Argus Tours, Turska, Turgutreis

Prošle godine u avgustu mesecu renomiranom turističkom agencijom Argus tours odlučila sam da deo svog ionako večitog, penzionerskog odmora, provedem u Turskoj, u „all inclusive“ varijanti.

Kako sam bila redovan putnik agencije Jolly Travel i Travel House kada su odmori u pitanju, odmah sam kontaktirala obe agencije, od kojih prva više na žalost ne postoji kao takva. Srećom, novi vlasnik Jolly travel-a zadržao je osoblje u poslovnici u kojoj uvek obavljam formalnosti oko realizacije putovanja, pa sam dobila preporuku za putovanje sa agencijom Argus tours.

Turska obala je ogromna sa nekoliko hiljada hotela različitih kategorija i naravno usluga. Kako sam dobar deo letovališta u Turskoj već obišla, predložen mi je Bodrum. Na moj skoro izbezumljen pogled s obzirom da sam invalid a da je Bodrum većinom strm, uz vrlo prijatan i šaljiv osmeh dobila sam pravu informaciju: TURGUTREIS, malo mondensko mesto na 15-tak km od Bodruma gde je strmina „rezervisana“ za vlasnike privatnih kuća, dok su svi hoteli uz more, na ravnom i na svega 500m od centra gradića. Ostavim sebi nekoliko dana vremena da „proguglam“ po internetu samo mesto i vidim da li je to za mene s obzirom na okolnosti, i naravno već posle nekoliko minuta odluka je pala: putujem na odmor u Turgutreis. Jedini hotel koji je bio u ponudi je Alta Beach (koji se u agenciji  Argus vodi kao hotel sa 3 zvezdice (a npr. na sajtu booking.com je bez zvezdica), a i kao (stalni) posetilac sajta „Tripadvisor“ shvatam da je hotel daleko ispod te 3 zvezdice, ali kako nisam „zahtevan“ putnik odlučujem se.

Priča počinje već na našem aerodromu…

Let je naravno uz sve postojeće probleme JAT-a prošao bez ikakvih problema, sletanje na aerodrom Miles takođe, smeštaj u autobuse za Bodrum, Kušadasi ili Marmaris takođe, ali… meni vodič naznačava da sednem na prvo mesto u autobusu. Naravno, shvatim to kao vrlo kulturan čin jednog mladog čoveka s obzirom na moj hendikep i krenemo… Ovde moram još jednom da se izvinim vodiču jer mu nisam upamtila ime (tursko i neobično) pa samo mogu da naglasim da se radi o vodiču agencije Argus tours zaduženom za regiju Bodruma.

U toku putovanja autobusom za Bodrum vodič mi ipak daje objašnjenje da su moje stvari odvojeno smeštene, da sam ja u autobusu smeštena na prvo sedište jer mene čeka taxi (!?) na određenom mestu i vozi za Turgutreis. Kako? Zašto? Jednostavno, svi idu za Bodrum sem mene! Naravno uz izvinjenje vodiča da ću biti u hotelu posećena poslednja, što je i normalno u takvoj situaciji, ali da taksista ima sva potrebna dokumenta koja se odnose na moj smeštaj i da sve prepustim njemu.

Kako mi je rečeno tako je i bilo. Na jednom prelepom vidikovcu iznad jednog čuvenog hotela pred Bodrumom ja sam izašla, taksi me već čekao, o ljubaznosti turaka ne treba posebno da govorim i podrazumeva se da mi je taksista izneo stvari iz autobusa, smestio u taksi, pomogao da se i sama smestim…

Doček u hotelu je bio vrlo prijatan i neobičan. Zbog mog ranog chek in-a trebalo je da sačekam neko vreme koje sam iskoristila naravno da se koristeći uslugom WiFi javim u Beograd i da pogledam hotel. Mali balkoni nisu odavali utisak da će moje vrlo rano ustajanje, ispijanje kafe i čitanje na balkonu „proći“, ali je bazen savršeno bio čist pa sam odmah odlučila da preskačem jutarnje čitanje i pre doručka iskoristim blagodeti bazena…

Međutim, recepcionar i nosač kofera me pozivaju da me smeste u sobu i polako krećem za njima. Prolazimo kroz hotel, sa zidova hotela vise raznobojne vrste Bougainvillea uredno održavane, patuljaste banane, staze oivičene sezonskim cvećem…. i dolazimo do depadansa hotela koji nije ni vidljiv sa ulice niti sa recepcije. To je bilo izuzetno prijatno iznenadjenje kada sam zahvaljujući turskoj gostoprimljivosti i mom hendikepu smeštena u prizemnu sobu sa ogromnom terasom sa koje mogu direktno da uskočim u bazen (drugi bazen koji se takođe nigde nije mogao videti)! Napominjem da je u Bodrumskoj regiji inače zabranjena gradnja viša od dva sprata pa se naravno ne ugrađuju liftovi. Zaista fantastično! Depadans hotela su u stvari apartmani ili suite room tako da sam na raspolaganju imala dve sobe, spavaću i dnevnu sa kuhinjskim delom, klimom, naravno mini barom i satelitskim TV-om. Kupatilo je zaista ono što sam na Tripadvisoru i videla – u lošem stanju, dnevnoj sobi treba sređivanje, ali je spavaća soba bila već renovirana. Kategorizacija hotela u Turskoj je veoma neobična i ne mora da odgovara prihvaćenim standardima u sklopu sadržaja hotela, usluge i ishrane, ali je interesantno da ni veličina soba u kvm ne odgovara uvek kategoriji koju neki hotel ima. No, ja sam došla na odmor, sve je čisto, sem mene u celom mestu nije bilo ni jednog gosta iz Srbije, plaža je tu, u bazen mogu uskočiti i sa balkona…. ostalo su samo detalji koji nikako nisu pokvarili sliku. I to što bi se moglo zameriti osoblje je redovno „pokrivalo“ već čuvenim aranžmanima na krevetu, stalnim pitanjima da li sam zadovoljna, treba li mi još nešto i slično.

U neposrednoj blizini hotela nalazi se druga po veličini marina u bodrumskoj regiji, oko 3000 mesta, savršeno arhitektonski urađena, sa svim sadržajima koji vas podsećaju na neko manje mesto na francuskoj rivijeri. Do marine sa sve mojim ortopedskim pomagalom ima oko 5-6 minuta, ali zato posle jutarnjeg kupanja i doručka zaista možete na miru i uz sve pogodnosti WiFi tehnologije uživati u odličnim kafama tipa kafa iz Starbucks-a… Tu je naravno pored marketa sa novinama iz celog sveta, uključujući i jedne naše, veći broj zaista ekskluzivnih prodavnica, ne toliko po cenama koliko po ponudi.

Informacija da se hotel nalazi na oko 500m od centra gradića je tačna, e sada…. koliko je kome potrebno vremena da to pređe je druga stvar. Meni je trebalo nešto više, ali uz predivno zelenilo i oleandre, uz neverovatno lepo potkresano zimzeleno drveće. Tako da za razliku od svih dosadašnjih boravaka u Turskoj ovo je bilo apsolutno prijatno iznenađenje da posle večere laganim korakom krenem u grad, prošetam, pogledam neka redovna gradska dešavanja, obiđem „pazarni“ deo, i naravno veče završim sa nezaobilaznom baklavom sa pistaćima, i opet laganim korakom vratim se u hotel, popijem neko pićence i odem na zasluženi odmor.

Hotelska hrana nije na nivou nekih „jačih“ hotela, ali svakako niko nije ostao gladan jer je izbor i dalje sasvim korektan. Ručak je nešto skromniji po izboru od večere, ali je poslepodnevna užina zaista sjajna. Piće se podrazumeva kao i svuda u neograničenim količinama, a alkoholna pića su isključivo domaća.

Sa terase restorana pruža se prelep pogled na nekoliko manjih nenaseljenih ostrva, a večera uvek prolazi uz nezaobilazno slikanje fantastičnog zalaska sunca zbog čega i turisti iz drugih hotela smeštenih na drugom delu grada dolaze.

Naravno, vodič je sutradan po mom dolasku došao u hotel da proveri da li je sve u redu i kako sam poslednja u nizu tih tzv. informativnih razgovora zaista sam provela divno prepodne sa mladim čovekom koji mi je pričao o mnogim stvarima koje su me interesovale, a nisu direktno vezane za samo letovanje ili fakultativne izlete. Saznala sam za mnoga manja mesta slična Turgutreisu ali koja još nisu u ponudi naših turističkih agencija. Saznala sam da u tom delu turske obale bez ikakvog straha možete iznajmiti čak i skuter jer su u tom delu mnogo pažljiviji vozači nego na drugim lokacijama, saznala sam i taj detalj da bodrumska regija kod gradnje ne dozvoljava više od 2 sprata, saznala ko je sve od holivudskih zvezda bio u mestu, čije su sve jahte upravo tu parkirane, koliko to „parkiranje“ iznosi na godišnjem nivou… Naravno, za 10 Eura se moglo otići do grčkog ostva Kos na jednodnevni izlet, kao i za Efes i Pamukale (nešto skuplje), ali sam to sve odbila kao već viđeno. Vodič mi je na kraju ponudio da dođe kolima po mene i ostavi me negde u Bodrumu i naravno vrati, ali je Turgutreis na mene ostavio tako predivan utisak da mi nije padalo na pamet da idem bilo gde, pa čak ni do Bodruma! Mesto koje zaista zaslužuje pažnju turista, mesto koje je posle Bodruma najskuplje na celoj turskoj obali, ali koje ima neku svoju dušu dostupnu svakom turisti i bez korišćenja dolmuša. Kako se vodič ne bi „patio“ zbog mene zamolila sam ga samo da mi na recepciji ostavi vreme odlaska iz hotela i da o meni ne brine jer je meni savršeno dobro.

Posebno me raduje činjenica što sam bila okružena gostima turcima sa kojima sam imala odličnu komunikaciju i mnogo saznala o njihovom načinu života, o onome što se na internetu ne može naći, i sa nekim sam ostala i u kontaktu u nadi da će neka naša agencija imati u ponudi i neke druge destinacije o kojima su mi moji novi prijatelji pričali.

Dakle, po dogovoru vodič je ostavio na recepciji vreme odlaska, i moja uredno spakovana (naravno uz pomoć hotelskog nosača) torba i ja smo „spakovani“ u taksi koji me je čekao. Taksista je pokušao da mi objasni nešto, ali kako se nismo mogli razumeti pokazao mi je vizit kartu vodiča i moje podatke. Tako sam znala da sam u sigurnim rukama čak i kad je taksi stao na meni nepoznatom mestu (oko izlaza iz Bodruma) i ostao sa mnom dok se autobus nije pojavio i ja bila prebačena u njega.

Ja sam prezadovoljna i najiskrenije mogu da preporučim Turgutreis, mesto na oko 15-tak km od Bodruma za vaš sledeći odmor ukoliko ga u ponudi bude bilo. Nećete pogrešiti!

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Argus Tours, Turska, Turgutreis, 4.5 out of 5 based on 6 ratings

Ovaj unos je objavljen pod Hoteli, Putovanja. Zabeležite stalnu vezu.

7 reagovanja na Argus Tours, Turska, Turgutreis

1. anak kaže:

Argus ima ubedljivo najnize cene,pa zato citam vasa iskustva da vidim kakva je usluga!Drago mi je da ste se lepo proveli u mestu koje joj nisam videla u ponudi,ali super da ste nam ga preporucili!

2. nikica kaže:

@ Isidora

Raduje me što ste izgleda jedino Vi shvatili poentu članka, a to je predlog destinacije za letovanje, a ne reklama turističke agencije, ali su pravila ovog sajta da se navedu svi releventni podaci pa kako je Argus Tours jedini imao u ponudi ovu destinaciju morala sam svakako navesti i to , kao i odnos vodiča prema meni kao putniku.
    Inače je članak u originalu naslovljen „Predlog za odlično letovanje“ :)

@ Silvia

Koliko vidim Vi ste dva puta putovali ovom agencijom, što po mojoj logici (ispravite me ako grešim) govori da na prvom Vašem putovanju niste imali problema ili nisu bili toliko izraženi.

U mom tekstu ovde pod naslovom „Viva travel“ opisala sam svoje loše iskustvo sa tom agencijom, to putovanje sa tom agencijom je za mene bilo prvo i poslednje, jer greške niko ne voli da ponavlja.

U svojim tekstovima uvek se pohvalno izražavam prema sada već nepostojećoj agenciji Jolly travel, mada sam zbog jednog njihovog nespretnog vodiča neophodnu i brzu medicinsku pomoć vrlo skupo platila, bespotrebno, ali su ostali detalji u nastavku tog letovanja bili izvanredni, hotel, odnos hotelskog osoblja i njihova briga za moje stanje zdravlja, pa sam toj agenciji ostala „verna“ do kraja, ali hotelu recimo ne iz prostog razloga što volim da menjam destinacije. Naravno da sam po povratku „reklamirala“ agenciji Jolly travel šta se desilo, i sa zadovoljstvom mogu da kažem da sam pozitivno iznenađena reakcijom same agencije u vezi sa svim što se desilo, za razliku od agencije Viva travel koja nije našla za shodno ni da me kontaktira posle moje reklamacije.

• Oceni.rs kaže:

Postovana,

Pravila ovog sajta su pre svega sto realniji prikazi nekog proizvoda ili usluge, radi sto boljeg informisanja potencijalnih korisnika istih, pa u skladu sa tim i dostava potpunih (ili bar, sto potpunijih) podataka se podrazumeva, jer ako napisete da ste negde (odlicno) letovali, bez informacije kako ste tamo stigli, sta ocekujete od drugih, (upravo potencijalnih korisnika koji bi mozda isli ali ne znaju kako) da Vam zavide, ili?… U brzom vremenu 21. veka treba sve pojednostaviti sto je vise moguce, i ako nekog nesto zanima trebalo bi da moze brzo da nadje sve informacije (ili bar vecinu) na jednom mestu, zato se i insistira na sto vise podataka, pored licnog iskustva koje se podrazumeva.

3. Silvia kaže:

Do sada dva puta sam putovala sa Argus toursom i nikad više. Osoblje uopšte nije bilo zainteresovano za naše probleme koji su u inostranstvu nastajali (primer : za kontakte sa lekarom), nego su nas lepo ignorisali. Na povratku sa letovanja uopšte nas nisu ispratili, nego smo morali samo da se snađemo. Ne bih putovala sa njima više.

4. Isidora kaže:

Nakon citanja Nikicinog iskustva pozelela sam da putujem na istu destinaciju a preko iste agencije. Vrlo zivopisno opisano pozitivno iskustvo.

5. danicav5 kaže:

Mi smo u Grcku putovalil tri godine za redom sa ovom agencijom i takodje nemamo zamerki.Sve dogovoreno je ispostovano u toku putovanja a u agenciji je zaista ljubazno osoblje.

6. alexes89 kaže:

Ja sam takodje putovala letosa preko Argus-a u Marmaris,a predhodnog leta u Kusadasi i prezadovoljna sam poslovanjem same agencije,apsolutno korektni i profesionalni.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.