Emmi, online shop

Tri puta sam preko EMMI online shop narucivao razlicite racunarske komponente za firmu i tri puta sam napravio pogresan izbor gde da kupujem informaticku opremu.
Prvi put istina, nije bilo vecih problema vrednih pomena…

Medjutim, drugi put su uspeli da moju opremu posalju nekom drugom, a meni su poslali komponente petine vrednosti onoga sto sam im platio. Dok se sve ovo ispravilo i dok sam dobio ono sto sam platio, naravno, potrajalo je.

Medjutim, treci put su prevazisli sami sebe! Opremu koju sam preko sajta narucio i odmah platio, vecim delom nisu imali da mi isporuce, iako ih to naravno nije sprecilo da je prodaju, pa su mi nudili neke zamenske komponente (?!) na sta ja nisam pristao.

Na kraju, ono sto sam platio dobio sam tek za oko 2 nedelje. I tada, kao slag na tortu, poslali su mi pogresan racun koji sam bio prinudjen da im vratim o trosku moje firme, a kako bi isti mogli da storniraju i posalju odgovarajuci.

Video sam na vise sajtova na netu da kupci ocenjuju razlicite stvari kod kvaliteta usluga razlicitih firmi, kao npr. brzina isporuke, cene, kvalitet komunikacije, tehnicka podrska, itd.

Sve zbirno, moja ocena za EMMI online shop je: 1,5.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Emmi, online shop, 2.9 out of 5 based on 35 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Web. Zabeležite stalnu vezu.

25 reagovanja na Emmi, online shop

  1. Jelena O kaže:

    Emmi je upravo danas izgubio jednu mušteriju zauvek. Naručila sam proizvod preko web shop. Rok isporuke je pisalo da je 2 dana, proizvod je stigao za 4 dana i to pogrešan. Odmah sam zvala korisnički servis i rekli su da će poslati kurira sutradan da preuzme pogrešan proizvod. Kurir je došao tog istog dana, kada ga nisam očekivala i nisam bila kod kuće. Morala sam ponovo da zovem da opet šalju kurira, a ovaj put su mi objasnili da oni ne znaju kada će kurir doći i da naredna 2-3 dana treba da budem u kući i da ga očekujem… Kada su konačno preuzeli proizvod, zvali su me nekoliko dana kasnije sa obaveštenjem da se taj proizvod ne može popraviti i da imam pravo na zamenu. Radnik ne samo da nije bio obavešten o tome da proizvod nije pokvaren, već da je samo pogrešan, nego nije ni pogledao da li je ta stvar zaista pokvarena. Ispostavilo se da to što sam htela da kupim uopšte ne postoji na stanju i radnik mi je predložio da proveri šta imaju slično pa da me zovu da se odlučim. Sutradan su me zvali i rekli da mogu da dođem da podignem proizvod. Zvala me je opet osoba koja nije imala pojma o čemu se radi, nije bila upoznata da ja tek treba da odlučim da li ću uzeti zamenu i šta, i da treba da mi pošalju proizvod na kućnu adresu. Rekla sam im da odustajem od kupovine, i zvala i korisnički servis da to potvrdim, da bi me pola sata kasnije zvala neka sasvim druga osoba sa istim obaveštenjem da mogu da dođem kod njih u prodavnicu da podignem proizvod. Dakle, oni uopšte ne komuniciraju međusobno, nemaju pojma šta imaju na stanju, radnici se samovoljno dogovaraju sa mušterijama, a to ne prenose nikom dalje i to je sve nevažeće. Ovo je jedno od gorih iskustava koje sam imala vezano za online kupovinu.

  2. boka kaže:

    Kupila sam jednom preko njih mp3 player i trajao mi je dve godine. Brzo su mi ga isporucili. Zadovoljna sam njihovom uslugom i veoma su profesionalni i ljubazni.

  3. Nikola kaže:

    Po meni, jedna od najboljih a sto je najbolje i najjeftinijih radnji u Beogradu, stvarno bih svima preporucio da kupuju kod njih.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.