Suzuki Swift 1.0 GLS

Suzuki Swift sam kupio 2005. godine kao polovan auto u dobrom stanju. Razlog zašto sam uzeo taj auto je to što je mali potrošač, mali, brz, okretan auto stvoren za gradsku vožnju, a isto tako mu i cena nije velika.
Unutrašnjost samog auta (enterijer) je prepoznatljiva za modele marke Suzuki: lepo, funkcionalno, atraktivno.

Iako je polovan, prešao 105 000km kad sam ga ja kupio, a ni sad kada sam prešao 170 000km, nema nikakvog škripuckanja. Što se tiče mog mišljenja enterijer je totalno udoban za vožnju za kraće relacije, pa čak i na duze. Auto ima 2/3 vrata, i zadnja klupa ima sasvim dovoljno mesta za dva putnika. Pregled sa vozačevog sedišta je veoma dobar zbog velikog prednjeg stakla, a i preglednost dešavanja iza auta je takodje dobra zbog dobre preglednosti na retrovizorima. Od opreme u samom enterijeru ima elektronske podizače stakla, elektronsko podešavanje retrovizora, stalak za čašu i flašu iznad pepeljare, manuelnu klimu…

Što se tiče motora kubikaža je 1000cm3, tačnije 993cm3, 39KW/53KS, motor je benzinac, ima tri klipa. Potrošnja goriva je 4.9-5.0 litara po gradu i 4 litra na sto kilometara na otvorenom. Ima manuelni petostepeni menjač.
Uglavnom ga vozim po gradu, opuštenom gradskom vožnjom, takodje odem na selo i svidja mi se što nije mnogo nizak pa ne kači patos ili zadnji lonac auspuha na lošim putevima. Takodje sam sa njim išao i na relativno dalje relacije kao sto je Zlatibor, Tara, Crna Gora, najčešće Budva, gde se pokazao ka vrlo udoban i prijatan auto za vožnju… Najveća brzina koju sam uspeo da izvučem sa njim je bila oko 180km/h.

Što se tice delova u tom pogledu je ekonomičniji nego što sam očekivao, delovi mu nisu skupi, nije sklon kvarovima, od zamene delova sam imao standardnu zamenu filtera i kaiševa, a od nekih većih kvarova sam imao zamenu viljuške jer sam uleteo u rupu, i jos neke sitne kvarove opet prouzrokovane mojom greskom… Delovi se vrlo lako mogu naći u Beogradu u prodavnici Japan auto, u kojoj imaju delove za sva japanska vozila.

Auto je mali potrošač, jeftin za održavanje, udoban, pogodan za gradsku vožnju, ne kvari se, pregledan, startan, preporucio bih ga svima koji uživaju u vožnji…

Jedina mana koju sam ja pronašao kod ovog auta je to što je isuviše osetljiv u pogledu ostecenja trapa, stvarno treba voditi računa prilikom penjanja na ivičnjake i prelaženja preko rupa…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Suzuki Swift 1.0 GLS, 3.9 out of 5 based on 28 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

28 reagovanja na Suzuki Swift 1.0 GLS

  1. BANE81 kaže:

    super gradski autic ,mala potrosnja ,jeftino odrzavanje ,krajnje pouzdan nekvari se ,mali je pa je zgodan za gradske guzve,nije neki lepotan ali kad uzmemo sve u obzir dobar auto

  2. Lex kaže:

    Mali div. Tako su nekad zvali reno 4. A sada je to po meni ovaj auto. Div, ne zbog velicine, vec zbog svojih mogucnosti, pogotovu u gradskoj voznji.

  3. EdvardBurns kaže:

    Mali je dosta i samim tim svaku neravninu oseća,što je naravno neugodno.

  4. scorpion kaže:

    japanci su ga napravili svaka im cast,mali je auto malo mu treba mesta za parking,mali je potrsac.Nema bolji auto za gradsku vožnju

  5. flexible995 kaže:

    Auto je dobar za gradsku voznju al nije bas dobar za duze relacije..takodje je veoma okretan i lako se parkira ..ja sam ga kupio 99 i ne trosi bas puno..predlazem poslovnim ljudima da ga kupe ..

  6. Djape kaže:

    Au, 180 kmh u swiftu? Kako? :D
    Mene bi bilo strah da vozim toliko u tako malom autu

  7. vlademic kaže:

    Sto se tice Suzukijevog modela „Swift“ jedini lep model je „Swift Sport“ iz tekuce godine. To je pravi mali fantastican auto. Ovaj auto odise samo jeftinocu, koja, budimo realni, kod nas mnogo znaci, ali postoji i fantasticni golf 2 koji je mnogo bolji i lepsi auto od ovog, a nije skup za odrzavanje.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.