Nissan Qashqai 2.0 dci

Ponosni vlasnik PT Cruisera prodao ga je teškom mukom, na vrhuncu finansijske krize i uvođenja astronomskih taksi za vozila preko 2.000 kubika. Prodat je, kako i pretpostavljate, „ispod cene“.
A prodao ga je jer je odlučio da u svojoj poodmakloj četvrtoj deceniji života proveri kakav je osećaj voziti nov auto u Srbiji. Taj ponosni vlasnik sam ja a automobil koji je kupljen je Nissan Qashqai 2.0 dci.

Gledao sam reklamu i svideo mi se. Išao na sajam automobila, pogledao, sedeo i pričao na mnogim štandovima sa svima koji su ušli u uži izbor (Opel, Honda, Renault, Toyota…) ali ipak ostao pri prvoj odluci - Qashqai.
U pocetku mi je bilo neobično, motor Renault 2,0 dci - 200 kubika manje od mečkinog dizel motora koji je smešten u PT Cruiser (2,2 crd), prilično živahniji i 30 konja jači. Mada prva ljubav zaborava nema, ta mečka jeste tromija ali u drugoj i trećoj brzini tako jako vuče da je to neprepričivo.

Prvi utisak probne voznje Qashqia je - o moj Bože kako se ovaj auto lako vozi!
Pozicija vozaca je fenomenalna što je u neku ruku i normalno jer je ipak u pitanju džipčić. Sedište gotovo sportsko, u krivinama zadnjica ne mrda nigde (ako niste baš krupne građe). Volan precizan do bola. Preglednost odlična, retrovizori ogromni.
I, šta ću, kupim ga. :)

Posle par dana malo počinje da mi smeta to što je izrazito tvrd. Kažu da su takvi svi Japanci, ne znam nisam vozio ni jednog ranije ali ovaj svaku rupu oseća. Vremenom čovek navikne. Drugi problem je završna obrada u kabini. Posle mesec dana počelo je na par mesta da kvrcka i pucka. Malo je reći da me je to nerviralo, čak sam i u servis išao ali osim što su me bledo gledali nisu mi mnogo pomogli. Inače servis je Radulović i moji utisci su odlični s obzirom na prethodno iskustvo sa Mercedes-Chrysler servisom na Novom Beogradu. A i cena nije neko lupetanje po ušima jer sam ga baš očekivao u kombinaciji Japanac, Dizelaš, nov, Radulović. Na kraju 17.000 dinara a sećam se da sam pre nekoliko godina za Škodu Fabiu plaćao 12-15.000.

Stao sam kod kvrckanja. To sto je kvrckalo tada pre dve godine kvrcka i sada, na istom mestu, i ništa više od toga. U servisu sam bio jednom zbog kvrckanja (kada su se samo nasmejali i nisu radili ništa) i drugi put na redovnom. A sada iskustva iz vožnje:

Par meseci po kupovini pravac more- Hrvatska. Ni u jednom trenutku se nije desilo ništa nepredviđeno, savršeno ponašanje na autoputu, kiša potop, ja cepam kao da je suvo, mali džipčić se baš pokazao. Opuštena vožnja od 150-160 na sat sve sa Thule krovnim gepekom. Tempomat radi kao sat (kakvo otkrovenje za mene je taj tempomat).
Rana jesen, put do Crne Gore. Krivine, znate već kakva je Ibarska i kanjon Morače, ponaša se besprekorno, kada treba da povuče on povuče, kočnice isto tako odlične, vožnja ne umara koliko vam taj put dozvoljava da se ne umorite.

Po gradu, zimi sam vozio sa manjim problemima jer sam srpsko-šmekerski odlučio da ne kupim zimske gume. Kao imam 4x4, šta će mi zimske gume? Kada bi 4x4 moglo i da zakoči možda mi ne bi trebale. Elem, uz malo pažljiviju vožnju preživeo sam zimu.
Sledi finale, ove godine odlučujemo da sa klincem od godinu i po zapucamo na Azurnu obalu. Hrabro, 1.500 km sa gepekom na krovu i detetom u svom sedištu. Supruzi nije bilo bas najudobnije pozadi jer, da se razumemo, ovaj auto je neznatno veći od golfa (ima veći clearance, naravno) ali ništa dramatično. Obišli smo sva ona mesta koja se pominju u filmovima i vide na razglednicama. Tu je u potpunosti došao do izražaja „sun roof“ jer se najmlađi član porodice sit nagledao svega i svačega. :) Prešli smo ukupno 4.400 km bez ikakvih problema.

Da polako zaključujem jer ne znam koliko je uopšte dozvoljeno ovde se raspisati. Po gradu je i dalje dovoljno mali da možete da se parkirate bez problema i da se provučete gde god je moguće. Troši dosta po gradu. Na tom dugom putu trošio je oko 8l dizela, po gradu je na nekih 11, 12 (hoće da ode i na 13) zavisi od gužve…

Sve u svemu, ja sam prezadovoljan. Vozim ga vec dve godine i jos uvek ne razmisljam o drugom automobilu. Sada sam se opremio i Nokian zimskim gumama (koje su feeenomenalne a duplo jeftinije od Michelinki ili Bridgestone) pa ćemo da vidimo kakvi smo po snegu u punoj ratnoj opremi. :)

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Nissan Qashqai 2.0 dci, 4.5 out of 5 based on 52 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

30 reagovanja na Nissan Qashqai 2.0 dci

  1. Fanagoria kaže:

    Ovaj automobil je odlican, sve je na mestu!

  2. Tixy kaže:

    Japanci su dosta pouzdani retko se kvare ali zato su im delovi skupi inače ne sumnja u to da perfomanse u ovom autu dobre ja imam Tojotu i zadovoljan sam njome.

  3. Dejan kaže:

    Probao sam nekoliko jer hoću da kupim(polovan) i svi po malo škripuckaju kad se nasloniš na unutrašnjost vrata.Kao da je jeftina plastika…malo sam se razočarao…

  4. Proigrac kaže:

    Auto je preskup za nase uslove, retko ko je u mogucnosti da ga priusti, za te pare bi mogao da uzme 2-3 Lade Nive koja je bolja za nase podneblje..

  5. milanodituti kaže:

    Auto ciji dizajn prosto privlaci poglede… moj je privukao :) Nisam ga vozio pa zato necu komentarisati njegove vozne performanse.

  6. pavle kaže:

    Auto uopste nije tvrd za voznju kako sto je vec neko komentarisao vec je stvarno savrsenstvo za voznju.Postrosnja mu je stvarno velika, ali ko voli tu vrstu automobila nece ga bas mnogo interesovati potrosnja.Samo sto ovaj auto nije za mene jer je preskup za moje uslove.

  7. Expert 007 kaže:

    Ljudi, da se ne lazemo.Autic je TOP, ja imam golfa cetvorku i posle voznje u ovoj klasi, bas sam bio odusevljen.Jeste malo tvrd, kao i svaki Japanac doduse pa se ja osecam kao da vozim ,,plasticni“ automobil, ali osecaj za upravljacem je presudan, a tu je ovaj auto besprekoran. Mala zamerka mu je samo ta veca potrosnja, kao sto ti kazes 10-12 litara.Ali Boze moj, mora i auto nekako da se napoji…
    Ziv bio i jos dugo se vozio
    Pozdraaav iz Smedereva
    :)

  8. ersin kaže:

    juce sam ga kupio, videcemo o cemu se radi…

  9. vlademic kaže:

    Neverovatan auto. Posle voznje u ovom automobilu izaci cete sa osmehom na licu. Nebitno da li je voznja u urbanoj sredini ili po seoskim putevima, kratka ili duga putovanja-uvek cete biti zadovoljni.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.