Jolly travel, turisticka agencija

Jolly travel

www.jolly.rs

Plan je bio da 2008. godinu docekamo u Parizu, pa smo u skladu sa tim krenuli po nasim tzv. renomiranim turistickim agencijama da vidimo sta imaju u ponudi, i tako smo dosli i do Jolly travel-a.

Imali su 3 hotela, jedan sa 4*, i dva sa po 3*, u svakom drugom slucaju bi verovatno izabrali hotel sa min. 4* ako vec ne sa 5*, ali s obzirom da je jedan od ta dva sa 3* bio iz cuvenog lanca Mercure, sa kojim vec imamo iskustva, a da ovaj sa 4* nije nista bolje izgledao izabrali smo Mercure, cak je i razlika u ceni bila minimalna.

I onda, kako to vec ide, uplatili neki avans koliko je moralo, vize smo vec imali, nismo morali da ih nabavljamo preko agencije, i onda, par dana pred put, kao sto njihova pravila nalazu otisli da uplatimo ostatak, tacnije, decko je otisao sam, i kad je vec sve uplatio pojavio se covek koji ce kao biti vodja te grupe i onako btw. kad je vec bio na izlazu mu doviknuo da je doslo do male izmene, da u Merkuru nema mesta ali da su nam obezbedili hotel istog ranga odmah blizu Merkura…

Cak i da je to bilo tacno svako normalan bi se iznervirao vec takvom prevarom kao sto je promena hotela i davanje saopstenja o tom postupku tek nakon uplate celog aranzmana, ali to nije sve, naravno… Onako iznervirani pristajemo, kao OK, ako kazete da je sve isto, a i vec je bilo kasno, em smo uplatili ceo aranzman, em je bilo kasno za bilo kakvo trazenje novog aranzmana uoci nove godine, em kao sto rekoh, plan je bio da idemo bas u Pariz.

I onda, stizemo u Pariz: hotel- HOROR, mislim da se zvao Gotty, mrak, uski hodnici, pusti, priguseno svetlo, kao kupleraj, jedino sto je bilo tacno je da je lokacijski bio blizu Merkura, plafoni niski, krevet koji je toliko lagan da seta po sobi levo/desno ako se samo malo prislonite uz njega, ormari nekad beli sada sa tragovima prljavstine od prasine koja kao da je obrisana posle sto godina pa se “ukorenila” u namestaj, kupatilo na ulazu ima neke stepenice, na koje mozete da se izlomite jer su na neocekivanom mestu, staro, propalo, ma UZAS! “Romanticni” Pariz, bas!

Bilo je: ili da placemo od muke ili da se bunimo, zvuci logicno da se bunimo ali u tom trenutku nismo imali snage ni za sta, tako da smo razmisljali sta da radimo, ali na srecu, razum je prevladao pa smo se pobunili… Dali su nam drugu, u odnosu na tu, bolju sobu, pod izgovorom da nam je nisu dali odmah jer nekima kao ne odgovara zato sto je u prizemlju, pitali smo ih kako to misle, jel bezbedno, tipa nece nam niko uci u sobu kroz prozor ili sl., oni kao- ma ne, pa sta je onda pitamo se, osim to da tu sobu verovatno cuvaju za ovakve slucajeve kao sto smo mi, jer je ocigledno jedina koja iole lici na nesto u tom hotelu, pa vam prvo daju krs, ako prodje prodje, a ako ne i pobunite se- dobicete ovu… Sledi dorucak, svako jutro isti: budjavi kroasan i orange juice, mislim da je bila i neka filter kafa… I to je sve!

Dalje, odlazak u Luvr, u 20h uvece, svako ko je i cuo za Luvr a pogotovo ko je i bio, shvata da je to nenormalno kasno jer radi do 21:30h ili 22h, ne secam se tacno, ali kako god, to je smesno malo vremena da se bilo sta vidi u Luvru, cak i da se bukvalno samo protrci kroz njega, a da ne pricam o tome sto takoreci ne mozete fizicki tako brzo da dodjete do cuvene Mona Lize npr., i to sve kao sa strucnim vodicem, nekom bakicom (koja je btw. povela i unuku), koja je cini mi se bila vajar ili nesto slicno tako da smo ostali u tom delu, takoreci na ulazu, kod iskopina/skulpturica sat vremena… Da se razumemo, bakica je bila super, meni bar, drugi su se smorili, i da smo imali ceo dan na raspolaganju da sve obidjemo i da nam o svemu prica tako detaljno ja licno bih je ceo dan netremice slusala (dok bi drugi verovatno poludeli jer su se i ovako vec posle sat vremena smorili, hteli su da vide Mona Lizu, i cao), ali ovako… Kad su ukapirali da je kasno svi su poludeli, a kad su nas vratili sa ulaza u prostoriju u kojoj je Mona Liza pod izgovorom da moramo da izadjemo i da se muzej zatvara polako su krenuli svi da se komesaju! I onda, agonija od sat vremena unutar muzeja, sta da radimo, dosao je i vodic, nista nismo videli, i obecao da ce “probati” opet da nas uvede, kako je “divan”, na kraju su nas i uveli opet posle par dana. Ali i to oduzimanje vaseg i ovako dragocenog vremena iritira, ukupno smo ostali 6 dana- 5 noci i to uoci nove godine, sto je malo vremena da se bilo sta obidje a pogotovo cuveni Pariz, i jos u vreme kad nista nece raditi 1.1., i kad je svuda jos veca guzva i haos nego inace, i tako, a plus smo u Pariz stigli uvece kasno tako da nam je prvi dan skroz propao, malo smo izasli u setnju i nazad na spavanje… Ko je planirao neki dan za ozbiljniji shopping slobodno je mogao da zaboravi jer nije bilo vremena ukoliko ste zeleli da obidjete sve tj. veci deo znamenitosti… I onda vam jos i to malo vremena sto imate “propada” na taj nacin… Mi na kraju nismo ni otisli na voznju Senom, koja nam je kao bila uracunata u cenu jos u Beogradu, jer se islo odmah posle te druge brzinske posete Luvru, zato sto smo zeleli da malo detaljnije obidjemo muzej (drugi odlazak se bukvalno sveo na “trcanje” do Mona Lize, kao da je Luvr samo Mona Liza).

Sledi odlazak u Versaj, 60 Eura po osobi, ono malo sto smo usput videli, cena ulaznice sve sa prevozom do Versaja ne verujem da bi bila vise od 20 Eura, jer nisam videla skuplju ulaznicu za Versaj od 10 Eura, mislim da nema ni od 10, nego nesto od po par Eura… A onda, izlazak iz busa i “dogovor” da se nadjemo na istom mestu za otprilike sat vremena!?! Sve sa obilaskom dvorca i vrta!?! Znaci, nas dvoje smo dali 120 Eura da bi bili u Versaju manje od sat vremena, sto znaci opet maraton ovog puta kroz cuveni Versaj!?! Pri tom uz neku seljancuru (izvinjavam se na izrazu) od vodica, nevaspitanu i neprofesionalnu, koja je bila specijalno nadrndana i bukvalno nas je vredjala, jer su joj valjda rekli da smo se bunili i za Luvr… Ma UZAS od neprofesionalizma!!!

I onda, povratak u Beograd, posle razmisljanja i konsultacije sa ljudima- pisanje Zalbe, za koju nas (konacno…) obavestavaju da cemo za sledece leto dobiti 5% popusta na avionske karte, i tako, vauuu!… ;) Smesno! Inace, btw. ni YUTA nam nije nista pomogla, tako da znate, da su oni svi manje-vise isto…

U svakom slucaju, da znate, ako vam se tako nesto desi i ako jos u Beogradu saznate da je doslo do promene hotela ili sl., morate odmah da reagujete ako ne zelite da pristanete, da ne putujete sa njima, trazite povratak para odmah, i u zavisnosti od situacije angazujete jos nekog/advokata ako je bas veliki iznos novca u pitanju, mooozda YUTA, (mada kao sto rekoh nama YUTA nije pomogla, mozda ako reagujete “unapred” i bude koristi), inace ce vam iz agencije reci- pa vi ste ipak putovali, sta hocete; to je prva stvar, a druga isto veoma bitna, je da po povratku imate 8 dana da podnesete Zalbu, kasnije ne vazi!!!

Ja od tad vise ne idem preko njih, i ako ima neke velike koristi od ukidanja viza onda je to sto vam vise ne trebaju agencije ni za sta, mozda eventualno za prevoz ako je neki carter u pitanju (mislim da moze da se obezbedi/uplati samo prevoz preko neke agencije bez uplate celog aranzmana), za ostalo preporucujem site www.booking.com – provereno dobri i pouzdani!…

I verujte da je ovo bila najkraca moguca verzija dogadjaja… :(

Btw., sto se tice agencija, pozitivno iskustvo smo imali sa Eurojetom npr….

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Jolly travel, turisticka agencija, 4.5 out of 5 based on 24 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

14 reagovanja na Jolly travel, turisticka agencija

  1. Bojan Frajlic kaže:

    Citam ovaj clanak i ne mogu da verujem. Gotovo identican slucaj i to bas sa putovanjem u Pariz sam i ja imao. Sada se jos vise nerviram jer je to prosto bezobrazluk sta cine. Mislio sam da je to sto mi se izdesavalo puka slucajnost koja se svakome moze desiti ali ovo je ocigledno kalup koji samo ukazuje na bezobzirnost i neodgovornost jedne agencije koja sebe „kuje u zvezde“!!!

  2. ana09 kaže:

    Slazem se sa tekstom,imala sam slicne probleme pre uplate aranzmana,ali sam srecom odustala na vreme.Neverovatno je koliko naplacuju fakultativne izlete.Najbolje je da se uplate izleti preko lokalnih agencija,a samo putovanje najbolje ako mozete sami da rezervisete.

  3. Miljan kaže:

    @
    mama bodza u potpunosti se slazem sa tobom, nisu krivi turisticki radnici, vec gazde

  4. Slobodnjak kaže:

    A ja sam imao problem sa njima oko letovanja pre par godina skoro identicna situacija,ali sam ja reagovao odmah i zapretio da cu da im nakacim sve moguce inspekicje na vrat i vratili su mi novac posle natezanja od nekoliko sati

  5. DjordjeNis kaže:

    Yuti ste se dzabe obratili,tako da ste tu samo gubili vreme,u takvim slucajevima se kontaktira inspekcija rada,ali ona ne moze nesto posebno da uradi posto je ta agencija generalno i ‘pukla’ u svakom mogucem smislu,ali bi makar kao deo vase licne satisfakcije dobili povracaj velikog dela novca koji ste uplatiti za aranzman.Sta vise iz principa bi trazio novac nazad,zato sto ne bi dozvolio nekim tamo mutljarosima da prave budalu od mene…

  6. batastoiljkovic kaže:

    Novi vlasnici „Džolija“, hrvatska „Adriatika net“, je prestao da radi i prodaje aranžmane. Svi zaposleni napustili su firmu, a vlasnici planiraju da sačuvaju brend i licencu. Njihovo poslovanje trenutno je na nuli, a račun „Džolija“ je u blokadi još od septembra prošle godine

  7. goloc32 kaže:

    Jolly travel je do pre krize (sept. 2008) i bio agencija od tade kreću loša putovanja, neuplaćivanje, blokade računa, jednom rečju propast. Račun im je već godinu dana u blokad i više ne posluju, zatvoreni su.

  8. nikica kaže:

    Obidjoh „pola sveta“ sto kaze narod, u najvecem broju (kada su letovanja i zimovanja u pitanju) koristeci usluge upravo Jolly-ija, i prezadovoljni smo. Prezadovoljni tako, da kad ne znamo gde bi odluku prepustamo „nasoj“ radnici Jolly-ija. Obilaske gradova uglavnom ili u individualnom aranzmanu ili preko Travel House…kako kada, i zadovoljni smo jer uvek unapred mozemo proveriti nas booking na izabranoj lokaciji.

  9. Sladja kaže:

    Za Novu godinu sam sa deckom putovala u Krakov preko Modena turisticke agencije (aranzman je Rapsody travel) iz Novog Sada. Odlucili smo se za njih vodjeni logikom- oni su dugo u poslu, gomila ljudi putuje sa njima, trebalo bi da su dobri. Medjutim meni je putovanje bilo katastrofa! Organizacija puta ocajna! Vodic (po imenu Gojko) krajnje neprofesionalan, neobavesten, kao pusten sa lanca, sale primitivne. Posto smo bili smesteni van centra grada, nije nam rekao koji tramvaj mozemo da koristimo do centra nego da imamo taksi. Nije imao pojma da nam kaze bilo sta o gradu, za razgledanje grada koristili su usluge lokalnog vodica, tako da ako nam je sta trebalo morali smo nju da pitamo jer covek nema pojma. Organizovali su nam izlet u Ausvic 31.12. za 25 evra po osobi, na koji smo isli sami u sopstvenoj reziji i potrosili oko 7 evra po osobi (prevoz do tamo i nazad, ulaz se ne naplacuje). Poslednjeg dana pre povratka imali smo organizovanu posetu Rudniku soli. Kada smo uplacivali izlet ponudjena su nam tri termina, od kojih je prvi bio odmah posle odjave iz hotela koja je najavljena u 10h a poslednji termin oko pola 4h. Nama je odgovarao ili prvi ili poslednji termin za obilazak. Medjutim navece primecujemo okacen plakat na kom pise da je napustanje hotela pomereno za 12h i da idemo na izlet u 13h. Sto znaci da svi nasi planovi o obilasku grada i kupovini poklona padaju u vodu. Pokusali smo da nadjemo vodica ali bezuspesno. Po dolasku u Rudnik saznajemo da sam obilazak traje nekih 4h, ali da ce nam ga na nase insistiranje jer nemamo vremena skratiti na nekih 2,5 do 3h. Tako da smo za obilazak i da nesto pregrizemo pre polaska imali celih 2,5h! Bus kojim smo putovali je bio krajnje neudoban, sedista skucena, unutra prljavo jer niko nije cistio bus tako da je bila hrpa smeca na sve strane, klima je curila po meni svo vreme. Jednostavno jaaako sam razocarana! Za novac koji im dam ocekujem profesionalnost, ljubaznost, organizaciju, predusretljivost. Nikad vise sa njima nigde!

  10. Liii kaže:

    a imam samo komentar na ovu poslednju recenicu…kakav eurojet, nas oni znas kako pljackaju dok nam organizuju studentske ekskurzije zajedno sa nula smestajem..
    a jolly meni je bio ok…u egiptu..standardno…i secam se da su vodici bili super.

  11. MamaBodza kaže:

    Radim u turizmu već dugi niz godina, ali radim potpuno suprotnu stvar. Dovodim strance u Srbiju. Nije lako nikom, ni turističkim radnicima, koji crkavaju za male plate, a nad njima se svi itresaju, niti potencijalnim turistima koje agencija ume da zezne. Zapamtite da nije kriv turistički radnik koji prodaje aranžman, već gazda agencije i njegova politika poslovanja.
    Ja lično uvek putujem u svom aranžmanu. Kupim preko neta kartu, hotel preko booking.com-a i nema problema nikad. Ukoliko znate bar jedan strani jezik, nema šanse da ne upoznate neki grad podjednako dobro kao što bi to bilo i kada idete u aranžmanu. Verovatno ćete ga čak i bolje skrojiti po vašoj meri nego neko ko to radi po nekom šablonu ( nemaju svi ljudi ista interesovanja).
    Što se tiče povraćaja novca, prema zakonu o turizmu koji vrlo precizno naglašava koja su prava putnika, ne postoji varijanta da vam se novac ne vrati. Znači, ako ste dobili drugi hotel, on mora biti ili podjednake kategorije i lokacije kao plaćeni hotel ili bolje kategorije, i tako redom. Čak i u tim slučajevima agencija mora da vas obavesti o promeni i najmanje stavke u aranžmanu, a vi imate pravo da otkažete putovanje, te će vam se novac u celosti refundirati. Ukoliko bilo koja agencija krene da vas hladi, na varijantu app, vi lepo savijete tabak i prvo njih pismeno obavestite o razlogu vašeg odustajanja od putovanja, a onda pozovete turističku inspekciju i njima se obratite. Svaka agencija mora da ima uslove putovanja koji jasno naglašavaju obaveze i jednih i drugih.
    Zakon je jasan, samo morate da reagujete na vreme. Naime, ako predugo čekate da reagujete, onda može da se desi da izvisite za novac.

  12. Iva kaže:

    Imam jako dobro iskustvo sa YUTA koja je uspela da mi refundira novac i donekle ublazi pretrpljenu „patnju i dusevni bol“ nanetu od slicne agencije! Zao mi je sto ne postoji neki ozbiljniji i efikasniji sistem koji kontrolise ocigledno opsteprihvacen javasluk turistickih agencija.
    Danas, kada skoro svi imamo internet, savetujem da svako bude kreator svog putovanja, od rezervacija avionskih karata do prenocista! Neprijatana iznenadjenja su svedena na minimum, a i usteda je poprilicna.

  13. jecika kaže:

    Zato su ove godine svi pukli i otpustaju gomilu ljudi, jer su radili tako dobro.

  14. mirce kaže:

    Ma sve su te agencije takve, uvek neki problemi mada bi ja volela da vidim Pariz pa makar se tako „namucila“. :)

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.