Tara, Idila, kucica za odmor

U ovim vrelim danima u BG svima nama dobro dođe da se malo mrdnemo negde sa asfalta pa makar i na vikend. Kako nam je more daleko, a Ada odavno izlizana, odmor za vikend je ipak moguće vrlo jeftino organizovati. U našoj zemlji postoji toliko lepih mesta, reka, jezera, planina da možete da birate gde otići.
Sve što vam je potrebno je da smislite prevoz i da imate dobru volju…
Prošlog leta „gunđajući“ sa prijateljima na istu temu krenem da pretrazujem sajtove sa kućicama za odmor. I moram da vam kažem da su naše planine pune vila, kućica, bungalova i sl., koji se izdaju za relativno male pare.
Kako sam želeo da odmor sa porodicom provedem u prirodi, sa solidnim komforom i nekim blagodetima civilizacije (npr. kupatilo), veoma sam suzio potragu sa određenim uslovima koje sam sebi postavio.
Hteo sam da odemo negde gde je mirno, tiho, gde ne treba više od nekoliko sati vožnje, ali ipak da u blizini za ne daj Bože ima i ljudi ili kakvog-takvog naseljenog mesta. Od prijatelja sam čuo da je planina Tara najbolji izbor za odmor jer tamo nisu izgradili kule i gradove kao na Zlatiboru. Počeo sam da tražim smeštaj po netu i za oko mi je zapala jedna kućica koja je na malo poznatom delu ove planine. Kućica se nalazi na Mitrovcu, u blizini dva jezera Zaovljanskog i Perućačkog, i reke Drine, mnogo toga je u blizini za obići- manastir Rača, reka Vrelo… Netaknuta priroda, borove šume, jezero, kome treba more pored ovakve miline…
Iznenadio sam se prvenstveno cenom, za sedam ležajeva smo platili 30 evra. A imali smo i kablovsku TV, i to na planini!!! Kad smo stigli još više smo bili oduševljeni, roštilj na otvorenom, terasa na otvorenom (ujutru piti kafu na ovakvom mestu – neprocenjivo), kućica ima i dva kupatila, kamin na drva, a vlasnik daje i četiri bicikla na korišćenje dok ste tu. Fenomenalno za obilazak!
Kućica je veoma čista i na lepom mestu! Svakom ko želi da se skloni malo iz urbane sredine bih od srca preporučio.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Tara, Idila, kucica za odmor, 4.5 out of 5 based on 23 ratings

Ovaj unos je objavljen pod Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

24 reagovanja na Tara, Idila, kucica za odmor

1. Sasha100 kaže:

Tara je nasa najlepsa planina i idemo bar jednom godisnje na par dana.Cist,svez vazuh i utisak da si na planini.Za razliku od Zlatibora…

2. Ivana13 kaže:

Na Tari provodim bar mesec dana godisnje s porodicom, na Kaludjerskim barama i Zaovinama. Zaovinsko jezero je leti raj na zemlji. Voda je precista, moze se plivati kilometrima i razlgedati pejzaz, super je i za voznju camcem, koji se tamo moze i iznajmiti. Vidjala sam cesto i ljude da kampuju tamo, ima zgodnih mesta za satore. A i pecarosi cesto dolaze, jezero je bogato ribom, moze i da se kupi sveza pastrmka, fenomenalna je. Kaludjerske bare su po meni vise mesto za setnju ili rekreaciju, ima puno obelezenih staza, a staza kod hotela Omorike je prosto savrsena za dzoging, jer je zemlja posuta necim mekim, pa imam utisak kao da hodam po tepihu. Za ljubitelje konja, ima i prelepa ergela, gde mozete jahati ili uciti da jasete za male pare. Odatle se mozete prosetati i do manastira Raca, sto ne bih preporucila ako imate malu decu, prilicno je duga setnja. Mislim da je pametniji izbor otici do manastira kolima, pa onda prosetati oko njega do vodopada koji su udaljeni 2km i izvora neke lekovite vode. A od celog odmora meni je omiljeno to sto se od mestana uvek moze kupiti sveze domace mleko i sir. Takodje na Tari raste oko 200 vrsta jestivih gljiva, ja sam probala nekoliko i sve su mi se svidele. A u julu-avgustu su svuda sumske jagode, borovnice, maline i kupine. Divota:)

3. Alexandra kaže:

Išla sam na Taru nekoliko puta, predivna je. Po meni možda najlepša naša planina. Zlatibor je malo uništen urbanizacijom, ali sa Tare se ljudi vrate preporođeni. Ne samo da su cene povoljne, nego je i priroda i dalje netaknuta, a ljudi su ljubazni, pravi domaćini. Stanovnici Tare me svaki put oduševe gostoprimstvom.

4. Jelena kaže:

Letovala sam ove godine sa porodicom i ocarani smo! Mesto gde lepota pocinje!

5. Crnooki89 kaže:

Na Tari je raj na zemlji. Bio sam kao klinac u Mitrovcu na Tari,i stvarno je predivno. Steta sto nije malo vise ulozeno pa da se srede malo putevi i tako to slicno. Priroda je nesto najlepse.

• Stefansuperb kaže:

Tara ima vise potencijala neko recimo Zlatibor samo sto je u Zlatibor ulozeno nemerljivo vise novca. Kada bi se nesto slicno uradilo i na Tari siguran sam da bi vise turista iz zemlje i inostranstva dolazilo na ovu prelepu planinu…

• Dufa kaže:

Stefane, Tara ima nešto što Zlatibor nikada neće imati, a to je očuvana priroda i neurbanizovana prostranstva… Kada bi se Tara izgradila u omanji grad poput Zlatibora to više ne bi bilo to.

Ne znam kada ste zadnji put bili na Tari ali putevi su zadnjih 10-ak godina dosta dobro urađeni…

6. ljubisa reader kaže:

Za preporuku,tekst i odabrano mesto cista desetka.Tara to zasluzuje!A koliko samo u nasoj prelepoj zemlji ima takvih mesta,treba ih popularisati ,i sve vise razvijati domaci turizam.Jos jednom svaka cast!!!

7. zdenka kaže:

Bila sam vec par puta na Tari, pelepo je i leti i zimi, ako mozete priustiti idite necete pogresiti

8. Igorr94 kaže:

Prelepo.Samo to mogu da kazem.Bio sam prosle godine i preporucio bi svima.Tara je, po meni, nasa najlepsa planina i zato svake druge godine idem sa porodicom bar na 10 dana.

9. Ana Maric kaže:

Tara me asocira na rekreativnu nastavu iz osnovne skole.Uvek smo isli u neko prolece kada nismo mogli ni da se sankamo.Ne volim planine takvog tipa,niske i vlažne.

10. aladin69 kaže:

Razmisljali smo da ove godine odemo na Zlatar ,ali posle ovog teksta i posle ovakvog opisa 99% cemo otici na Taru, ionako nismo bili 4 godine.A ova kuca je fantazija i bas cemo nju i potraziti.Svaka cast za clanak.

11. Ivica Lazic kaže:

Jedna od retkih planina u nasoj zemlji koja nije skroz unistena urbanizacijom i koja se jos uvek moze pohvaliti ne taknutom prirodom… Tako da dileme nema, Tara je definitivno planina za odmor !!!

12. kleverson kaže:

Lepo je na svakoj planini, ali nisam siguran da to može biti i jeftin provod, bez obzira na vrstu režije odlaska ili na vikend ili na odmor.

13. Goran Milenković kaže:

Tara je nasa kraljica planina i treba je posetiti bar jednom u godini, moj otac je kao mladi policajac radio na Tari pre jedno 35 godina i ona mu je ostalo vecito u srcu!!! Ja sam sumarski inzenjer i zbog toga i ja veoma cenim i volim planine i sume a narocito Taru!!!Za mnogo godina ziveli u prirodi!!!

14. Bojan Grujic kaže:

Planina je zakon,sto se tice vikend-odmora i opustanja u prirodi…Najbolja moguca solucija.

15. lokica1 kaže:

Odusevljena sam ovim clankom! Ko posle njega ne bi pozeleo da se tamo stvori. Istina, ja more obozavam ali bih volela da bar vikend provedem u ovoj kuci. Da li postoji mogucnost da se dobije kontakt telefon vlasnika ovog objekta? Tacno je da imamo najlepse planine u nasem okruzenju, ali svi to malo cenimo i sve tudje nam je sladje.

16. sezam69 kaže:

Vec dve godine krajem leta idemo po par dana na Taru ,da se opustimo.Volim sve nase planine,ali Tara je nesto posebno.Jednom smo sedeli u sumi i sigurno 30-40 min niko nije progovorio ni rec.Svi se nesto zamislili,odlutali..opustili.Odavno me neki tekst nije ovako odusevio,pa bih i ja mogla da pisem ko zna koliko ,ali dosta.Cista desetka.

17. teodorakv kaže:

Kako je opisana ova kucica sad mi dodje da se stvorim tamo.Svake godine za Uskrs i krajem Avgusta odemo kod prijatelja na par dana na Zlatibor ,i obavezno skoknemo do Tare.Sva sreca pa su ove dve potpuno razlicite planine tako blizu,mada Tara pruza posebne cari.Jos kada bi mogli da stupimo u kontakt sa vlasnikom ove kuce koja je fantasticno opisana/pa nije ni skupo/otisli bismo jos letos tamo.pozz.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.