Opel Vectra 3.0 V6 CDTI Caravan

Posle dugih, mukotrpnih godina rada dodje u Srbiju i „zlatno doba kompenzacije“ pa tako i ja kao neki kobajagi privatnik, dodjoh do ovog automobila, starog 5 godina. Motor je ISUZU 180 KS, znaci proveren u Opelovim automobilima kao dizel agregat. Automatik, digitalna klima posebno podesiva za vozaca i suvozaca. Tempomat, bord kopjuter, parking senzori, zatamnjena stakla…

Prvo sam pomislio: ovo guta ne pitaj!… Medjutim, u gradskoj voznji je pokazao verovali ili ne potrosnju od 8,6l euro dizela! Medjutim, sa letom je doslo i vreme za pravi test, a to je odlazak na more. Napunili smo ogroman prtljaznik i krenuli za Crnu Goru, bili tamo i vratili se… Utisak u dugoj voznji je da uopste ne zamara, izolovanost buke je odlicna, stabilnost takodje, komforan je, a potrosnja je oko 7l na takvom putu. U preticanju nema problema sto je diesel, jer konjaza i kubikaza cine svoje, pritiskom na gas lepi za sediste, doduse sekundu mozda sporije od benzinca, ali izuzetno zaista. Kao veliki skeptik prema Opelu moram reci da su sa ovom Vektrom napravili zaista veliki skok na trzistu. Zaista sve pohvale za ovaj karavan koji sada posedujem.

Jos jednom kao posebno pozitivne karakteristike isticem: komfor, udobnost i neveliku potrosnju.

Negativno je jedino sto je ipak visoka cena odrzavanja…

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Opel Vectra 3.0 V6 CDTI Caravan, 3.8 out of 5 based on 16 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

23 reagovanja na Opel Vectra 3.0 V6 CDTI Caravan

  1. Boris Kovacevic kaže:

    Ja sam veliki obozavalac opela odrastao sam uz opel i vozim opela i mogu reci da sto se tice mehanike jako pouzdani i sigurni automobili i povoljni za odrzavanje.

  2. Majasam kaže:

    Imao jedan takav udoban posebno za dalje putovanje sve je to uredu ali kad dođe vreme za registracija zaboli me glava kad čujem koliko mi treba pa sam ga prodao.

  3. Dex kaže:

    Uopšte ne sumnjam u udobnost i osobine ove Vektre ali velike to trošak za registraciju i održavanje uz to da i potrošnja nije mala u odnosu na tih 180 ks.

  4. Dragana kaže:

    Opel je marka koju ne menjamo! Nasi prijatelji imaju ovakvog karavana i par puta smo se vozili u njemu i priznajem da je prava milina. Udoban, necujan i lepog enterijera.

  5. Sicva kaže:

    Auto po izgledu i kvalitetu je super…ali problem je u tome sto je dosta skupa registracija za njega i skupo odrzavanje…mada sve ima svoju cenu…

  6. pavle kaže:

    pored visoke cene odrzavanja i registracija za taj automobil nije bas mala, ali ko zeli brzinu i jak motor u nasoj zemlji to mora mnogo da plati.

  7. Nikola68 kaže:

    Ja imam Vektru 1,8 i prezadovoljan sam,mislim da je ova malo prenabudžena.

  8. vlademic kaže:

    Mnogo dobar i veoma jak auto. Svidja mi se dizajn. Inace, veoma je udoban, pravo uzivanje tokom voznje.

  9. Leppard kaže:

    I ako nisam ljubitelj karavana vec pre svega sportkih limuzina moram priznati da me ovaj model odusevio kako svojom linijom i dizajnom tako i karakteristikama koje su prevazisle sve prethodnike ovog modela.

  10. marko19841 kaže:

    vectre su najbolje od opela ali ne sa ovolikim motorom,osima za one sa dubljim dzepom,pa i ti ce pre kupiti neki lepsi model kada vec placeju porez na luksuz,a ne vectru!

  11. ana09 kaže:

    Opel je jako kvalitetan auto,a vektra je savrseno uradjena unutra,komfor zagarantovan.Jedino je ta registracija veliki problem,pa zato vecina nas vozi manje modele ovog proizvodjaca.

  12. pupin kaže:

    Ovo je odlican auto.Ali ni slucjano nije za prosecnog stanovnika Srbije.Ispada da mu je adut to sto kao malo trosi.Pa on toliko „pojede“ za registraciju da je bolje da trosi i 10 lit.na 100 km.Sve ostalo je super, ali ako je potrebno svake godine dati po jedan Yugo za registraciju mislim da to nikako nije rentabilno.

    • Slobodnjak kaže:

      zavisi koliko Yugo kosta :) jer moze da se desi vrlo lako da budu u 2 Yuga jer je registracija „svega“1100eura

  13. smuggler kaže:

    Neznam zašto ste „skeptik“ prema Opelu zaista. Vozim Opel već desetak godina, do duše u pitanju su bile starije varijante: Askona, pa Vektra A i sada Astra. Verujem da je Vektra C daleko ispred svih ovih modela koje sam naveo (nadam se da ću je se i ja dočepati u skorije vreme :) )
    Što se tiče održavanja koje ste naveli kao negativan utisak – mislim da je za sve automobile sličnog godišta, slična i cena održavanja. To nisu auta koja mogu da vam održavaju Mika i Žika u nekom ćumezu od radionice, već morate otići u auto servis, a to danas košta

    • Slobodnjak kaže:

      pa skeptik sam bio zbog toga sto sam oduvek vozio francuze tj.francuza reno-a i u poredjenju njega sa opelom je bilo uvek na strani renoa i da sam mogao da biram kompenzaciju sigurno bih izabrao recimo senic-a ili lagunu ili espase-a ali nisam mogao da biram

      • smuggler kaže:

        Sigurno niste pogrešili. Održavanje Megana npr. je mnogo skuplje od održavanja moje Astre – to znam pouzdano, jer moj brat vozi Megana, pa u skladu sa time cenim da je i održavanje vaše Vektre povoljnije od bilo kog francuza slične klase. Motor od 3l je neuništiv, samo redovno održavanje i bez brige ;)

  14. Crnooki89 kaže:

    Odlican automobil,samo sto je 3.0,i za to registracija je prava egizibicija sa cenom. Ali zato jako malo trosi,mislim oko 6-7 litara na 100km…Ja obozavam opela.

    • Slobodnjak kaže:

      pa rekao sam prosek oko 8,5l ali kada se vozi po gradu oko 50km/h kopjuter pokazuje ispod 4 l pa vi vidite :)

  15. Bata kaže:

    Obzirom da je novije godiste auto je naravno odlican.Ali. Ja sam vozio Astru sa Isuzu motorom 1.7 tdi i toliko je bio los taj motor da mi se smucio. I svi majstori su grcili ramena kad sam im se zalio jer su mi pricali da su to generalno ocajni agregati i jedva sam ga prodao.Sad sigurno ne bih uzeo auto sa Isuzu motorom.

  16. cedomir2 kaže:

    Ja godinama vozim malu , staru Opel Corsu sa dvoje vrata i jako sam zadovoljan kvalitetom Opelovih vozila. Razmisljam i o ovakvoj varijanti novijeg auta ako bude moguce. U principu imam jako veliko poverenje u opel vozila(bar one ranije varijante) pa ako je zadrzan kvalitet (a verujem da jeste), onda sam njihov i dalje.

  17. Deki9712 kaže:

    Konfor i snaga ovog automobila su prednost.
    Dizajn,odrzavanje i registracija veliki minus.

  18. dzo kaže:

    Velik auto, kvalitetan, praktican i moze se reci lep na oko s obzirom da je karavan. Enterijer je meni odlican iako ce mnogi reci dosadan, zastareo, ruzan. Meni je skroz ok i ko ne bi pozeleo ovakav auto, jos sa 3.0 motorom. Potrosnja je mala za ovakav motor ali za mnogo je to ipak skupo kad treba natociti 60l a tek cena registracije za motore od 3000 kubika. Nazalost kod nas je sve preko 2l luksuz. Sto se vectre tice nemam zamerki, i stare A i B su bile odlicni automobili pa tako i ovaj. Naslednik Insignia je vec druga prica.

    • nenaddim kaže:

      Auto je pravi porodican. Ogromna zapremina gepeka, mali potrosac. Idealan auto za nedeljnu kupovinu zbog velicine prtrazljnika. Motor je nemacki tako da kvalitet je u samom imenu OPEL

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.