Kinroad 250-16 cruiser XT

Ovaj motocikl je namenjen za one sa višim zahtevima. Dvocilindrični letvorotaktni motor, 250ccm radne zapremine, umerenih 17,5KS omogućuje dug i pouzdan rad i pruža dovoljno snage. Siguran i udoban partner na putovanjima koji vas neće izneveriti. Veoma je popularan u Engleskoj, ali i u mnogim drugim zemljama širom Evrope (Španija, Poljska, Grčka…).

Motor ovog motocikla je kopija čuvene Honde CMX250, poznatije kao Rebel (što je prednost kada dođe do zamene delova, jer svi delovi Honde Rebel modela CMX savršeno „pašu“ na Kinroad 250XT, čak i šrafovi!). O ogromnom uspehu ovog motocikla svedoči podatak da je u proizvodnji fabrike Xintian iz Kine od 1984. godine pa sve do danas. Težina motocikla je 152kg, što može da predstavlja problem samo ženskim motociklistima, ali zato je prednost u tome što na kontrolnoj tabli postoji pokazivač brzina te je idealan za početnike koji imaju želju da voze „ozbiljniji“ motor.

U rezervoar za gorivo staje 10l bezolovnog benzina, a potrošnja mu je 2,5 l/100 km što je fantastično! Paljenje je elektronsko, CDI. Prenos snage 5 brzina, lanac. Inače motocikl može da razvije maksimalnu brzinu od 110 km/h.

Mana ovog motocikla je što mu je potrebno stalno zavrtanje šrafova, što iskusni motociklisti rešavaju lepljenjem istih u navrtnju ili jednostavnom zamenom drugim. Isto tako, pri malim brzinama (do 80km/h) postoje vibracije koje pri većim brzinama nestaju.
Iskreno bih preporučila ovaj model motocikla ženskoj populaciji koje bi želele da voze motor kao i početnicima koji sa skutera žele da pređu na „ozbiljniji“ motocikl.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Kinroad 250-16 cruiser XT, 4.6 out of 5 based on 29 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Motocikli. Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na Kinroad 250-16 cruiser XT

  1. markom kaže:

    Pravi kao za izlozbu

  2. ripovsky kaže:

    Slucajno nabasah na ovo pa reko iz prve ruke da se ukljucim u razgovor, posedujem ovaj motocikl pa evo i mog misljenja,
    Srafovi, plastike, gumeni delovi blagi uzas, medjutim ako imate iole iskustva sa popravkom i logikom problem lako resiv, ja sam manje vise sve bitnije srafove izmenjao, promenio sam lanac i lancanike stavio sam vece i oseca se pozitivna promena u voznji, presao sam 15000 sa ovim motorom i nikad nije stucnuo, kako ga pazis tako ce i raditi, da ne bude ciganin hvali svoga konja posto obicno ima ljudi koji voze nesto sto nije kinez pa hejtuju iste, ja pored ovoga posedujem apriliu rs 125 racing, i hondu foresight 250, kad se uporedi ta takoreci zavrsna obrada naravno da su oni daleko ispred u odnosu na kineza ali ni po cemu nije inferiorniji u odnosu na njih, naravno ne poredim direktno nego u odnosu sta platis to dobijes.
    Sa agregatom nikad nisam imao problema poslednja duga voznja mi je bila nekih 200km u cugu sa jednom pauzom od 10ak minuta, udoban za voznju lepo upravljiv, na oko 80 ima tih vibracija koje nisu prijatne al’ nista strasno, ono cime sam bio najprijatnije iznenadjen je potrosnja, provereno izmedju 2.5 i 2.8l na 100km,
    neko je gore pomenuo da nema dovoljno konja, sa tim se ne bih slozio, ja sam poskidao izvesne cevcice sa auspuha i time dobio mozda neka 2-3 konja, mene sa 75kg uz poveci uspon bez problema vuce u 4. maksimum koji je nosio su bila 2 drugara od 150 i 110 kg nekih 3-4km uz uspon od mozda 6% bez problema osim sto je falilo jedno 2 cm da cesu auspuhom po putu :p
    mana jeste ubrzanje prilicno je trom motor, ali sa druge strane nisam bas video da neko kupi kruzera da bi jurcao unaokolo, ja volim ovaj motor da vozim lagano uzivancijski, nigde ne zurim obicno izmedju 60-80kmh, jer kakvi su nam putevi po meni nije bezbedno preterano ici brze :P kome smeta od vozaca pomerim se u desno koliko mogu i nek obilazi. Motor bi toplo preporucio pocetnicima i manje zahtevnom vozacima, kad mu otklonis sve „decije“ bolesti dobijes po meni solidan motorcic, udoban, ekonomican i lep na oko.

  3. Djukakv4 kaže:

    Vidim diskutuje se i o potrosnji, komsija je imao ovo.Trosio mu je srazmerno kubikazi, znaci ne preterano.

  4. EdvardBurns kaže:

    Motor mu je slab i kratkog je veka,a i da ne spominjem da slabo vuče.

  5. Jevremovic1 kaže:

    Izgled nije nikakav,jeste udoban za vožnju i malo troši,ali džabe ti sve to kad izadješ sa njim negde niko ga neće ni pogledati.Ipak su sportaci zakon.

  6. Sicva kaže:

    Ovaj motor je diskutabilna investicija….kvari se cestoo ://

  7. marko19841 kaže:

    kinezi su i dalje dosta nepouzdani,lako se kvare,ruzno i izgledaju,sto ih ne cini prvim izborom pri kupovini,jedino im je cena koliko toliko povoljna.

  8. Niksa96 kaže:

    za potrosnju nisam bas siguran da trosi 2.5 ipak je to veci motor od 250 ccm toliko trosi i moj skuter od 49 ccm mozda i malo vise.
    Pravi old timer idealan za pocetnike ali nisam zadovoljan brzinom od 110 km pa tolko ide i malo bolji skuter

  9. vlademic kaže:

    Mnogo lep motor. Ne previse brz, a voznja na njemu predstavlja pravo uzivanje.

  10. ultras89 kaže:

    Ne svidja mi se na izgled jer ne volim ovakve tipove motora, ali mi se jako svidja nejgova potrosnja, trosi kao upaljac :)

  11. Filip Filipovic kaže:

    Jako dobar motor…Izgled i udobnost su mu na prvom mestu.

  12. isaakriter kaže:

    Motor kao motor i nije tolikoo los…
    Za pocetnike je idealan a i delovi mu nisu toliko skupi…

  13. pupin kaže:

    Nisu mi nepoznati motocikli i njihove perfomanse pa tako znam da je ovo jedna obicna igracka, i da je na zalost treba izbegavati.Dosta nekvalitetna izrada, velika potrosnja, jako slab agregat.Pored svega toga mislim da je jako rizicno voziti ga 80kmh i preko jer je agregat slab i ogibljenje lose.Ovo su cinjenice a ne moj licni stav i mislim da treba kupiti za te pare neki stariji ali svakako kvalitetni japanski motor ili noviji skuter.

    • Goga Novi Sad kaže:

      Nekoliko godina vozim ovaj motocikl i prezadovoljna sam. Upravo je ono što sam i očekivala. Ovaj motor ne služi za jurcanje po gradu već za uživanje u vožnji, tako da komentar da je rizično voziti ga preko 80 je zaista nepotreban kao i to da je motocikl igračka. Sve zavisi šta očekujete od njega. Ja sam sa mojim obišla pola Evrope i veoma sam zadovoljna.

  14. cyberdjox kaže:

    Vozio sam se na ovom motociklu i sto se tice udobnosti po default-u je veoma ugodan za sedenje pozadi i sasvim solidno ide. Dobar je za uzivanje i zezanje. A sto se tice potrosnje goriva ipak mislim da je stvarno tako kako pise u opisu. Dosta zavisi od nacina voznje.

  15. Bata kaže:

    Na zalost ne bih se slozio sa tim da je umerenih 17,5 ks dovoljno za 250kubika i 152 kg. Ovo je vise igracka od motora i sto bi se reklo „zujalica“ za mladje koji vole nesto sto lici na motor.Sve ostalo je dosta neozbiljno i improvizovano ukljucujuci i kvalitet. Od kineza na zalost i ne mozemo ocekivati i nesto mnogo bolje na nasem trzistu. Ko voli motor za samo 400-500 eura vise moze voziti malo stariji japanski motor iz te klase koji je bar 5 puta bolji od ovog modela.

  16. Jelena755 kaže:

    Ovo je blaga kopija pomenute Honde.Obzirom da zivim u porodici gde su motocikli jako prisutni znam da je ovo vise deciji motor – tacnije vise za one od 15-17 godina jer nije jako brz,niti mnogo skup, ali nije ni jako kvalitetan. Ja kao zensko inace ne bih vozila ovakav model.Uopste nije zenstven. Vise sam za sportski skuter.

  17. Deki9712 kaže:

    I meni potrosnja deluje sumnjivo toliko trose skuteri od 50 kubika. Srafovi koji se odvrcu vrlo zabrinjavaju.

  18. Goga Novi Sad kaže:

    Cena ovog motocikla na našem tržištu bez dodatne opreme je oko 1200 eur.

  19. kondor007 kaže:

    Motor je ekstra samo koja mu je cena?Sto se tice potrosnje od 2,5 litra tu sam malo skeptican ali sve je moguce!!

    • bbbb kaže:

      Svaka masina zahteva i posvecenost i paznju, tako da se svi problemi mogu preduprediti i izbeci i prepustiti se uzivanju, ja licno cenim svaki motor…ali ne i svakog vozaca…

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.