Ducati Streetfighter

Slobodno mogu reći da mi je ČAST što imam priliku da prokomentarišem i iznesem svoja zapažanja, mišljenja i iskustva o ovom Ducatijevom modelu motora, jer sam ponosni vlasnik istog…

Pre svega, moram napomenuti da je ovaj model (STREETFIGHTER) eksperimentalni model DUCATIJA, u kategoriji „naked“ (bez oklopne maske) motora.

Dizajnerski je po mom mišljenju daleko ispred od svojih konkurenata. U fabričkoj varijanti to je mašina sa 155ks, sa težinom oko 167kg, što daje pravu eksploziju snage već pri 4000 obrtaja (dobija se iz L-dvocilindričnog motora sa 4 ventila po cilindru, vodeno hladjena sa zapreminom od 1098cc).

Spada u grupu Euro 3 motora, ima cevasti čelični ram opremljen BREMBO kočionim sistemom, 6-brzinskim menjačem i ono što je najkarakterističnije i najprepoznatljivije za većinu Ducati mašina opremljen je tzv. „SUVIM KVAČILOM“ sa hidrauličnom kontrolom. Mašina je još u fazi „razrade“, ima 7000 predjenih kilometara bez kvarova, a potrošnja goriva pri kombinovanoj vožnji je 6-8 litara na 100km, u zavisnosti od vožnje. PROVERENA maksimalna brzina mu je 250km/h… Za sada…

Pored futurističkog izgleda, neverovatne snage/ubrzanja i uživanja koje pruža pri vožnji, čak i na prvi pogled izaziva bezrezervno divljenje, oduševljenje i poštovanje. Što se tiče njegovog kvaliteta, u celini opravdava svoju pripadnost porodici DUCATI.

Ono što se većini „posmatrača“ ne svidja je zvuk suvog kvačila koje se može opisati kao da će mašina svakog momenta „zaribati“ jer nema ulja… :) Verujte da se to zaboravlja čim ubacite u prvu brzinu… :) )) Ono što sam lično zamerio je što nema pokazivač stanja goriva u rezervoaru (indikator rezerve ima, kao i kilometar brojač kada se isti upali) i što nema pokazivač u kom stepenu brzine se trenutno nalazite pri vožnji. Smatram da bi za cenu od 15.500 Eura to trebalo da ima…

Ipak, kada sednete na mašinu sve ovo ostaje daleko iza vas… :) ))

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Ducati Streetfighter, 4.9 out of 5 based on 148 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Motocikli. Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na Ducati Streetfighter

  1. mima90 kaže:

    Razmišljam već neko vreme o kupovini ove lepotice, i mislim da si me ubedio ovim člankom da je to dobra ideja.

  2. Sandro Kosevic kaže:

    Mnogo dobar motor,pravo uzivanje.

  3. Stefan kaže:

    Mnogo lep motor, mada mi se vise svidjaju japanske masine, imaju lepsi zvuk…

    • bbbb kaže:

      …da, kao sto sam spomenuo, taj zvuk nalik na klopatanje, koji je veoma glasan i neuobicajen potice od suvog kvacila, izmedju korpe kvacila i lamela sa medjuplocama, dok kod vecine drugih proizvodjaca se sve to nalazi potopljeno u ulju i ne cuje se, pa je to i jedini razlog sto se mnogima ne svidja zvuk ovog modela Ducatija…isto tako, mnogima, se ne svidja i cena motora…

  4. BANE81 kaže:

    Odlican motor, sam dizajn ostavlja nas bez daha, odmah pomislis da je ovaj motor bas za tebe napravljen.

  5. Goga Novi Sad kaže:

    Imala prilike voziti se na Streetfighter-u. Veoma mocna masina i nikako preporucljiva za zenski svet, sto zbog same tezine motocikla, sto zbog startne brzine koju razvija za vrlo kratko vreme pa je potrebno veliko upravljacko iskustvo. Motocikl sam po sebi je famozan na oko i vrlo „mocan“ za voznje na otvorenom putu.

  6. voyager kaže:

    Vozio sam Ducati 916 koji je stariji model od ovog preko 10 godina. Jednostavno je vrhunski. Ducati je zaista specifican i kao i autor clanka i ja sam morao da odgovaram na pitanja da li se to meni nesto lomi u masini jer je zvuk takav da morate pomisliti tako nesto. Medjutim voznja je druga prica. Posle njega sam uglavnom vozio „japance“ koji imaju drugi princip rada.

    • bbbb kaže:

      Da,Streetfighter je karakteristican za voznju, posebno sto je odnos mase i konjaze bas priblizan, zatim sto je dvocilindras pa ima izrazenu vibraciju i izrazeno motorno kocenje,koje je momentalno, prilikom pustanja gasa, pa stoga bas nije prikladan za voznju po gradu jer voli vece obrtaje, pa se voznja po gradu svodi samo na prvu i drugu brzinu do nekih cetiri hiljade obrtaja…ali tek na otvorenom putu postajete svesni na kakvoj masini sedite i da se morate ozbiljno potruditi da se na njemu i zadrzite…

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.