Peugeout XR6 Motocikl

U pitanju je Peugeot XR6, 2007. godište, koji je znatno unapredjen u odnosu na model iz 2004. godine. On je pravi izbor za one koji ne vole skutere, a hoće motor od 50 cc. Ima veoma savremen sportski izgled i farove najnovije proizvodnje.

Zbog njegovog izgleda i aerodinamičnog oblika niko ne bi rekao da ovaj motor zaista ima samo 50 kubika, to se jedino može oceniti po zvuku.
Veoma je startan i može razviti brzinu i do 120km/h. Potrošnja mu na otvorenom ne prelazi 3 litra, tako da u tom smislu nije velika razlika u odnosu na skutere, ali je razlika u kvalitetu ogromna.

Osnovni podaci:
Kubikaža: 50 cc;
hladjenje: vodeno;
broj sedišta: 2;
tip: super sport;
masa vozila: 115kg.

Ne bih nikome preporučio da kupuje nov jer se npr. u Austriji na svim mestima može naći polovan za samo 500 ili 600 EURA, dok je kod nas znatno vise.. Sve u svemu idealan motor za početnike u vožnji koji još uvek ne bi da predju preko 50 kubika i odlična priprema za veći..

Motor je zaista izuzetnog kvaliteta, dugotrojan i ako se redovno održava teško da će doći do nekog kvara.. Iskusni vozači bi npr. bez problema mogli da ga voze na jednom točku dobrih 100m… :)

Jedino što je negativno kod ovog motora je visoka cena njegovih delova, kao uostalom i kod svakog vozila marke Peugeot, tako da biste morali (ukoliko se pokvari) da izdvojite dvostuko, pa čak i trostruko veću sumu novca nego za skutere ili druge slične motore te kubikaže…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Peugeout XR6 Motocikl, 4.7 out of 5 based on 12 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Motocikli. Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na Peugeout XR6 Motocikl

  1. ivana kaže:

    kolika je cena motora?

  2. Nagasaki Ilic kaže:

    Mislim da kada se kupi u Austriji mora kod nas da prodje carinu i da se placa neka odredjena suma koju oni odrede. Pa sad koliko li je isplativo kupovati u inostranstvu.

  3. Zivotinja kaže:

    Samo si zaboravio da navedes da motor se motor iz 2004 godine radio u Francuskoj,a motor iz 2007 koji ima „znatna unapredjenja“ radio u Kini.Moj brat od tetke je imao oba modela,prvi ga je sluzio dok se nije slupao,a drugi iz 2007 se stalno kvario i jedva ga je prodao na kraju.

    • voyager kaže:

      To je tipicno za sve motore ove klase od 2005 pa nadalje. Ne znaci da je radjen u Kini, ali znaci da su ubacivani delovi koji po kvalitetu ne bi bili dobri ni za deciji bicikl. Preporucujem svima da je bolje da kupe stariji model ako zele da se malo vise voze, jer ovi novi modeli su samo sminka bez ikakvog kvaliteta.

  4. bocap kaže:

    Odličan motorčić za početnika u vožnji, ili za one koji žele nešto više od automatika ili apenca! Slažem se, da se može naći dobar polovnjak prilično povoljno…

  5. Goga Novi Sad kaže:

    Moj prijatelj ima ovaj motocikl i imala sam prilike voyiti se na njemu kao suvozac. Jako je neudoban za osobu koja sedi pozadi, a sto se tice brzine navodi pisca clanka bas se nisu dokazali. Motocikl ne moze da razvije veliku brzinu.

  6. voyager kaže:

    Imao sam Peugeot skuter, ali sam imao i dosta problema sa masinom. Ler nikako nisam mogao da dovedem u red i do kraja je taj motor meni pravio problema. Znam da im je to losa strana zbog dotoka vazduha koji je lose resen. Nadam se da je kod ovih modela to bolje reseno.

  7. Ivan Tuborgkingstyle Djuric kaže:

    Pa sta se moze posebno reci sem da je Peugeot,Peugeot…Kvailitetan-DA,Pouzdan-DA,Atraktivan i lep-DA,Pristupacna cena-DA,Mala potrosnja-DA…I tako dalje,da ne nabrajam…Sve u svemu,za svakog pocetnika ili nekog ko hoce da ima lep motor a da nije skuter,to je ovaj Pezo.Vozio sam ga licno i veoma sam zadovoljan,mozda pazarim i za sebe jednog istog.Ako se dvoumite,nema potrebe,motoric je prava stvar za sve.Pozdrav

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.