Toyota auris 1.4 Diesel

Ovaj auto zavredjuje paznju i najzahtevnijih kupaca. Vozio sam dosta automobila ali ovaj model je u samom vrhu moga izbora.

Startnost za automobil sa dizel motorom je neocekivano dobra. Postoji mala zadrska od nekih 1 do 1,5s ali nakon toga kao da ste ukljucili turbinu i auto ”polece”, poput benzinca. Potrosnja ovog motora je u skladu sa ocekivanim za dizel motore – mala. Tako uz optimalnu voznju od 2-2500 obrtaja potrosnja ce biti manja od 4l sto je vise nego odlicno. Sa povecanjem obrtaja motora na preko 4500 znacajno raste i potrosnja i moze dostici cak 10L. U rezimeu, posmatrano kao ukupan utisak:izuzetan motor!

Ovaj model karakterise elektro servo sto ce vam omoguciti lakocu u voznji tako da bukvalno, i pri sporim voznjama, mozete volan okretati malim prstom.

Kocnice uz kontrolu proklizavanja nemaju ni jednu manu. Moze se desiti samo da po ledu cujete neki specifican zvuk i da kocnica ode do poda ali to je normalno za kontrolu proklizavanja. Ne bojte se-auto ce zakociti veoma lepo iako vam se na prvi tren cini da nece.

Unutrasnjost je ostavila najveci utisak na mene. Vozacko i suvozacko sediste je veoma udobno. Maska napred, na komandnoj tabli je nabudzena i daje vam utisak moci, kao da vozite nekog dzipa. Nista tu nije prenaglaseno, vec je svaki detalj uklopljen u savrsenom spoju elegancije ali i snage. Rucna kocnica je postavljena u kosom polozaju i na prvu probu vam se cini cudno ali vrlo brzo shvatite da je to sasvim razuman polozaj za ruku u povlacenju i zapitate se zasto drugi modeli ne slede indentican polozaj. Imate pregrst mesta za ostavljanje sitnica a posebno bih izdvojio ”fijoku” za dokumenta koja se nalazi kod prekidaca za svetlo izmedju vozaca i suvozaca, na krovu-odlicno resenje.

Na kompjuteru, koji je u komandnoj tabli, imate sve: potronja benzina, vreme, spoljna temperatura, kilometrazu koju mozete preci sa benzinom u rezervoaru…

Karoserija je perfektne izrade i izuzetne jacine i prelepih linija.

Jedine zamerke koje imam za ovaj auto koji je blizu idelanog su sledece: neophodno je unaprediti udobnost na zadnjim sedistima jer je dosta tvrda ta zadnja osovina prilikom prelaska preko rupa. Druga mana je sitna ali i znacajna za nekoga: nekako su dugmici za kontrolu radio CD-a nepristipacni i postavljeni za levu ruku uz to da su napred a ne tamo gde bi bilo logicno za rukohvat-iza volana. I dosta su tvrdi. U sustini za ovo veliki minus i cudi me da su Japanci ovako nesto dozvolili sebi. Trece je dosta mali prtljaznik za dosta komforana auto, ali to i nije neka mana obzirom da je komfor na zadnjim sedistima veoma zavidan.

Ukupna ocena za ovaj auto na skali od 1-10 je 9-tka. Cena je nekada bila jaka-20.000E ali sada je vec pristupacna-nesto manje od 15.000 i dobar je izbor za ovaj novac, narocito ako se ima u vidu pozudanost Toyotinih modela.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Toyota auris 1.4 Diesel, 3.9 out of 5 based on 12 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Toyota auris 1.4 Diesel

  1. Lex kaže:

    uh to su kola koja moze da ostave samo dobar utisak kako na vozaca, tako na putnike koji se prevoze, veoma je udoban za velika putovanje, ima veoma lepu liniju i stop svetla mi se svidjaju i to mnogo, to je moj san

  2. nikola pavlovic kaže:

    pravi auto i mogu samo da zamislim kako bi bilo voziti se u njemu.mozda jednog dana ….

  3. Ivan13006 kaže:

    Kao veliki postovalac Toyote nemam nijednu zamerku..naravno,kao i svaki auto i njemu mozete naci neku zamerku ali da pomenem-na medjunarodnom sajtu za ocenjivanje vozila Toyota od 1 do 5 ima ocenu 4,1..toliko o tome :)

  4. coabrucelee kaže:

    Mnogo lep i dobar automobil. Spolja vrlo dopadljiv, a unutrašnjost vrlo praktična i savremena, iako je dizajnirana pre nekoliko godina. Motor provereno dobar, bez mana. Sve u svemu ko se odluči za njegovu kupovinu neće pogrešiti.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.