Suzuki GSXR 1000 K4

Suzuki GSXR 1000, 2004. godiste, je motor koji je jos uvek u fabrickom stanju… Presao je 22 400km, a na njemu nije bilo nikakvih ulaganja osim redovnog servisa (kocione plocice, ulje, filter, lanac i lancanici) i naravno zamena guma.

Model iz 2004. godine je znatno unapredjen u odnosu na starije modele, ima dosta savremeniji izgled, oblik fara i repa mu daju „ostriji“ izgled. Na gasu je mnogo osetljiviji i pokazuje snagu na minimalnom broju obrtaja. Dosta je laksi i upravljiviji, polozaj sedenja je vise prilagodjen trkackoj stazi nego obicnoj voznji po gradu i to bih naveo kao zamerku, jer posle duze voznje mozete osetiti bol u odredjenim delovima tela.

Brzo reaguje na povlacenje rucice gasa i odmah to prenosi na pogonski tocak, sto bas i nije povoljno za neiskusne vozace jer dolazi do cestih proklizavanja izmedju gume i podloge i moze da dovede do neprijatnih situacija. To je naravno za iskusnog vozaca zeljnog brzine veliki plus. :)

Ne moze da se ugusi povecanjem stepena prenosa jer bukvalno u svakoj brzini povlaci kada mu se zavrne gas, tek tada mozete da osetite njegovu pravu snagu. Zvuk koji proizvodi motor pri povecanju obrtaja je predivan. Ima standardan fabricki Suzuki izduv i na malim obrtajima ima prijatan zvuk, ali kada predje 8 000 obrtaja dobija onaj pravi zvuk trkackog motora i nije bas tih, tek tada osetite snagu od 164PS. :)

Sto se tice potrosnje, ako ga vozite normalno po gradu a da ne zavrcete previse gas- ne prelazi 8 litara, ali ako zelite da ga vozite uz maksimalan broj obrtaja moze da dostigne i 13-14 litara na 100km! Ne bih ga preporucio svakome, jer motor je veoma snazan, namenjen za one koji vec imaju iskustvo, veoma agresivan na gasu i pre svega brz, zato dobro razmislite pre kupovine.

Motor je veoma snazan, upravljiv i pogodan za voznje u krivinama u odnosu na prethodne modele. Snazan je i na malom broju obrtaja i ne zaostaje za poslednjim generacijama. Nije sklon kvarovima i ako se redovno servisira ne treba da brinete da ce doci do otkazivanja delova.

Kao negativan utisak bih naveo polozaj sedenja. Veoma tvrdo sediste i pri duzim relacijskim voznjama dolazi do bolova u delovima tela, a da ne pricamo kada se voze 2 osobe, tada to jos vise dodje do izrazaja. Ne preporucuje se za putovanja nego je vise klasican trkacki model namenjen za stazu.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Suzuki GSXR 1000 K4, 5.0 out of 5 based on 21 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Motocikli. Zabeležite stalnu vezu.

23 reagovanja na Suzuki GSXR 1000 K4

  1. Robert Sausman kaže:

    Bogami ovo je zver,sa ovim motorom stize se brzo gde god da krenes.Nemam tako jaku masinu,imam mali automatik od 50 kubika,i kad god vidim leti velike motore srce mi zaigra.Moj otac je imao Horeks motor,kad sam bio dete vozikao me je na njemu.

  2. Jevremovic1 kaže:

    Mnogo jak i startan motor ali nije za svakoga,dosta je rizičan.U 1. brzini da 5 ili 6 hiljada obtaja kada mu se zareže gas diže na 1 točak laganica,a dalje je lako.Samo ko ne ume dobro,ne znam gde će da završi.

    • bbbb kaže:

      slazem se sa autorom i mislim da vecina ovakvih masina nije namenjena za krstarenje u dvoje, to se pretvara u agoniju za vozaca jer trpi i deo tezine od suvozaca…za to su namenjeni turing modeli, uglavnom ih imaju svi proizvodjaci…

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.