Tigar Hitris 195/65 R15 – letnja guma

Posle dužeg razmišljanja i traženja dobrih zimskih guma, a posle toga i kupovine, na red je došla i kupovina letnjih guma, a kako je zbog kupovine zimskih guma porodični budžet bio poprilično ispražnjen, tako nije ni dolazila u obzir kupovina nekih skupih guma stranog proizvođača. Takodje, kako sam zakleti protivnik kupovine polovnih guma, izbor je opet pao na proverenog (s obzirom dao već imam Tigrove zimske gume) domaceg proizvođača, i tako su kupljene Tigrove Hitris 195/65 R15 H gume.

Naravno, prvo me je privukla cena, koja je mnogo povoljnija nego kod drugih za tu dimenziju guma, zatim šara gume koju Tigar uspešno kopira sa guma mnogo poznatijih i skupljih proizvođača guma (asimertična je), dezen gume je takav da na prvi pogled uliva poverenje u vožnji. Stavljene su sve četiri nove gume, a na samoj gumi je obeleženo kako se montira, jer treba povesti računa o strani na koju se montira…

Dolazimo i do onog što je i najvažnije, a to je sam osećaj u vožnji – ova guma je prvenstveno napravljena za suvo i vlažno vreme, prilično je tiha, upravljiva je pri većim brzinama, a pri startu nema proklizavanja. Pri kočenju vrlo dobro podnosi i više čestih kočenja i nema preterano dug put kočenja što je vrlo važno u gradskim uslovima. Jednom rečju guma se fantastično ponaša kako na otvorenom putu tako i u gradskoj vožnji.

Jedna od mana je što se guma malo više troši na visokim temperaturama (koje ipak baš i nisu tako česte kod nas). Na vlažnom kolovozu je stabilna, nema proklizavanja (šare su odlično obavile posao), čak i pri većoj kiši (naravno, brzinu treba prilagoditi uslovima puta).

U pitanju je guma koja svojom cenom od 6.180,00 dinara spada u red jeftinijih, ako ne i najjeftinijih guma koje se mogu naći kod nas, a solidnog kvaliteta.

Mada, pri zahlađenju guma se veoma loše pokazala, tacnije – pri hladnom vremenu i klizavom putu vrlo lako može doći do gubitka kontrole nad autom. Tako da bi trebalo da pri prvim pokazateljima zime (hladnoća i led) razmišljate o promeni ovih guma jer je guma suviše tvrda za ove uslove i nikako nije za zimu.

Sumirano, pozitivne strane ovih guma su: cena, dizajn, stabilnost kako pri većim brzinama tako i u gradu, odlično ponasanje po vlažnom i kišovitom vremenu, a dobro su se pokazale i pri kočenju.

Negativno je to sto se brzo troše i sto su se loše pokazale po hladnijem vremenu i po vrlo klizavom putu…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Tigar Hitris 195/65 R15 - letnja guma, 3.8 out of 5 based on 28 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

29 reagovanja na Tigar Hitris 195/65 R15 – letnja guma

  1. Marko1234 kaže:

    Najbolje gume na domaćem tržištu, jeste da je cena stvarno velika ali se definitivno isplati kupiti ih.

  2. mane kaže:

    Imam Citroen C-5 i dosta vremena provedem na drumu, imao sam priliku da jednom uzmem set HITRIS guma i stavim na svoj auto. Gume su mi trajale nepune 2 sezone. Dizajn zapada za oko, ali suština gume me nije zadovoljila. Jer za cenu od nekih 60eura koliko se kreće po maloprodajama, više mi se isplatilo da dotiram još nekih 15-tak eura po gumi i montiram MICHELIN-ke koje su totalno drugi nivo nego ove Tigruše. Sa MICHELIN skoro duplo više pređem km, daleko su mekše i bolje prijanjaju za asvalt, na velikim nedozvoljenim brzinama160-170 km/h nema podrhtavanja koje se može osetiti na volanu. Za skoru istu tj za približnu cenu od oko 70 eura video sam iste Michelin gume u Segedinu da se prodaju.( Michelin je kupovinom mađarskog proizvođačaTAURUS kupio i mađarsko tržište kao što je to uradio i sa našim TIGROM i ostvario lidersku poziciju za prodaju svojih pneumatika ). A kod nas cene HITRIS 60 eura.Razlika i u ceni i u kvalitetu je drastična. Kaučuk koji MICHELIN bira za TIGAR gume je nižeg kvaliteta, za razliku od guma koje na sebi imaju žig MICHELIN, jer nezaboravimo da je MICHELIN uzeo TIGAR samo i zbog samo TRŽIŠTA za plasman i distribuciju svoje robe.
    Moj zaključak : guma je namenjena i idealna za gradsku vožnju, nije za one koji vole da stisnu pedalu gasa i one koji prelaze veće kilometre po isplatljivosti. Dosta plitkije bočne šarice na gumi, koje se relativno brzo izližu. Cena ne odgovara kvalitetu. Guma sa brendom TIGAR isključivo je namenjena domaćem tržištu gde je poznatija samo zbog brenda koji je opstao. Inače i sam MICHELIN se obavezao da će TIGRova guma biti pravljena samo u limitiranim količinama na godišnjem nivou.

  3. pavle kaže:

    Zadovoljan sam ovim gumama, mada ja ne prelazim puno kilometra, ali nemam nista lose o njima da komentarisem za mene su dugotrajne.

  4. markom kaže:

    Pravo savrsenstvo sto se tice meni jedini problem kod guma cine ivice koje se brzo izderu,ali ove gume su ipak puno bolje od ostalih,duze traju i prosto za njih nema prepreka.

  5. Hodocasnik kaže:

    ok evo i mog komentara. Fabrika Tigar već godinama u nazad pravi prvoklasne pneumatike za motorna vozila. Pneumatici za putničke automobile skoro da su im osnova ukupne godišnje prodaje.
    Naime, govorimo i vrsti pneumatika namenjenog za kretanje vozila u letnjim mesecima.
    Što se tiče konstruktivne građe
    Širina: 195 mm
    Visina: 65 mm
    Konstrukcija gume: R
    Prečnik: 15″
    Max. Brzina: H 210km/h
    Nosivost: 615 kg
    Jedna velika nada naše fabrike, veoma bitno je napomenuti to da na vozilima marke DACIA i vozilima slične težine zaista dobro stoji bilo da je vozila opterćeno ili samo sa vozačem.
    Kada je reč o njenoj ceni ona je skromnih 6634 RSD koliko košta u prodavnici TIGAR.

    • bocap kaže:

      Moj dobar prijatelj radi u Coning-u, samo mi je rekao ovo: „od Tigrovog asortimana jedino Wintera moze da se nosi po kvalitetu sa stranim proizvodjacima automobilskih pneumatika“!

      • Dusan Stamenkovic kaže:

        Istu pricu sam cuo i od nekoliko vulkanizera.
        Gotovo sve reklamacije koje su imali su se odnosile na tigrove letnje gume.Na winteru je bilo samo 2-3 i to neke sitnice a za letnje nema sta nije bilo.Wintera je samo za zimu!!!
        Prve godine sam pokusao da je vozim i po toplijem vremenu i umalo nisam poginuo.Put je bio vlazan i izgubio sam kontrolu nad kolima i klizao sam se kao po ledu (dok mi se sa drugim gumama to nikad anije desilo cak ni pri vecim brzinama na tom delu puta …sva sreca pa nije u tom momentu niko isao iz suprotnog smera…
        Tako da sam uzeo Savine letnje i pokazale su se isto dobro po hladnijem vremenu kao i po toplom dok su zimske wintera.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.