KCS – Klinika za ocne bolesti – Pasterova

Ocna klinika u Pasterovoj, svi znamo  za nju… A sta ne znamo? Samo tamo se u Srbiji moze resiti svaki problem sa vidom… Moram da ih pohvalim jer su me operisali i vratili mi  vid. Imala sam ablaciju retine, hitan prijem na kliniku… Napomenuto mi je da mi ne pada na pamet da trazim vezu ili kakvu intervenciju sa strane… Operisana sam u roku od par dana. Nista nisam videla, samo mrak na levom oku, koji se javio i rasirio u roku od par dana… Nemojte ljudi ziveti u zabludi – u privatnim klinikama i ordinacijama se mogu uraditi neke manje intervencije kao sto je laser koji stiti mreznjacu od ablacije… Ovako velike intervencije i operacije je najbezbednije raditi na ocnoj klinici. Zahvaljujuci mom doktoru ja sad vidim na levo oko.

Svasta sam videla na klinici, ljudi dolaze sa ekserom u oku i drvenim opiljcima i svakavim stranim telima u oku… Sve se to sredi lepo kao da ga nikad nije ni bilo. Rade sve moguce operacije – svi pacijenti koji ne mogu da rese probleme i koji se setaju po privatnim klinikama, na kraju se vrate u Pasterovu, jer shvate da im jedino oni mogu pomoci. Najbolji hirurzi su tu i zaista se bore za svoje pacijente. Videla sam slucajeve gde je pacijentima potrebna hirurska intervencija, a nemaju knjizicu. Doktori stupaju u kontakt sa Socijalnim da objasne da su to hitni slucajevi da bi dobili knjizicu… Zaista, samo reci hvale za strucnost, odnos i posvecenost prema pacijentima. Kad god imate neki problem, tackice u vidnom polju (tako je meni pocela ablacija), sevanje i glavobolje oko oka, ili sl., javite se na kliniku.

Pozitivno:
Strucnost dobija najvisu ocenu. Zahvaljujuci svima na klinici, ja vidim. Svi su oni dobar tim. A najvece pohvale za hirurge i anesteziologe. Tako dobro obavljaju operacije i uspesno.

Negativno:
Pojedine neuke i neradne sestre.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

KCS - Klinika za ocne bolesti - Pasterova, 4.1 out of 5 based on 35 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Zdravlje. Zabeležite stalnu vezu.

16 reagovanja na KCS – Klinika za ocne bolesti – Pasterova

  1. Bratislav Džakić kaže:

    Operisan sam pre nedelju dana – katarakta. Tačno je da su gužve velike ali ipak sve funkcioniše kako treba. Barem je to moj utisak. Presrećan sam jer sam napokon progledao na levo oko kako treba, predstoji mi operacija i desnog oka ali ne znam proceduru oko prijavljivanja i šta mi je sve potrebno za tu operaciju. Još sam u radnom odnosu imam 58 godina i radim kao operater na kompjuterima tako da skoro više nisam mogao da radim svoj posao pre operacije. Od sveg srca se zahvaljujem mladom hirurgu dr. Rašiću i celom osoblju na uspešnoj operaciji kao i sve pohvale medicinskim sestrama na ljubaznosti i ekspeditivnosti.

  2. NadaJovanovic kaže:

    Sticajem okolnosti, znam da tamo radi veoma vredno i ljubazno osoblje. Imajte u vidu da u tu kliniku dolaze pacijenti iz cele Srbije, BiH i Crne Gore, pa su guzve i duga cekanja na operaciju sasvim normalni. To ne znaci da je osoblje neradno, naprotiv. I doktori su vrhunski. Sve pohvale.

  3. Ratka kaže:

    Upravo citam sve pohvalne komentare, da li je zaista sve tako idealno? Upravo mi se javio otac sa vescu da su mu zakazali operaciju katarakte za 12. mesec 2014. godine. On je 1930. godiste, citav zivot je obozavao da cita, sad u ovim godinama mu je to glavno zanimanje. Pitam ja vas, da li je humano ljude ostaviti bez mogucnosti vida u ovim godinama?…

    • Maja kaže:

      Draga Ratka.
      Da li je humano ili ne u to necu ulaziti. Ali samo jedna informacija za vas. Operacije katarakte se konstantno otkazuju. . nazalost to je surova realnost. Razlog? Nedostatak sociva i konca za rad..Jednostavno ministarstvo ne obezbedjuje dovoljno sretstava i novca za tu vrstu operacije a i mnoge druge nazalost.. ljudi se konstantno otkazuju i termin im se pomera za par meseci. To vodi ka tome da se na poeraciju ceka po godinu dana. Ocna klinika moze raditi mnogooooo vise i sa mnogo manjim spiskom cekanja za razne operacije i preglede kada bi samo imali dovoljno materijala i sredstava za rad. Ako zelite kriviti nekoga neka budu oni koji su odgovorni za nabavku materijala i kontrolu tendera. Jer se ne moze raditi preko stapa i kanapa. PS Ocna k. je toliko puna da pacijenti bukvalno ponekad nemaju gde da prespavaju. Znaci radi se punom parom. Molim vas ne komentarisite nesto u sta niste potpuno upuceni.
      Pozdrav

  4. Ivanka kaže:

    Drago mi je sto sam u prilici da ostavim komentar i sa drugima podelim jedan pozitivan utisak. U sumornom vremenu i sistemu, u sumornom licnom iskustvu zbog bolesti oca, ohrabrio me, pre svega i ljudski čin lekara koji su želeli da nam pomognu. Dr u Ambulanti je učinila sve kako bismo došli do najboljeg rešenja za očev problem. Nade nemamo puno zbog prirode problema niti odgovarajuće terapije, ali eto, bićemo na pregledu kod još profesora, konsultovaćemo Savez za slepe i slabovide, čekaćemo satima i satima u redu, ali neka… Samo želim da Vas pitam kako ćemo da uradimo taj ultrazvuk oka kad aparat ne radi? Zašto ne radi, mogu li dobri ljudi da pomognu očnoj klinici ako nema drugih načina…

  5. Makjavele kaže:

    Sve je Ok. kada se radi o odraslima, koji koliko toliko sami mogu da se informišu, pitaju, zakazuju preglede i kontrole? A šta je sa bebama iz inkubatora? Ko se o njima stara? Prvo ti daju dete da ideš kući, pa te onda posle 10 dana zovu telefonom da ti kažu da moraš da zakažeš pregled očnog dna na KCS, jer su “ slučajno “ propustili da obave taj pregled još u porodilištu…..Pa kad zakažeš, čekaš po 2-3 nedelje….A kad konačno stigneš na pregled, “ Bože dragi, pa gde ste vi roditelji do sada…..vaše dete ne vidi!!! “ ODVRATNI SU MI, sama pomisao na bolnicu i na kvazi lekare koji rade u njoj!

  6. intelserbia kaže:

    Odlican tekst. Vrlo je malo lekara-privatnika koji posteno rade svoj posao, i kojima nije namera da vas oderu. Moja majka je lezala u KCS i samo reci hvale i za doktore i osoblje.

  7. mirjana241 kaže:

    Moja svekrva je bila ovde i operisla oci njoj se vratio vid i prezadovoljna je zena.Niko nece da pogresi ako ode kod njih.

  8. kaca kaže:

    Sa ovom ustanovom imam najpozitivnija moguca iskustva sto se tice zaposlenih, od „salterusa“, preko sestara pa do doktora! Profesionalni, ljubazni, predustretljivi, strpljivi i spremni sa vas saslusaju bez prekidanja i neljubazne mimike u svom onom nevidjenom metezu i haosu…
    Iako SVI znamo u kakvom nam je stanju zdravstvo, ovde se primecuje da je zaveden kakav- takav red, zapravo postignuta je maximalna moguca efikasnost u odnosu na ponizavajucu i nebuloznu birokratiju.
    Prvo vam treba uput od lekara opste prakse. U Pasterovoj (kad uopste otkrijete gde se ulazi, jer nista nije obelezeno a sve vrvi od ljudi koji su tu pre zore dosli iz cele Srbije) na jednom ulazu i salteru (sa dva reda, prozivaju preko razglasa) saznate da vam obavezno treba njihov karton. Vadite ga na drugom salteru u kom cekate nov red (zavrse ga relativno brzo). Kad otvorite karton, onda na prvom salteru (ne cekate ponovo vec stajete u drugi red) birate dezurnog doktora. Zatim, pravac drugi ulaz kod dezurnog Dr-a. Tu (vec oko 9h) cekate… Pojavljuje se ljubazna sestra (plava zenica srednjih godina) koja vas obavestava da je Dr u viziti i da je pre toga imao operacije od 6h. Bar saznate zasto cekate pa se ne vrpoljite nervozno pitajuci se zasto jos uvek nikog ne prozivaju? Onda sestra pita ko nije zakazao pregled? Tek tad saznajem da posao necu zavrsiti taj dan. Sestra otvara svesku i zakazuje mi u prvom sledecem slobodnom terminu- za tri nedelje.
    Kad sam se pojavila za tri nedelje (na onom prvom salteru da preuzmem karton) mi saopstavaju da mi je istekao uput koji ima „rok“ od mesec dana. Nisu oni krivi sto ne visim po lekarima i nisam u toku. Ljubazna sestra (ona plava sto zakazuje) je pokazala razumevanje i uglavila me iste te nedelje za pregled inace bih opet cekala par sedmica. U dispanzeru sam srecom isti dan isposlovala novi uput. Pitam se kako bi ovo stigao da zavrsi neko ko nije bio (poput mene) na slobodnim danima, neko ko recimo radi kod privatnika ili nije iz Beograda?!! Iskreno se nadam da slucajeve sa malom decom ili ekserima u oku ne vrte u krug ili vracaju kuci zbog ovog- onog…
    Moj treci dolazak je bio i poslednji. Sada sam vec iz prve znala gde treba da udjem, gde podizem karton i da nema razloga da se uopste pojavljujem pre 10h (setite se, prvo operacije pa vizita). Grupa sa zakazanim pregledom za taj dan je imala oko 20-ak ljudi. Ista ona ljubazna i strpljiva sestra nas je sprovela u cekaonicu, pitala da li ima starih i bolesnih lica kojima bi dala prednost, objasnila gde je toalet (taj deo zgrade se renovirao) i koliko otprilike traje prosecan pregled. Ukratko nas je propitala ko je dosao sa kakvim problemom pa nas je zatim podelila u manje (srodne) grupice u kojima smo ulazili.
    Nisam bila svedok nikakvog umuvavanja „preko veze“ ili samovolji bilo kog tipa. Bila sam u poslednjoj grupi za pregled i nije bilo nikakve pauze u medjuvremenu ili izmedju grupa. U ordinaciji je radio jedan lekar i tri sestre, maximalno organizovani oko pregleda i popunjavanja papirologije. Dr me je pazljivo i strpljivo saslusao, ispitao o simptomima (ne i o prethodnoj dijagnozi i pregledima) i dao nekoliko saveta i sugestija koje su se mimo terapije, a tokom moje neobicne problematike sa roznjacom, pokazale kao veoma korisne i efikasne. Dijagnoza mu se apsolutno poklopila sam misljenjem moje doktorke iz Doma zdravlja koja vazi za veoma dobru i iskusnu.

  9. Babura kaže:

    Moja svekrva opreisala je kataraktu na ovoj klinici pre par nedelja,oporavila se delimično i izašla sa puno lepih utisaka o profesionalnosti i ljubaznom osoblju,skoro da joj se vratio vid.

  10. pipi kaže:

    Moj potpis. I velika zahvalnost.
    Zaista nema potrebe tražiti vezu za prijem i pregled. Dete mi je operisano pre 5-6 godina, kod doktorke za koju sam se opredelila prema njihovom savetu, ali samo prema savetu.
    Iz unutrašnjosti sam posle decenijskog zamlaćivanja jedva dobila uput i to samo na bezobrazluk, jer mi ništa drugo nije ostalo. I to samo zbog poznate doktorske sujete.
    Posle je sve bilo baš kao što je opisano u tekstu.
    Mom detetu je u mojoj opštini rečeno da neće moći NIKAD da se izleči i da džabe teram inat i koštam državu…Možete da zamislite dete kojem lekar kaže da mu nema spasa???
    Na očnoj klinici su nam odmah na prijemu rekli da je trebalo odavno da dođemo, ali da nikad nije kasno.
    Hvala im, svima, svima, od doktorke koja je operisala, do sestre sa šaltera, primili su nas kao rod rođeni i uvek spremni da izađu u susret nikad nisu zaboravljali da moramo dugo da putujemo da bi stigli do njih.
    Anesteziolog je vodila računa da zdravlje mog deteta neposredno pred operaciju bude savršeno, pa je i za najmanju sitnicu odlagala operaciju.
    Kada vas u vašem mestu šikaniraju i oduzmu vam svaku nadu na ozdravljenje – DETETA, naprave budalom samo da ne bi izgubili svoj „ugled poznatog i priznatog“ lekara koji dobro naplaćuju i kada, kao ja i moje dete, posle svega sretnete ljubazne osobe koje vas tretiraju maltene majčinski, onda ostanete zahvalni do kraja života.
    Izvinjavam se zbog dužine komentara, ali, morala sam.
    Hvala im na svemu.

    • Zivotinja kaže:

      Pre 5-6 godina je bilo drugacije.Sada vam je veza(i to debela neophodna).Zato probajte da odete tamo ponovo videcete da nije tako lako bez veze.

      • Anoniman kaže:

        Bas tako tri godine se susrecemo sa tim divnim osobljem i otkazuju nam se operacije koje cekamo po godinu dana,a zbog cega ,zbog toga sto im se moze ili zbog toga sto nemamo novaca da to malo poguramo.Dovedemo zdravo dete sa vise nalaza nego je i potrebno provedes pet dana tamo da bi dete skinuli sa operacije navodno ima temperaturu ,pa kako nije imalo pre nego sto su oni merili kao i posle kada su ga vratili u sobu.Navodno vodite dete kuci i lecite ga pa ce onda biti operacija.Od cega da ga lecimo kada nije bolesno ali koga to briga.To je samo jedno dete i nije vazno sto vreme prolazi a operacija pa brzo ce godina prodje za cas.Toliko o njihovoj dobroti

  11. Mikrotrauma kaže:

    Samo sam zelela da podelim sa ljudima ono sto se meni desilo ,a i da razbijem predrasudu o korumpiranim drzavnim klinikama i bolnicama.Moze se ponesto resiti bez mita i bez veze.Svaka im cast!

  12. jtanja kaže:

    KCS ima mnogo dobrih lekara ali treba naleteti na njih.Svima se nama desilo da naletimo na nekog ko nije za taj posao,a isto tako ima i onih koje mozemo samo pohvaliti.ista situacija je i za sestre.Hvala za clanak

  13. Tina kaže:

    Lep clanak,lepo je cuti nesto pohvalno o nasem zdravstvu,samo para usi rec neuka sestra i neradna.Slucajno sam tamo imala posla nekoliko puta i veoma su ljubazne,izuzetno opterecene i ne mogu svakoga da maze po glavi

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.