Seat Ibiza

Moj Seat Ibiza v12 je 2002 god.. Kupio sam ovaj auto pre godinu dana i mogu da kazem da sam jako zadovoljan. Sem lepog izgleda, udobne voznje i jos mnogo drugih stvari ovaj automobil je vrlo povoljan i mogu ga priustiti sebi svi ljudi sa prosecnim primanjima. Ima 1200 kubika i u pogledu potrosnje je vrlo ekonomican, na predjenih 100km utrosi nepunih 5l bezolovnog benzina. Zadovoljan sam jer jos uvek nisam imao ni jedan kvar na njemu, prema tome nisam morao da opterecujem budzet na popravke i rezervne delove. Imam samo jednu malu zamerku, a cuo sam i od drugih ljudi koji imaju ovaj auto, kompjuter- ponekad izbaci neku gresku i to „greskom“, tipa ABS- pokaze da ABS ne radi, kad odvezem auto kod servisera uvek mi kazu da je to greska kompjutera, tako da ako neko ima slicnih problema ne mora da brine, dovoljno je samo da se kompjuter vrati na fabricka podesavanja. Sve u svemu, vrlo sam zadovoljan, zadovoljan sam za svaki dinar koji sam dao za ovaj automobil. Ako neko planira nov i ekonomican auto neka razmisli o Seatu Ibiza, toplo vam preporucujem.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Seat Ibiza, 4.4 out of 5 based on 20 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

22 reagovanja na Seat Ibiza

  1. zoran kaže:

    da li neko moze da mi posalje karakteristike za seat ibizu 1,0 2000god.i koliko otprilike trosi na 100km.hvala unapred.

  2. Penzos kaže:

    Neudoban, ljudi viši od 180 cm teško ulaze u njega, a da ne udare glavu.

  3. Proigrac kaže:

    Seat je opravdao nasa ocekivanja kada je lansirao Ibizu, koja je napravila bum…Auto zasluzuje sve pohvale narocito na racun izgleda i male potrosnje..

  4. malisa007 kaže:

    odlicni autici bas su startni,bez greske su.

  5. Jeka kaže:

    Meni se veoma dopada auto. Ima zanimljivu liniju i zgodan je za voznju po gradu.
    Zanima me gde se mogu naci rucice za bravu (prednja desna). One su jako osetljive i brzo se lome….

  6. marko19841 kaže:

    seati su kod nas retki pa se jedino odlikuuju ne velikom cenon,ali i kvalitetom,ibiza je za grad jer je manja i ne trosi puno!

  7. Jamaica kaže:

    Vozio sam ovaj auto nekoliko puta.Mislim da je prilicno neudoban,ali je ipak mekan za voznju,i ekonomican.

  8. bianca kaže:

    lep i kvalitetan auto…sve pohvale…i naravno odlican dizajn..

  9. Slobodnjak kaže:

    posto je u njemu folkcvagenov motor to nije problem, ocito su i u tvrdoci i komforu nasledili nemacku liniju i to vec bar za mene predstavlja ozbiljan problem jer imam probleme sa kicmom i sediste mora da bude komforno, da kada izadjem posle duze voznje mi ne treba masaza

  10. Miljan Naumovski kaže:

    po mom ukusu veoma malo prostora ima na zadnjoj klupi, kolena prosto udaraju u sediste vozaca i suvozaca, ostalo je ok

  11. Bata kaže:

    Ne samo sto novi model lepo izgleda nego je zaista kvalitetan auto. Moj brat vozi model iz 2004. i imao sam prilike da ga probam. Odusevio me je koliko je mekan za voznju. Kvacilo, gas, menjac, volan – sve prosto klizi. Imate utisak da auto prosto sam ide. A uz to jako malo trosi. Ovaj auto postoji na trzistu jako dugo. Uvek je bio u senci, ali uvek prisutan. Zaista pravi izbor.

  12. Ivan13006 kaže:

    Da li moze neko da mi kaze koliko kosta redovan servis za Ibicu,mislim na najjeftiniju opciju…Takodje me zanima koliko kosta far,nov?

    • Vaske kaže:

      Redovan servis (filteri, ulje) sa originalnim delovima (bar se nadam) će koštati 8-10.000 din.

      Vozim Ibizu 1.4 MPI, 2000. g. sa benzinskim motorom od 2005. g. Prešao sam sa njom oko 70.000 km, a iskustva su sledeća:
      - kada sam je kupio bio sam oduševljen, poletan, brz, lako upravljiv, jako stabilan, dobar menjač;
      - od početka mi se nije dopala potrošnja, nikada manje od 10 l/100 km u gradu, što je za tu kubikažu previše, i naravno TVRDOĆA! Ne preterujem mnogo ako kažem da ćeš osetiti i pivski čep ako pređeš preko njega. U Španiji i Nemačkoj su putevi kao staklo, pa je on udoban kao i bilo koji francuski auto, ali kod nas….pa, sigurno se nećeš uspavati za volanom:-) Nisu u pitanju amortizeri jer sam promenio sva četiri i stavio Sacsh (200€), i bukvalno nisam primetio da su promenjeni, pa sam čak i proveravao da me nisu prevarili. Vešanje je tako konstruisano da bude tvrdo i izdržljivo. Pa ako ti ne smeta, izvoli.
      - odgovaraju delovi za Pola ili Golfa 3, pa možeš i turske da kupiš;
      - ako ti pukne ili se polomi neki deo enterijera ili far, retrovizor, spremi se za velike izdatke. Pre 4 godine sam plastičnu ručicu za otvaranje vrata (unutrašnja) platio 3.500 din, a ručicu za otvaranje kasete za rukavice 900 din (oba dela kupljena u Poršeu, jer ih nema nigde drugde). Najeftiniju kopiju retrovizora koju sam mogao da nađem (Halo oglasi, Novosti itd.) platio sam 3.600 din. Kopija prednjeg fara je pre godinu i po koštala 6.500 din.
      - Ibiza je pouzdan auto i nikada me nije ostavio na putu;
      - menjao sam regler, popravljao alternator, i utisak mi je da mu je elektrika slabija strana;
      - iscurelo ulje iz menjača (lampica se nije palila!) i menjač se pokvario. Originalni je koštao 165.000 din (!) pa je majstor ugradio polovni za 120 €, ali od tada menjač nije precizan i mek kakav je nekada bio.
      - Redovno servisiram auto ali više ne liči na onaj auto sa početka priče. Teško vuče, nije poletan, kao da su „konji“ ispod haube pobegli. Čistio sam klapnu u motoru (bila je zapušena) osetio sam malo poboljšanje, ali daleko od onog što sam želeo. Prešao je ukupno 179.000 hilj i za izvikani folksvagen motor nimalo na visini zadatka.

      Rezime: sigurnost i zadovoljstvo vožnje, loš komfor, motor kratkog veka, pozdanost, skupi nemehanički delovi.

  13. Monge kaže:

    Simpatican mi je prosli model koji je dizajnirao cuveni Valter da Silva koji sad radi vw,novi polo,golf itd.Ova nova Ibiza mi se ne svidja

  14. goloc32 kaže:

    Problem Seat vozila su kako rezerni delovi tako i mreža servisa koja nije razgranata toliko po ostalim delovima Srbije za razliku od drugih marki.

  15. Miljan Naumovski kaže:

    enterijer auta je ocajan, klasican golfovac

  16. coabrucelee kaže:

    Simpatičan auto, sa realnom cenom. Kod nas nije baš puno popularan (bez razloga). Za moj ukus možda bi trebao motor sa malo jačom kubkažom, ali ukusi su različiti. Redovno ga održavaj i dugo će te služiti

    • cameleon kaže:

      Trenutno jedno od jeftinih vozila, a pristojnog kvaliteta. Ibiza mi je bila uvek simpaticna za gradske uslove voznje, po upotrebljivosti, a i po dizajnu.

  17. Milos Kocic kaže:

    Koliko si hiljada km prešao sa njim? Kolike su cene osnovnog održavanja za ovog lepotana?

  18. Ivan Radosavljevic kaže:

    Momacki auto. Malo prostora unutra (za momke i ne treba vise) i prilicno neudoban.

  19. Nenad Shone Zivanovic kaže:

    Cena ti je oko 3000 e,polovan.

  20. Miomir Golubovic kaže:

    a kolika je cena?

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.