Dom Zdravlja Zemun

Opste je poznato da se svi razboljevamo i da moramo onda potraziti pomoc svog odabranog lekara. Da li mozemo birati dan i vreme kada cemo se razboleti? A, sta ako mi bude toliko lose da ne mogu cekati smenu svog odabranog lekara? E to je problem sa kojim sam se susreo.

Cerkica se razbolela, a njen odabrani lekar je radio popodne. Cekao sam, cekao a detetu je bilo sve losije. Oko 11h vise nisam mogao cekati i odveo sam dete kod doktora. Ambulanta prazna. Saltersko osoblje u dubini kancelarije sedi i pije kafu. Ustane jedna sestra onako mrzovoljno uzme knjizicu i konstantuje da njena doktorka radi popodne. Ali devojcica je bolesna, veoma joj je lose, ne mogu ja cekati popodne, sasvim smireno kazem ja… Nista vam ja tu ne mogu!.. Odbrusi mi sestra. Pogleda me onako sa visine pa ce: ,,Idite i pitajte tu i tu doktorku u toj sobi ako hoce da vas primi!“ Sta cu? Krenem kod doktorke, cekaonica prazna, pokucam na vrata i udjem.

Doktorka sedi i telefonira, a vodi pricu koja nije primerena ni mestu ni vremenu. Pogleda me onako besna, s kojim pravom joj sada smetam i onako besna: ,,Izvolite“. Opet ja sa objasnjavanjem i nisam jos ni zavrsio ona me prekide i ‘ladno saopsti- za sat i po ce njena doktorka pa sacekajte ona ce vas primiti. Dete place li place a u meni nesto kljuca. Ali moram se kontrolisati pa pocnem sa lepim „Ali doktorka molim vas pa detetu je lose“. Neumoljiva je!!!

Procitam ja na oglasnoj tabli da se u toj i toj kancelariji nalazi zastitnik prava pacijenata. E, sad cu otici kod njega, verovatno ce on stati na stranu bolesnog deteta. Primi me zastitnik prava pacijenata, ja iznesem situaciju kakva je i ona podje sa mnom kod doktorke. Doktorka odmah isprica pricu da ona ima mnogo pacijenata i da ne moze primiti nikog vise. Zastitnik samo sleze ramenima i rece „U pravu je doktorka“.

Ali onda odjednom, nesto kao ljudsko se javi u doktorki i ona rece: „Pa dobro uvedite dete pregledacu ga“. I tako posle dugotrajnih peripetija dete bi pregledano i bi mu ukazana lekarska pomoc. Ovo je istinita prica i verujem da je mnogi roditelji mogu ispricati.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Dom Zdravlja Zemun, 4.0 out of 5 based on 43 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Zdravlje. Zabeležite stalnu vezu.

19 reagovanja na Dom Zdravlja Zemun

  1. mima kaže:

    Obratite se slobodno zastitniku pacijentovih prava, ja sam to ucinila 2x uspesno. Prvi put na Bezanijskoj kosi kada mi je sestra zakazala pregled kod endokrinologa za 9 meseci. Ja pitam-Posto je prvi pregled kod specijaliste, zar ne treba da bude u roku od mesec dana, tako je rekao ministar? Ona mi nadrndano odgovori da to nije tacno, da se obratim njemu za pomoc i da ona nema termin pre toga. Naravno, dok je listala svesku videla sam dosta slobodnih termina… Kazem joj da mi napise taj termin koji je mislila, a da cemo se svakako videti opet jer cu sve proveriti. U drugom delu zgrade, na zadnjem spratu nalazi se zastitnik pacijentovih prava-pise mislim pravna sluzba.Pokazem im sve, a one me najljubaznije zamole da sacekam ispred.Sedela sam nekih 15 min u udobnoj fotelji, nakon cega je jedna od dve pravnice izasla da mi se izvini i zamolila da jos malo sacekam jer je nacelnica endokrinologije na sastanku.Posle nekog vremena ta ista zena me uputi pravo kod nacelnice.Objanim i njoj sta je bilo, a ona pozove sestru.Setra joj je rekla kako mi nije prvi put i kako imam karton kod njih (ovo sve slusam dok pricaju i paralelno odgovaram nacelnici da nije istina).Kazem joj da, ako mam karton onda to treba pisati u mojoj knjizici i neka pokaze taj karton-neka ga donese.Posle toga joj je nacelnica naredila da mi zakaze pregled u toku iste nedelje.Bila sam u utorak, ana pregledu vec u cetvrtak.Budite uoprni i ne dozvolite da krse vasa prava.
    Drugi put sam intervenisala u Silerovoj kad je mami trebalo da se uradi rendgen, a oni zakazali za nekoliko meseci.Obratila sam se zastitniku pacijentovih prava, zahtevala da bude najkasnije za 30 dana.Sisla je do saltera za zakazivanje, ali je meni rekla da sacekam u hodniku.Posle par minuta je dosla, pruzila mi papir sa zakazanim rentgenom za 10 dana i objasnila mi je kako je moja majka stara, a da prednost imaju mladji i da im je guzva. Rekla sam joj da nije u redu da diskriminisu zbog godina jer ima ozbiljan problem i svakako sam joj se zahvalila.
    Kao sto rekoh budite uporni.Zastitnici prava pacijenata rade u tim DZ, ali su prilicno nezavisni i doktorima i sestrama bas i nije sve jedno kada im oni zakucaju na vrata.
    Msm ako bas zapne, ima neko i iznad njih, ali nisu ni oni ludi da se kockaju sa svojim ugledom i radnim mestom zbog nekih nesavesnih zdravstvenih radnika.

  2. Anoniman kaže:

    Da bi se pregledala zena kod ginekologa u Dobanovcima mora da zakaze. Kad dodje na pregled, doktorka ustanovi da ima ranicu, miom i jos nekih problema. Mora se uzeti papa ali za to treba nazvati doktorku posle sledeceg ciklusa. Kad se konacno dogovori sa doktorkom da dodje, doktorka ustanovi da nije dosla na vreme, i ako je ona rekla tad da se dodje. zakaze za neki drugi dan. Pa se mi u Srbiji cudimo odakle sve te bolesti kad se na vreme javimo lekaru? to je nase zdravstvo

  3. bocap kaže:

    E, da vidite rad i funkcionisanje Doma Zdravlja Veljko Vlahović u Vrbasu. Bio sam na pregledu kod tri različita lekara opšte prakse i tek četvrti me je detaljno pregledao i uz loše rezultate krvi i mokraće me je hitno poslao na bolničko lečenje u KC Vojvodine polikliniku za infektivne bolesti u Novom Sadu, a već je bila druga nedelja bolesti!!!

  4. Aleksandra Popović kaže:

    Radom Doma zdravlja Zemun (Šilerova) sam zadovoljna. Pohvaljujem i rad laboranata. Ako zakažete pregled telefonom , na red dolazite u svoje zakazano vreme, što uslugu čini daleko boljom. Takođe sve pohvale za Preventivni centar u okviru Doma zdravlja….

  5. miki kaže:

    Ovo što se radi u zdravstvu je strašno. Danas sam pokušao da zakažem kontr.pregled kod neurologa za moju majku na ostavljen telefon, gde su mi dali drugi broj koji je bio non stop zauzet. Onda je otišla ćerka lično i rečeno joj je da ta doktorka više ne radi tu i da niko od lekara neće da preuzme tudjeg pacijenta već da dodje posle 1.maja da se zakaže kao prvi put. Zvao sam načelnika koji nije mogo da se javi jer je mnogo zauzet tako da nisam stigo dalje od sestre na šalteru koje su glavne za sve. Znam da im je tako naredjeno od strane lekara, na žalost. Zvao sam zdravstvenu inspekciju gde su me uputili na zaštitnika pacijenta u Zemunskoj bolnici. Sad je kasno da odem tamo ali videću i to. Inače ove prethodne priče su tačne i sa jedne i sa druge strane ali lekar DZ u Zemunu ne može da kaže kako od baba i deda ostali ne mogu da dodju na red a zaboravljaju da smo mi nacija starih a da se ništa ne preduzima da se natalitet poveća već se samo odmaže sa zakonima koje imamo. Pa ja za mene mnogo puta sam pravo na odredjeni pregled, doduše u drugim zdravstvenim ustanovama, ostvario tek kada sam se obratio zaštitniku pacijenta ili tražio potvrdu da ne mogu da mi obave odredjene preglede, što je bila laž sa njigove strane, jer kad vide da neplaćam preglede onda me otperjaju bez pardona, ali kada napravim problem onda može sve.

  6. Jeja123 kaže:

    Zelim da verujem da je ovo sporadican slucaj.Postoji problem veci od telefoniranja, kafenisanja, a to je manjak sestara, lekari pretrpani administracijom,jer najmanje vremena imaju za pregled pacijenta od silnog unosenja podataka. Problem je ipak na visem nivou. Sa svojom decom nisam imala jos ni jednom slicnu situaciju, da budemo vraceni. Sta vise, imali smo urgentnu situaciju, gde me doktorka pitala da li imam za taksi do Tirsove,jer je situacija krajnje ozbiljna i ako ja nemam,ona ima.Srecom, takve ljudske velicine lece moju decu.

  7. xy kaže:

    strasno,svima su sve drugi krivi….samoziv narod…ali znajte riba ne smrdi od repa vec od glave…i glavni nosaci tereta su sestre jer one rade sto im lekari diktiraju i narede..ako ne bi uradile po njihovom snosile bi od njih//problem je u direktoru,nacelnicima,odgovornim lekarima koji naredjuju sestrama,a kad pacijent napadne sestru tad LEKARI ODGLUME FINOCU PA KAO BUDU SAVESNI…

  8. TANJA DOM ZDRAVLJA ZEMUN kaže:

    Dragi moji nezadovoljni „pacijenti“,moram vam odgovoriti na pritužbe Doma Zdravlja Zemun.
    Ja sam radnik ove kuće pa bih da vam objasnim par stvari.Tvrdim da neljubaznost,drskost i slične stvari imate u bilo kojoj branši ne samo u bolnicama i domovima zdravlja.I u sup-u kada vadite dokumenta ili završavate bilo koji posao isto su „drski,bezobrazni i neljubazni“ a posebno kada vas vrate zbog „jednog“,kako vi kažete,papira.Niko nikada nije pomislio ko propisuje ta prava,zakone,donosi odluke umesto nas.Mi smo samo tu da radimo ono što nam se kaže.Niko nikada nije spomenuo da je doktor,sestra ili bilo ko spasao nekome ŽIVOT i da nije bilo tih „draskih i bezobraznih“lekara i sestara da taj neko ne bi bio među živima.Ima dosta i mita i korupcije u bolnicama i to ne podržavam i grozim se takvih stvari ali nije moje to da rešavam jer ima ljudi koji za to primaju platu i zbog čega bi se ja opterećivala stvarima za koje nisam plaćena.I kod mene se pregledi zakazuju i čeka se mesec dana na prvi pregled ali nije to zbog sestara nego lekara jer ja imam dnevni limit zakazanih pacijenata i plus onih koji donose nalaze,vrše kontrole,traže upute,recepte i oni koji su hitni.Reč „HITNO“ je vrlo ozbiljna stvar ali pacijenti to uzimaju zdravo za gotovo.Svi misle da su „hitni“ i da moraju ići preko reda.Isto tako,nije u redu da pacijenti koji su uredno zakazani od pre mesec dana,čekaju da bi prošli oni koji su kao hitni.Stanje pacijenta iz anamneze uzima sestra tj doktor i na osnovu toga se i donosi zaključak da li će istog momenta biti primljen ili neće.Neko je pomenuo kako je svuda u inostranstvu lepo i fino i to je tačno a da li znate kakav je zakon kod njih i da ga svi poštuju.Ovde se svuda po ulicama pljuje,puši se u wc-ima iako piše da je zabranjeno,niko ne vezuje pojas,uđu kod dr i umesto da se ugase telefoni uredno se javljaju na iste,bez pardona,iako piše „pre ulaska u ordinaciju isključite vaše mobilne telefone“,dolaze nepristojno obučeni u majcama na bretele i ultra kratkim bermudama a o higijeni da i ne govorimo.O pacijentima koji dolaze da ubiju vreme po ambulantama jer im je kući dosadno,nemaju skim da pričaju pa dođu da se malo „isćaskaju“ kod nas da i ne govorim.Zbog svih tih stvari,ljudi koji su zaposleni i koji rade do 3,4,5 ili 6 sati ne mogu doći na red jer babe i dede dođu još u 12 sati da sakupljaju knjižice za poslepodne iako piše da je to strogo zabranjeno.A tek što „lažu“ da smo im rekli ovo ili ono pa to je strašno.Od šaltera do lekara 3 priče promene i besni su što ih lekar ne prima a kada uđu kod istih manji su od mahovog zrna jer ipak je to zaboga „njihov“ doktor.Napadaju nas što je neki lek skinut sa pozitivne liste a isto tako se ne pitaju koje to uradio i zbog čega.
    Dragi moji,imala bih još mnogo što šta da napišem ali dosta je i ovo.Nadam se da ste me razumeli šta sam htela reći…

  9. Mara kaže:

    Jos jedna u nizu prica iz cuvenih drzavnih zdravstvenih ustanova! Jezim se kada cujem ovakve price, a i sama sam cesto bila ucesnik slicnih.
    Koliko god bili ljudi, ponekad u takvim situacijama treba biti drzak i bezobrazan, jer obicno tek tad neko shvati da niste dosli kod lekara zabave radi vec zato sto vam treba pomoc. Da je moglo, otisli biste kod automehanicara da vam on resi taj problem, ali eto, igrom slucaja, morate bas kod doktora koji bas tog dana „ima moooogo pacijenata“, a i pauza se blizi…
    Svaka cast izuzecima, ima ih, ali jako malo da bi uspeli da „operu“ svoje kolege neradnike.

  10. Mali kaže:

    Ne znam čemu ponašanje zdravstvenih radnika vodi… Odvede moja majka sestru kod pedijatra zbog povišene temperature, pregleda je i kaze grlo je malo crveno daćete joj antibiotik, ali znate mi smo malo u deficitu sa njima pa će te ga kupiti u privatnoj apoteci, oni ga sigurno imaju. I ne dobi moja majka niti recept za antibiotik, niti recept za lek ptotiv temperature… Ne znam da li lekari opšte prakse rade u apoteci ili domu zdravlja??? Malo li je njihova neljubaznost, nego nam jos nameću da kupujemo lekove koje deca bez naknade dobijaju uz recept…

    • jtanja kaže:

      Danas se ni paracetamol sirup ne moze uzeti na recept mora da se plati-sto nikada nije bilo.A i samo me zanima na osnovu cega daju ,antibiotike,ako je detetu malo crveno grlo.Antibiotici se ne daju bez uradjenog brisa i antibiograma.

  11. Mirko kaže:

    U domu zdravlja u Zemunu, Šilerova ulica, imao sam priliku da zakažem kod specijaliste. Zakazivanje je prošlo bez problema i to tek za mesec dana. OK, nije hitna stvar, može da čeka. Dođem u zakazano vreme i ispostavi se da je specijalista promenio smenu. Dođite popodne. O bože… dođem popodne, znatno ranije od zakazanog termina, jer sam imao obaveze u gradu i bi mi usput. Ispred ordinacije nema žive duše. Pokucam, otvorim vrata i pitam: „Možete li me primiti sada, pre pauze?“. – Ne, glasio je odgovor fizijatra, koji je sedeo za stolom. Napokon, došlo je i tih 17 časova i ja opet kucam i otvaram vrata, iako ne čujem ono „Slobodno!“. A kažu, „Lakše je s kulturom“. Pita me spec. – kad imam zakazano. U pet, odgovorih. – Dajte da vidim. Nakon provere termina, napokon me prima. Sledi par pitanja i kraći pregled. Meni se pregled učinio površnim, ali laicima uvek tako izgleda. Nakon prepisivanja terapije, dobijam vizit kartu neke žene, koja radi u domu zdravlja sa decom i stručna je za neku posebnu vrstu masaže, koja se inače ne radi u domu zdravlja, a koja bi mogla da pomogne… i doda još, kako je njoj za istu stvar pomoglo. Tada je ja pitam: „A šta mislite o Kosmodisku? Mnogima je pomoglo. Izgleda šašavo, ali…“

  12. Salamander kaže:

    Zaštitnik prava pacijenata je radnik Doma zdravlja! Šta očekujete, da će da brani prava pacijenata i da se sukobi sa svojim kolegama!?
    A što se neljubaznosti osoblja tiče, rešenje je rad na određeno vreme. Kad bi lekaru od ocene pacijenata i broja pritužbi zavisilo da li će mu produžiti radni odnos, on bi i te kako vodio računa kako radi svoj posao! Među nezaposlenima ima puno lekara, dajte im priliku, uvedite konkurenciju, pa da vidite kako će onda svi da budu ljubazni.

  13. igyyboy kaže:

    dosao sam sa jakiim bolovima pred zatvaranje ( imam problem sa bubrezima ) i najstrašnije su me odjavili i poslali u zemunsku bolnicu da se javim. pogledali nisu.

  14. bananica kaže:

    Hitna stanja imaju prednost i ne moraju da cekaju izabranog lekara niti da zakazuju pregled, sto bi svakako bilo i apsurdno. Ovo obavestenje bi trebalo da bude istaknuto u cekaonici. Sto se tice zastitinika prava pacijenata, nisam dosada kontaktirala sa njim jer sam obicno uspevala da se izborim sa medicinskim osobljem- trazite da Vam napisu kako nece da prime pacijenta kojem je potreban pregled, mozda cete sacekati ali ce Vas sigurno primiti jer ako se nesto desi nakon toga pacijentu oni snose direktnu odgovornost a nisam srela lekara koji je dosada hteo da rizikuje

    • Mali kaže:

      Ja sam trazio da mi izdaju potvrdu o nemogucnosti da me prime, iako sam imao uput na kojem je pisalo – hitno – i tek onda su reagovali, ali me opet nisu primili isti ti lekari, vec su prebacili loptu na drugog lekara, koji je na svu srecu savestan i koji se imalo seca kako glasi Hipokratova zakletva. Ovakvi primeri su u nasem zdravstvu bez imalo preterivanja-svakodnevni. Zaista nista novo i nista neuobičajeno za nase lekare! Ostaje nam samo da se nadamo da ce se neke stvari promeniti…

  15. Ninaa20 kaže:

    Nazalost, verna slika… Cudno je koliko oguglaju na muku i bolest i koliko ih nista ne dotice.

  16. da87ca kaže:

    Nazalost,ovo je nesto sto se svakodnevno moze videti u domovima zdravlja sirom Srbije. Pa dete treba uvek pregledati bez obzira na „dezurstvo“ i ostalu birokratiju, ali izgleda da je lekarima vaznije da za vreme radnog vremena vode privatne razgovore i zavrsavaju privatne poslove.

  17. da82ki kaže:

    Ovo je zaista jedna veoma istinita prica i svi mi smo se bar jednom susreli sa ovakvim slicnim,istim,ili gorim problemom.Ali,nasi doktori su jednostavno samo navikli da im se plati koji €,a to da li se oni okupiraju za nas pacijente ili pa neko od njihovih kolega to je nebitno.Verujte da u zapadno evropskim zemljama ovakav problem ne postoji. Kada je dete bolesno prima se preko reda bez obzira sto nemate zakazano; doktori su po tom pitanju veoma ljubazni i izlaze vam u susret.I verujte da se niko ne buni sto je dete primljeno preko reda.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.