Peugeot 206 1.4 HDI

Vlasnik sam automobila Peugeot 206 1.4 hdi proizvedenog 2007. godine, a uvezenog iz Francuske 2010. godine. Automobil je, kako i sama oznaka govori, Dizel. Dugo sam razmisljao, razgledao, isprobavao, raspitivao se itd., dok nisam naisao na ovog, sada mog mezimca.

Iako spada u klasu malih gradskih automobila 206 se lepo snalazi i na otvorenim putevima. Pre svega, za ovaj model sam se odlucio iz ekonomskih razloga, ali ne onih prilikom kupovine vec onih drugih koji nas ocekuju tokom eksploatacije vozila. Zapravo, privukla me je mala potrosnja Evro Dizela od samo 5.5l u gradskim uslovima i fantasticnih 4l na otvorenom putu (u fabrickom opisu je 3.6l/100km, ali je realna potrosnja 4l, iz iskustva). Pored male potrosnje, odlike ovog modela su i male dimenzije sto u gradskoj voznji (u kojoj provodim vise od 90% predjenih kilometara) itekako dolazi do izrazaja. Naravno, olaksano parkiranje je jedna od najvecih vrlina 206-tice.

Unutrasnjost automobila iako dizajnirana jos davne 1998. godine i dalje ostavlja utisak savremenog automobila koji nam dolazi iz perioda posle 2000. Prostor za putnike na prednjim sedistima je vise nego dovoljan pa se moze slobodno reci da sa dva putnika u vozilu se ne moze steci utisak malog vozila i skucenog prostora. Naravno, kada je u vozilu 4 ili 5 odraslih osoba nedostatak prostora je itekako prisutan. Vozilo ima i prtljazni prostor nevelikih dimenzija, ali opet i sasvim dovoljnih za smestaj dva kofera (srednje velicine). Snaga ovog dizel motora od 1338ccm je 50Kw ili 68Ks sto pri tezini vozila od 950Kg odaje osecaj snaznog i zivahnog vozila. Pouzdan je prilikom preticanja. Max brzina je po fabrickim podacima 175km/h, ne mogu se „pohvaliti“ da sam proverio, ali 150km/h postize bez problema.

Verovatno ste primetili da cesto koristim rec „dovoljan“, razlog je to sto zelim da skrenem paznju da se radi o malom gradskom vozilu koje nije predvidjeno za cesta duga putovanja sa vise putnika. Ovo je vozilo koje vas treba sluziti u gradu, a pritom vam smanjiti troskove prevoza i omoguciti vam lako snalazenje u gradskim guzvama.

Nedostaci naravno postoje – prvi je bas taj da kada pozelite da se uputite negde dalje sa porodicom ili prijateljima morate ocekivati „guzvu“ u vozilu. Drugi, ali ne manje vazan, nedostatak je „cudno“ ponasanje menjaca, zapravo oseca se lupanje prilikom prelaska iz 1-2-3 brzine. U pocetku sam sumnjao na ispravnost i posetio servis, proverio u jos nekoliko drugih 206-tica, razgovarao sa drugim vlasnicima i na kraju saznao da je to zapravo takav menjac, svi imaju tu „manu“ od trenutka izlaska iz fabrike. Na kraju, s obzirom da cene goriva rastu gotovo svakodnevno postavlja se pitanje- do kad ce stedljivih 5.5l zapravo biti stedljivi, mada…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Peugeot 206 1.4 HDI, 4.0 out of 5 based on 12 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

44 reagovanja na Peugeot 206 1.4 HDI

  1. alexa kaže:

    Peugeot 206 hdi 1,4 mi se na izgled sviđa i mislim da je dobar auto , dali neko može prokomentarisati razliku između opel corsa c 1,7 di .

  2. Marko1234 kaže:

    Lep mališan, pravi gradski auto mada mi se više svidja verzija sa troje vrata.

  3. Joca kaže:

    Imam 206-cu 2005 godiste 1.4 hdi 68 ks.Uzet u francuskoj 2009god,sa orginalnih 86500km.Bio je van,i mogu vam reci da nikakvih problema nisam imao sa njim,cak mu je i torzija ojacana tako da je to jedno veliko plus.A to sto ljudi uzimaju po autapijacama sa vracenom kilometrazom a koji su presli 500.000km pa i vise normalno da ce imati problema.Njihova cena je ovde 2000-3000 eura. i to 2005 godiste dok tamo nemozete naci ispod 4000e.A zamislite koliko ga je on platio kad ga ovde prodaje za te pare.I onda kupite takav auto i pocnete da kukate “nevalja auto imam problema sa ovim sa onim “…….

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.