Booking.com

Procitao sam ovde nekoliko tekstova o nasim turistickim agencijama i ljudima koji ih vode i zato moram podeliti svoje iskustvo sa vama. Vec godinama poslovno i porodicno putujem preko Booking-a. U poslednjih par godina toliko su unapredili svoje poslovanje da je to ludilo. Ukoliko nemate fobiju od koriscenja platnih kartice na netu prosto je nelogicno ne iskoristiti ih. Namerno sam napisao „od koriscenja“ a ne „placanja“ jer karticom samo vrsite rezervaciju, placate u hotelu kada stignete, karticom ili kesom kako vam volja…
Mozete i rezervisati po par meseci unapred i kasnije tu rezervaciju otkazati. Morate samo voditi racuna o tome koji je period otkazivanja rezervacije. Uglavnom je to jedan dan pred put ali kod brace Grka recimo moze biti i dve nedelje pred put. Sve to lepo pise u uslovima tog hotela u koji nameravate da putujete, a zavisi i od perioda godine, npr. za Novu godinu znaju da menjaju cene, uslove, pa to sve bi trebalo blagovremeno proveriti i pazljivo citati uslove za svaki hotel koji gledate pojedinacno… Takodje, veoma bitno: garantuju najnizu cenu, a ako negde na internetu nadjete nizu cenu istog smestaja oni vam nude tu istu!…

I jedan tipican primer. Prosla Nova godina. Idemo u Barselonu, pogledamo agencije, najjeftinije 1.100 eura, pet dana za dve osobe. Idemo na varijantu booking.com i bilo koji Amadeus servis za prodaju avio karata.
Nadjemo hotel, kupimo super jeftine karte preko Swisa: Beograd-Cirih-Barselona. U istom terminu u Barselonu putuju i nasi prijatelji preko renomirane, verovatno i najbolje agencije u Srbiji.
Epilog, oni 5 dana u hotelu na vrhunskoj lokaciji ali ne bas vrhunskog kvaliteta (ulica Pase de Gracia, za poznavaoce Barse) sa avionskim kartama – 1.100 eura. Mi u hotelu koji je blizu Plazza Espagna (tri metro stanice od centra), surove 4 zvezdice sa fenomenalnim doruckom. Smestaj sa doruckom smo platili 960 Eura za nas dvoje. Ima samo jos jedna sitnica – mi smo bili u Barsi 9 dana za te pare, 4 dana vise od njih!
Da zakljucim, bar za evropske destinacije ako se malo potrudite i na booking.com provedete par sati garantovano je da cete naci ili drasticno jeftiniji smestaj istog kvaliteta u odnosu na onaj koji nude agencije ili cete za iste pare naci ozbiljno bolji smestaj.
Na samom sajtu imate i komentare gostiju (podeljene po „grupama“- mladi parovi, ljudi sa decom, i sl.) koji su bili u hotelu koji vam se ucini zanimljivim (samo ljudi koji su zaista boravili u hotelu mogu ostavljati komentare), pa je i to jedan od faktora na osnovu kog birate destinaciju.
Ima i jedna mana, ne putujete u grupi pa ako dodje do nekih problema nema vodica na kog mozete vikati. ;)
Ali sam booking.com ima takav renome da ste zasticeni kao beli medved… Svaki recepcionar u hotelu zna da ako ga po povratku kuci opletete u svom izvestaju sa puta eto njemu smanjenja broja gostiju bar 10%, pa da vidimo kako ce se s tim nositi…
Ove godine smo cak i u Crnu Goru tako isli i prosli smo fenomenalno! S njima nema promasaja!

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Booking.com, 4.3 out of 5 based on 53 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Hoteli, Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

37 reagovanja na Booking.com

  1. Ivan kaže:

    Postoji jedna vrlo vazna stvar zasto ne bukirati preko booking.com – oni daju brojeve vase kartice hotelu (tj. recepcionaru), i taj recepcionar moze zapisati te brojeve i otici na internet i platiti sta god mu treba sa vasim brojevima kartice! Ako ste ostavili u 100 hotela broj, 100 recepcionara moze zloupotrebiti karticu, a svi znamo da se malim iznosima zloupotreba policija ne bavi, a da ne pricamo sto tek na medjunarodnom nivou time niko nece da se bavi.

  2. Drazena kaže:

    Moj komentar za booking.com je veoma NEGATIVAN!!! Već nekoliko godina putujem po celoj Evropi isključivo preko bookinga i nisam imala nekih većih problema. U većini slučajeva je bilo sve kako sam i rezervisala.. do ovog leta.
    Naime još u januaru sam rezervisala hotel za avgust 2013. Prilikom rezervacije odmah su mi i naplatili celokupan iznos. Nisam se uopšte brinula jer do tad nisam imala loše iskustvo… ali uvek postoji prvi put. Kada smo stigli u hotel, na recepciji su nam rekli da neprihvataju rezervacije od booking.com i ako hoću da boravim u njihovom hotelu da moram ponovo platili. Nije vredelo ni kad sam im pokazala izvod iz banke da sam ja već platila i to još u januaru (što znači da su vrtili mojim novcima 7 meseci).
    Objasnili su mi da oni više ne sarađuju sa bookingom i da me booking trebao obavestiti.
    Nazvala sam booking, objasnila o čemu se radi i oni su se bog zna kako izvinjavali i rekli da će nam refundirati novac. Mi smo otišli u drugi hotel i naravno opet platili. Nakon povratka iz Italije kontaktirala sam booking i poslala im sve dokaze o uplati i račun od drugog hotela u kom smo boravili. Oni su opet ljubazno rekli da će mi vratiti novac međutim kad je nakon višednevnog dopisivanja došlo do toga da nam vrate novac (rekli su 3 dana od dana dostavljanja podataka), više se ne javljaju ni na jednu email adresu. Prekinuli su svaki kontakt a NOVAC NISU VRATILI.
    Osim neprijatnosti koju sam doživela u hotelu (na jugu Italije gde niko nije znao ni beknuti engleski) gde mi za moju PLAĆENU rezervaciju nisu dali sobu, sad sam ponovo prevarena i obmanjena od strane bookinga.com BOOKING.COM – PREVARANTI

  3. OliveraBranimir kaže:

    Putovali smo preko Booking.com vise puta i sve je bilo u najboljem redu.

  4. bizzgirl kaže:

    I ja imam pozitivna iskustva sa ovim nacinom rezervacije hotela. Ukoliko putuje na primer vas 4 i put kolima vam se isplati, na ovaj nacin mozete da boravite u mnogo boljim hotelima, nego preko agencija.

  5. intelserbia kaže:

    Sajt je vrlo dobro uradjen narocito odeljak o prethodnim utiscima. Mada sam jos uvek malo na ledu sto se tice online rezervacija dobro mi dodje preporuka drugih u vezi hotela smestaja, udaljenosti od cntra itd.

  6. Kajka kaže:

    Cula sam samo pozitivna iskustva o putovanjima putem ovog sajta. Istina je, zaista se mogu naci presimbolicne cene smestaja. Preko slicnog sajta su moji prijatelji putovali u Rumuniju i to bez ikakve rezervacije putem kartice, samo putem mail-a sa hotelom, mislim da je u pitanju bio eurobooking.com, i mislili su da ce ostati na ulici, medjutim sve je bilo kako su se prethodno i dogovorili.

    Autor teksta me je bas namejao, super saljivo je napisao clanak, a opet je sve informacije obuhvatio. I stvarno se slazem za vodica – posto na njih nazalost samo mozete da vicete kada vas nesto zezne agencija.

  7. ticindeka kaže:

    Posle par razocarenja na putovanjima za koja su zasluzne nase cenjene turisticke agencije vise na odmor ne idem a da prethodno ne procitam komentare koji se nalaze na Booking.com. Nikada nisam rezervisao hotel putem neta, jos uvek sam skeptican, ali zato prvo izaberem hotel na osnovu komentara, pa nadjem agenciju koja ga radi i putujem bez brige

  8. vlademic kaže:

    Sve pohvale za clanak. Upravo gledam sajt i impresioniran sam mogucnostima koje pruza. Definitvno, moj novi nacin zakazivanja odmora. Ali, onda sam procitao „meryn“ komentar, pa sam postao skeptican. :D

    • Putnica kaže:

      Verujte, nemate razloga da brinete, sve sto je napisano u clanku je apsolutno tacno, ne znam zasto je Mery ljuta na Booking (mozda bas zato sto je, kako kaze „privatni iznajmljivac“ pa je mozda ocekivala neke „drugacije“ cene ne bi li ona jos vise zaradila, ali za nas, „obicne smrtnike“ Booking je neprevazidjen, sto se tice ponuda, bezbednosti, i sl.): mi smo isli preko Booking-a u Hrvatsku, Sloveniju, Makedoniju, Crnu Goru, onda- Italiju, Francusku, Spaniju, Grcku (jel treba jos da nabrajam ;) ) i uvek je sve bilo bas kako pise/kako je predstavljeno na sajtu, pa i lepse! Cak vam izlaze u susret ako vas hotel nesto „ispali“ a vi im se pozalite, i zalazu se za vas: nama su npr. u jednom hotelu u Atini – Royal Olympic Hotel, skinuli unapred ceo iznos novca prilikom rezervacije, iako nije tako bilo naglaseno (nije u pitanju neka basnoslovna suma novca, u pitanju su bile dve noci, mada je u pitanju i skup hotel sa 5*, u centru Atine, ali ipak, kod nas je vise u pitanju bio princip u tom trenutku…) i Booking ih je kontaktirao za nas da razjasni taj problem, i mi smo ih pre toga zvali ali su se oni pravili ludi, ali su zato Booking-u lepo objasnili o cemu se radi, a nama su onda javili da ne brinemo, da ce biti sve u redu, i ako slucajno iz nekog razloga i otkazemo hotel nece nam uzeti te pare, ako se naravno pridrzavamo njihovog propisanog „cancellation perioda“… Eto… Od nas za Booking sve pohvale iz licnog iskustva kao PUTNIKA, a ne „iznajmljivaca“! :)

  9. sara81 kaže:

    Jako koristan sajt. Ja sam dosta informacija koje su mi bile potrebne nasla tamo. Pruza neverovatnu autonomiju i slobodu u organizaciji putovanja koja je do skoro bila gotovo nezamisliva! Zavisili ste od kaprica tamo nekih agencija i njihovog poimanja turizma za siroke narodne mase…

  10. mery kaže:

    Radila sam rezervacije preko booking.com-a, kao privatni iznajmljivač sam bila u njihovu sustavu nekoliko mjeseci. Na vlastito inzistiranje više ne surađujemo. Booking.com ne garantira da su podatci na sajtu točni, jer ih svaki od njihovih oglašivača unosi sam. To je razlog zašto podatci tipa udaljenosti od centra ili mora, isto tako kvadrature ili oprema soba ili apartman ne mora odgovarati stvarnom opisu, dapače to je ostavljeno na svijest i savjest onoga tko se reklamira , a nitko iz booking.com-a to neće doći kontrolirati i provjeriti( u sustav ulazite telefonskim treningom, on-line intren. sistemom ). Nije istina da karticom nećete platiti ako ste ostavili podatke, naime, većina hotela nakon primljene rezervacije faxom puni iznos naplaćuje unaprijed. Također, nije istina da je istaknuta cijena najniža moguća, jer cijene se mogu mjenjati momentalno, ovisno o ponudi i potražnji,… Da zaključim, ako vam se i svidi smještaj koji nudi booking.com , moja preporuka je na webu naći direktan kontakt na hotel ili iznajmljivača , jer nije istina da booking.com nema proviziju koju plaćate. Od svakoga noćenja booking.com uzima 15% po računu, samo ih nenaplaćuje od vas direktno već od hotela ili vlasnika !

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.