Big Blue, turisticka agencija

Big Blue je jedna od poznatijih turistickih agencija u Beogradu. Putovao sam sa porodicom preko ove agencije u Kemer, Turska u periodu od 18.07. do 28.07. Smestaj je bio u hotelu Nautilus sa lažnih 5 zvezdica. Organizacija putovanja je katastrofalna: još pre putovanja u agenciji su nam rekli da oni nikada nisu bili u hotelu koji nam preporucuju, ali da on ima 5 zvezdica, što, kako se kasnije ispostavilo, uopšte nije tacno. Hotel ima male sobe sa minijaturnim balkonima, neljubazno osoblje, lošu hranu (all inclusive), stalni nedostatak caša i šolja za kafu u restoranu, zatvoreni bazen koji niko nije video i za koji tvrde menadžeri hotela da nije u funkciji. Petog dana našeg boravka pozvali su nas sa recepcije da platimo nekih 600 eura jer naša agencija nije uplatila za nas, iako smo mi pre polaska uredno izmirili sve što su iz agencije tražili od nas. Prvog dana sam tražio od vodica agencije Big Blue da promenim hotel, a on mi je tražio 450eura za to, uz stalnu tvrdnju da nije u kontaktu sa Beogradom (sa sedištem agencije Big Blue) i da on ima obavezu da nam ponudi kojekakve izlete. Na kraju letovanja smo od drugih putnika culi da smo mi još najbolje prošli, jer drugi nisu imali ni rezervacije u izabranim hotelima.
Sve u svemu, ovu školu smo skupo platili i nikada više ne putujemo sa agencijom Big Blue iz Beograda. Ni vama je ne bih preporucio!

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Big Blue, turisticka agencija, 3.5 out of 5 based on 21 ratings

Ovaj unos je objavljen pod Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

17 reagovanja na Big Blue, turisticka agencija

1. Miroslav kaže:

Neocekivano neljubazno osoblje u servis centru,skoro nemoguce kontaktirati bilo kog menadzera u agenciji u najmanju ruku kao da su im samo zaposleni agenti a sefovi i menadzeri predsednici drzava(nepostoji ni jedan kontakt telefon od menadzmenta a kada trazite bilo kog menadzera osoblje ce vas jako neljubazno otkaciti).A sto se tice aranzmana nece vam u agenciji nista vise reci o hotelu sem koliko im pise u brosuri.Znaci na skali od 0-10 agencija zasluzuje cistu 2,al je za sekundu bolja od Kontikitravela!
    Zato ako planirate ljetovanje potrazite vise informacija na drugom mjestu pa uplatite u najpovoljnijoj agenciji po cjeni.

2. lotos kaže:

Letovala sam nekoliko puta sa njima, i imam samo reci hvale! Ljubazni i ispune sve ono o cemu pred putovanje i govore! Svaka cast!

3. Nikola68 kaže:

Big blue je pouzdana agencija, pogotovo ako se odlucite za putovanje u Tursku gde su oni jedni od najsolventnijih sa velikim izborom kvalitetnih hotela.

4. Jovana kaže:

Upravo sam se vratila sa odmora.Hotel je savrsen i na uslugu nemam nikakve primedbe. Medjutim,jedno jutro je doslo do pozara u hotelu,niko iz agencije nije ni pozvao da pita da li su svi dobro, a o dolasku nekoga od njih nije bilo ni reci. Vodici su bili obavesteni o incidentu,ali nisu mogli da dodju,pratili su grupu na aerodrom. Mi smo bez sobe izgubili ceo dan,a vodic nam je javio da ako se ne snadjemo do uvece,bicemo prebaceni u neki drugi hotel. Iz svih drugih agencija su vodici dosli u hotel,samo nasih nije bilo.

5. Aleksa kaže:

Big blue je agencija koja je veoma profesionalna i dobra.Prosle godine smo letovali sa njima,a s obzirom da su nas maksimalno ispostovali i ove cemo.

6. torry kaže:

nisam putovala ali sam cula dosta dobrih dozivljaja od strane te agencije i cim toliko dugo traju, znaci da valjaju

7. LelicaM kaže:

Za ovu agenciju sam cula skoro kada sam kupila tehnicku robu u Gigatronu i dobila cek od 50e..Moje je samo da izaberem destinaciju putovanja i agenicaja mi smanjuje sumu novca koju trebam da iskoristim do kraja septembra..Usput sam i ubacena u nagradnu igru 7 dana besplatnog putovanja..E sad..javicu Vam kad to sve dozivim..;-)

8. Dufa kaže:

Sa pomenutom agencijom sam putovao desetak puta i imam samo reči hvale.
    Nekoliko puta sam kupovao avio karte odnjih i nikada nisam imao problema.
    Putovao sam u Moskvu, Grčku, Tursku, Egipat i svaki put preko njih…i uvek ali baš uvek sam bio prezadovoljan uslugom.
    Čak smo jednom devojka i ja dobili luks apartman umesto običnog, jer je taj neki bio zauzet. I to je bilo bez doplate…

Stvarno nikad loše mi se nije desilo nešto od njih.

9. malamaca kaže:

Cula sam jos slucnih prica za njih, a reklamirali su se i na TV-u i bili sponzori i sto cuda. UZAS! Kontiki je ipak kontiki, mada… i oni su se iskvarili!

10. Drazhesni kaže:

Nisam od onih koji putuju preko agencija, volim da se sam organizujem, jer sebi verujem vise nego ikome. Eto, u ovom clanku se vidi i zasto. Svi bi zeleli da te prevare i obmanu. U 21. veku moguce je rezervisati sobu u vecini hotela u koje sam zeleo da idem preko interneta nekoliko meseci unapred, prevoz je najmanji problem, a posto preferiram putovanja bez vodica, isti mi nije potreban.

11. AleksandarV kaže:

Ako se ne varam, pre par godina, ista ova agencija je odvela putnike na „odmor“ u Tursku u hotel koji je još bio u izgradnji, a putnicima naplatili all inclusive! U agenciji su potom kao „opravdanje“ naveli da nisu znali da nije završena izgradnja hotela!? E…Srbijo…lepotice…

12. nenadhoot2000 kaže:

ala ste iskritikovali ovu agenciju, ove godine planiram letovanje u grckoj i najverovatnije cu ipak ici preko aqvatravela, posto sam sa vise strana cuo da su ok.

13. Miljan Naumovski kaže:

naprotiv ja sam putovao preko ove agencije i bilo je sve ok, profesionalno vodjenje grupe, smestaj kakav je bio perfektan.

14. smrusic kaže:

Ja prosto ne mogu da shvatim da takve agencije mogu da rade ….
    dali je moguce da za takve stvari niko kasnije ne odgovara i da ljudi i dalje idu na letovanje preko takvih agencija .
    Srbijo…….

15. gaga kaže:

Na zalost u takvoj zemlji zivimo… Drzava bi morala da i male greske agencija sankcionise kako se ne bi desile ovakve stvari…

16. Goga kaže:

Potpuno istu pricu smo mi imali prosle godine sa Jolly Travelom.

17. Natasa kaže:

Ovo sto ste napisali je NAJSTRASNIJA nocna mora svakog putnika!!! Hvala Bogu na http://www.booking.com pa sad svako moze biti aranzer svog teskom mukom zaradjenog odmora…

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.