalo poslovno, zašto?
    Vreme je da vaš ugled povratite na onaj odnos iz 2001. godine…..

2. Dragana D kaže:

Ako je ista prevara i zlonamernan komentar to je prethodni komentar.
    Putovala sam Ozlen toursom nekoliko godina unazad (do 2013) i cak mogu reci da je to moj omiljeni prevoznik.Putovala sam cesto na relaciji Beograd Herceg Novi i NIKAD nisam dozivela ovu situaciju iz prethodnog komentara.Mozda Ozlen Tours ne odlikuje savrsena udobnost (autobusi idu od savrsenog do skoro vozila na ivici upotrebljivosti- to je lutrija sta cete izvuci) ali sigurna (pa i nesto brza od standardne) voznja vam je zagarantovana a vozaci su prekaljeni, iskusni i brzi i to je najveca prednost Ozlen Toursa. Nikad nisam dozivela situaciju koju je navodila prethodna komentatorka, naprotiv oni idu u terminima koji nisu klasicno turisticki vec vise dnevno operativni (jutarnji i rano popodnevni polasci) tako da bas naprotiv mesta je uvek bilo napretek.
    Ono sto je sigurno je da cete sa Ozlen toursom sigurno i brzo stici na svoju destinaciju a to je i najvaznije.

3. sanja kaže:

putujem sa njima i najbrze stignem, vozaci ne pricaju mobilnim telefonom
    i nije istina da ne daju prvo mjesto, jer ja uvijek sjednem na prvo.

4. pera kaže:

putovao sam 13 o6 2013 relaciji bgd h,novi vozaci imaju 4 mobilna telefona i stalno pricaju u toku voznje se manjaju za volanom na sedistima 1 i 2 vozac skine cipele i spava niko tu nasme da sedne jako brzo voze u povratku 17 o6 2013 pod h novog busi su dobri i cistibbtek su stali u uscu.autobusi su dobri i cisti ali vozaci …….

5. Emin kaže:

Najbolja agencija u Novom Pazaru. Autobusi su odlicni i udobni. Vozaci su veoma fini prema putnicima.

6. Rade kaže:

Da li Ozlem ima neki svoj e-mail gde moze da se posalje pisamce?

7. Kajka kaže:

Skoro uvek putujem sa njima za CG, ali nisam znala da su poznati, upamtila sam im naziv jer je specificar, ali uvek sam bila zadovoljna.

8. andro kaže:

ozlem turs je jedan od najboljih autobrevoznika … odlicni autobusi,dobri ljudi,brzo se stize na cilj,udobnost,komfornost autobusa… svaka cast! opet idem sjutra za bg sa njima….

9. Mikii.M. kaže:

Putovao sam autobusom firme Ozlem pre nepune dve god, kada sam se vracao iz N.Sada. Nisam doziveo neke neprijatnosti,osim da je autobus kao sto autorka navodi,stajao cak i na gradskim stanicama. A ovo je strasno sto se njoj dogodilo i za svaku osudu. Njima je interes da prime sto vise putnika,a njihova udobnost je nebitna…

10. Putnik kaže:

Potvrdjujem pricu autora. Ove godine sam putovao iz Bara do Berana pomenutim prevoznikom. Dolazio je iz Ulcinja i znajuci to lepo sam pitao ima li mesta na sta sam dobio potvrdan odgovor. Kupim kartu ulazim u bus a on prepun i 100 stepeni u njemu. Cak je i tako pun usput primao putnike. Haos.

11. macevalac kaže:

Sa ovim prevoznikom putujem na more i mogu samo da ih pohvalim. Tacni su i ako ih zamolite ostavice vas tamo gde vam najvise odgovara.

12. Ivana kaže:

ja za Ozlem mogu da kažem zaista samo najbolje…od pre tri godine redovno putujem sa njima i još prve godine sam se zarekla da ću samo koristiti njihove usluge jer im je usluga na najvišem mogućem nivou, a tek o ljubaznosti vozača da i ne govorim…divni su…

13. nezadovoljni kaže:

Putovao sam 28. i 30.09.2011. godine ovim prevoznikom i to prvo iz Berana za Ulcinj a zatim iz Ulcinja za Podgoricu. U prvom putovanu, Berane, Ulcinj sve je bilo OK. Autobus jeste bio malo stariji ali je voznja bila ok i nije bili nekih „situacija“. Medjutim, kada sam se vracao za Ulcinj otvorio se baks za prtljag negde oko Bara. Primetio sam sta se dogodilo i obavestio vozaca na sta je autobus zaustavljen a kondukter je zatvorio prtljaznik. Sama voznja je bila OK ali kada smo stali u Podgorici mog kofera vise nije bilo u autobusu. Vozac i kondukter su dali podatke kolegama koje su kretale za Ulcinj sa nadom da ce oni pronaci kofer. Predstavnik agencije u Podgorici, na moje isistiranje da napravimo zapsinik, rekao je da nema pecat i da zovem centralu u Novi Pazar. I to sam obavio istog dana, objasnio problem i rekli su mi da ce se javiti sutradan ujutro posto im vozaci dolaze oko 8h. Posto me nisu zvali nazvao sam ja njih i podsetio ih o cemu je rec. Sluzbenica me prebacila kod nekog koga je nazvala Rizo koji se svo vreme pravio belsav, kao to se njima desilo samo jedan put i nikad vise i da se to njimna ne desava a na moje pitanje ko ce da plati stetu, koja nije mala jer sam u koferu nosio garderobu i druge stvari za 5 dana sluzbenog puta, rekao je da tuzim vozaca!
    Znaci, tezak bezobrazluk i neprofesionalnost. Pri tome ne daju ni markice za prtljag niti bilo sta slicno. Da sam se zamislio ili da sam nesto citao pa da nisam gledao kroz prozor mozda bi im ispa i ceo prtljag pre nego sto bi to primetili.

14. lokica1 kaže:

Ja ne delim misljenje sa autorom ovog clanka, ili sam imala vise srece i do Subotice putovala sa ovim prevoznikom. Autobus je bio udoban, vozac i njegov kolega jako ljubazni i veoma pazljivi. Pre neku godinu sam na stanici u Budvi ostala bez prevoza. Srecom vozac ovog prevoznika je naisao iz Herceg Novog, objasnila sam sta se desilo i imala srecu da sa njima doputujem do Kraljeva. Uvek kada bih bila u situaciji da biram prevoznika izabrala bih Ozlem Tours.

15. aladin69 kaže:

Na osnovu ovog clanka bilo sam u velikoj zabludi kada je rec o Ozlem toursu.Putovao sam na par kracih relacija i vidjao sam njihove reklame…dobri i udobni autobusi..Ni pomislio ne bih da neko moze i sme toliko neodgovoran i drzak da bude.Tesko da cu ponovo putovati sa njima.

16. Mew0Sweet kaže:

haha ja sam na letovanju bila zacudjena kada sam na jednom busu procitala „Fikret turz“ i dan danas mi je smesno, jer sam kroz prozor mog autobusa videla slicnu stvar u njihovom xD

17. nexakv86 kaže:

Neverovatno je kakvih ljudi odnosno privatnika ima…. njihovi autobusi stalno prolaze kroz Kraljevo, toliko cesto da pomislim da su odlicni i da su dobri sa uslugama, ali eto zahvaljujuci tvom iskustvu i to neprijatnom promenio sam misljenje.

a WordPress rating system

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.