Orion Telekom – ADSL

U poslednje vreme se vodi zucna rasprava oko toga koji od operatera je bolji sto se tice pruzanja ADSL usluga. I naravno, ovde glavnu ulogu igraju subjektivna misljenja svakog od nas. Ja cu ovoga puta zastupati Orion telekom, ali ne zbog toga sto imam njihov ADSL (vec vise od 2 godine), kao i njihov bezicni internet (i nisam cuo da jos neki od ADSL provajdera u nasoj zemlji nudi ovu uslugu). Zbog cega mislim da je Orionov ADSL najbolji i najvise paznje poklanja svojim kako novim tako i STARIM korisnicima. Pa evo jednog pravog razloga (i licno iskustvo). Ne znam da je neki od postojecih operatera ponudio skoro neku ponudu za svoje stare korisnike, ali ORION jeste. Naime, ja kao veran korisnik dobio sam 2 ponude od Oriona u avgustu i mogao sam da biram, da li zelim kao njihov stari korisnik da dobijem duplo vecu brzinu u narednih 6 meseci po istoje ceni ili zelim da u narednih 6 meseci imam 200 dinara manji racun? Naravno odlucio sam se za brzi internet (koji mi istice za otprilike mesec dana). Pre par dana sam dobio novu ponudu (jer mi stara istice) i ponudjeno mi je da zadrzim istu brzinu i potpisem ugovor na 2 godine i placam istu pretplatu kao i za brzinu koju sam prijavio (1Mbs) ili da se vratim na staru brzinu. Pored toga, dobijam i popust za koriscenje njihovog bezicnog interneta i to vise od 60% u odnosu na regularnu cenu, pa eto objektivno gledano, vidite i sami da li vam se vise isplati da dobijete jednu akciju prilikom postajanja korisnika nekog od ADSL provajdera i onda nastavite da koristite ADSL bez ikakvih pogodnosti, ili da uvek budete ukljuceni u neke nove akcije, koje, priznacete, ne mogu da vam skode (pogotovo kada su u pitanju popusti ili neke benificije). Ja sam rekao svoje iskustvo, proverite sa prijateljima koji koriste ORIONOV ADSL i videcete da su i oni zadovoljni. Jos da napomenem, da nikakvih problema sto se stalnosti veze i brzine tice nema, a i ako bude nekih tehnickih problema, ljudi iz Oriona ce cak doci i na vasu kucnu adresu da na licu mesta provere i srede problem koji imate (sto ne znam da nudi bilo koji drugi provajder u Srbiji).

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Orion Telekom - ADSL, 2.4 out of 5 based on 49 ratings



Ovaj unos je objavljen pod ICT servisi, Internet. Zabeležite stalnu vezu.

43 reagovanja na Orion Telekom – ADSL

  1. Marija7 kaže:

    posto vidim da vise ima negativnih no pozitivnih komentara, odustajem od uvodjenja istog

  2. ana064 kaže:

    Koristim Orion od samog pocetka tj. od trenutka spajanja Sezampro sa Orionom. Izvrsili su male izmene u nacinu koriscenja pre svega skracenja bonus perioda ako se ne plati na vreme. Sto se interneta tice sad je sporiji (u odnosu kad je bio Sezam) jer treba oko 3 minuta da ucita neku stranicu. Osoblje koje radi u call centru nije toliko strucno uglavnom daju informacije koje su nedovoljne da bi se resio problem. Sve u svemu Sezam pro je napravio veliku gresku sto se pripojio Orionu telekom

  3. Lidija Ilic kaže:

    Imala sam orion i sasvim je ok.Ali neki portovi mu ne rade pa nije moguće otvoriti neke aplikacije koje su za mene veoama bitne stoga prešla sam na telenor.Njima je stalno pucala veza pa sam i od toga odustala sada imam bežični vip modem i za sada nemam problema.Kažem za sada pošto svi operateri rade bezprekorno u početku ali posle nekog vremena ili nešalju neki port ili se vade na radove u mrežnoj stanici koji traju i po nekoliko meseci.

  4. LunaLu kaže:

    Korisnik Orion ADSL sam jos od 2008, kada je to bio Sezam pro, i tada i danas imam sve pohvale. Tokom zime imala sam mogucnost da kao njihov stari korisnik da dobijem duplo vecu brzinu u narednih 6 meseci po istoj ceni ili zelim da u narednih 6 meseci imam 200 dinara manji racun? Ja sam se opredelila za vecu brzinu i bila sam prezadovoljna. Dva puta do sada mi je „crkao“ modem, bez problema su ga menjali za novi. Za razliku od Verat ADSL, gde Vas momentalno iskljucuju ako ne platite, ovde postoji tolerantnost od 10 dana, sto ponekad mnogo znaci.

  5. mihajlo kaže:

    Za nepostovanje necijeg vremena i neznanje vaseg posla dao bih vam ocenu minus 10, za vaseg pr-a koji ovde ordinira, tacno je da ste neljubazni i neposlovni, da neciji izgovor bude Telekom Srbija zbog vase nesposobnosti to je vruhunac svega, kako vas nije sramota da obmanjujete klijente!… Kod vas ni da mi plate ne bih presao… Naucite radnike u Novom Sadu ljubaznosti i malo kulture, i da necije vreme kosta!

  6. mihajlo kaže:

    1.Danas sam posle dobrih x godina otkad je adsl prisutan odlučio predjem u orion, sa euneta , jer eunet očigledno voli da gubi svoje klijente zarad nečega.

    2.O ljubaznosti radnika Orionu sam danas video kad sam čekao 15 minuta da se mlada dama skine sa fiksnog telefona da bi ona i ja završili posao u 10 rečenica.

    3.Želim da uzmem paket od 6mb/s ali posle ovog svega ovde napisanog bojim se da ću još jednom da razmislim o svemu

    4.Bio bi večno zahvalan ako može neko da napiše svoje iskustvo sa korišćenjem istog u Novom Sadu, Novo Naselje ako kojim slučajem neko može da podeli sa mnom, unapred hvala

  7. Nada Rakic kaže:

    Posto nemam fiksni telefon,mislila sam da je Orion pravo resenje za mene.Medjutim,veliko razocarenje jer se nonstop s njima dopisujem onlajn,vise ne radi nego sto radi…Kad uspostavim vezu,posle par recenica cuje se svaka deseta rec,njihovi operateri su se uverili kas su me zvali sa terena.Kad nekog zovem,on zvoni ali me sagovornik ne cuje i obrnuto,kad mene neko zove,tel.zazvoni ali se ne uspostavi veza.Vise puta sam imala neprijatnosti sa sagovornikom jer niko ne shvata da je veza tako losa,kazu mi da sledeci put nabavim normalan telefon da bi me kontaktirali.Radi se o Klinickom centru,kardiologija,s kojima cesto kontaktiram u vezi terapije i receno mi je da se ubuduce javim sa nekog normalnog telefona,da nemaju vremena samnom da nagadjaju sta pricamo a radi se o mom zdravlju.Ugovor sam sklopila u septembru 2010g,platila 7000d.Od tada traje moja drama,jer koristim mobilni a vrlo retko Orion.Sad je na ispitivanju,receno mi je da cu za 7 dana dobiti obavestenje,proslo je 10 dana,nikakav odgovor.Neznam sta ce biti,ali znam da me je kostao zdravlja i para.Mozda nekome odgovara ali ja znam vec 4 slucaja iz okruzenja koji imaju isti problem.Ne preporucujem ga.

  8. malamaca kaže:

    Jos od 2006-e, iz vremena Sezama, imam njihov net i u principu sam zadovoljna. Sad, kad kazem u principu onda to znaci sledece: dobar protok, cak su me i prebacivali sa slabijih na jace pakete i to za dz :) , ne puca mi net.. Ali..

    1. Nisam zadovoljna njihovom tehnickom sluzbom. Skontala sam da se prema vecini nas koji pozovemo (jednom u godinu ili dve) ophode kao da smo… blago receno, potpuno neupuceni. Par puta mi se desilo da me devojka ubedjuje od toga kako treba da promenim mrezni kabal i da on ne valja, preko toga da je problem u portu (a imam ih tri i svi rade kako treba) pa do toga kako mi je crkla mrezna kartica, a naravno nije :) a onda kasnije cujem od prijatelja da i oni nemaju net, i da je neki kvar u kraju. I naravno nakon par sati dodje net bez promene kabla i kupovine nove mrezne kartice. Ne shvatam, zasto je problem reci, imamo problem, do nas je, resicemo, ne znamo kad. To je po meni bas bezobrazluk i vredjanje lojalnih korisnika!

    2. problem sa kojim se susrecem: za 5 godina sve je regularno placeno. Medjutim, fakturise se na firmu pa ja stvarno ne mogu bas uvek da propratim da li je ta faktura i stigla (sto je njihov deo posla), a nekada se desi da ne posalju fakturu ili sto je jos gore, mi platimo a oni to ne proknjize i meni iskljuce net. I to je bas bas bezobrazluk jer je meni za posao neophodan internet i znaju to (na osnovu paketa i svega) i ja sam u problemu kad nemam net sat vremena a ne vise. To stvarno nije u redu! Kao da ce citav Orion da propadne ako ja koristim net i platim im i to naknadno, dok oni ne ustanove u cemu je problem.
    Desilo mi se to dva puta i to u vreme najvece guzve oko posla. Jednom, nisu oni poslali fakturu i opusteno me iskljucili a drugi put smo mi platili a oni nisu proknjizili i meni opet iskljucen net i opomena i sve to dok oni opusteno, tek na nas zahtev traze u cemu li moze biti razlog. UZAS!

    Dok je to bio Sezam, ovakvih problema nisam imala. A desavalo se i da nema fakture i svasta nesto, ali uvek sam imala net i nikada me nisu iskljucili! U korisnickom servisu su svi bili jako ljubazni i voljni da vam pomognu, a sada je to potpuno drugacije. Trebalo je da sa promenom vlasnistva u korisnickom servisu ostave ljude koji su znali da rade svoj posao!

  9. Vuk Mladenovic kaže:

    Orion ima dobre ponude(kod njih sam vec 4 godine)
    ali,internet zestoko „puca“ ..Posto sam koristim internet 24h na dan 7 dana u nedelji svakodnevno dolazi do prekida internet saobracaja.Takodje moram da dodam da dolazi i do OGROMNOG usporavanja brzine.Ali s obzirom da sam dobio Web kameru,novi ruter,vecu brzinu i 5 meseci gratis interneta,zadovoljan sam :)

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.