Mitsubishi Colt CZ3

Da me sad neko pita zasto sam pre par godina kupio bas Mitsubishi Colta nisam siguran da bi znao da odgovorim.  Svasta sam gledao, razmatrao, nisanio, mastao… Dobro, nisam bas toliko mastao, to je bilo onako vise potajno, krajickom oka, samo za sebe ;) Al’ da je polazna tacka bila ustvari skoro beskonacna linija to je bogami istina. Od onih malih, mikro gradskih automobila pa sve do limuzina od 4,5 metara, polovnih, novih, preuredjivanih… sve sam nisanio. Na kraju sam izabrao sasvim prosecan (mada me je jedan prijatelj pitao gde ga nadje) gradski auto i po velicini i po ceni, verovatno po svemu. Jednostavno shvatio sam da mi auto nije radno sredstvo, da (srecom) ne moram sa njim da idem na posao, da je ovde, gde zivim, problem za parkirati i biciklu a kamoli kola. Da se vratim na pocetak i dalje nisam siguran da bi bas mogao da objasnim zasto sam uzeo Colta a ne neki drugi auto iz mora malih, standardnih gradskih automobila. Mozda zato sto je relativno jednostavan i spolja i iznutra (namerno necu reci lep ili specifican jerbo se o ukusima tesko raspravlja a ni ja posteno ne mogu da izdvojim neki poseban model iz ove klase i da kazem e on je bas prelep), mozda zato sto su japanci na glasu po pouzdanosti (a ja bas nisam ljubitelj druzenja sa majstorima), mozda zato sto je ima sasvim dobru cenu u odnosu na ono sto sam dobio, mozda zato sto je imao malo jaci i zivahniji motor od veceg broja modela iz klase, mozda…

Puno mozda ali nisam se pokajao (da ga ne ureknem),
ni malo. Auto se vrlo lako vozi (bez obzira na mozda malo vecu visinu vozila zbog sirine, solidnog osovinskog razmaka i nesto vecih ali i tanjih guma pri krivudanju sigurno necete zaraditi morsku bolest) i kada se posle nesto vremena priviknete na propadanje nosa da ne kazem haube, na to da je zadnje staklo malte ne u ravni zadnjeg branika (ali da branik ipak strci), na malo vecu sirinu (u odnosu na duzinu), na to da su tockovi skoro u samim uglovima, parkiranje nije nikakav problem kao ni zujanje po zakrcenim gradskim ulicama ili na nekom otvorenom putu (ni autoput nije nikakv problem osim sto je buka na preko 120, 130 na sat ipak nesto veca). Unutra je relativno asketski uredjen ali je zato vreme prilagodjavanja svim komandama i dugmicima vrlo kratko.

Mada je mala mana sto volan moze da se pomera samo gore dole ali ne i napred nazad. Mesta za sitnice (da ne kazem za pravljenja djubreta ) ima sasvim OK. Sedista su malo tvrdja ali lepo drze doduse ta tvrdoca i dobro drzanje ima i svoju losu stranu posto sam vec malo krpio vozacku presvlaku (mnogo lep materijal ali povrsinski sloj bas tanak). Apropo sedista postoji i jedna stvar koja me mozda i najvise iritira. Naime kad oborite prednje sediste da bi neko usao da sedne pozadi ono se ne vraca u prethodni polozaj tako da morate opet da ga namestate. Zbog toga sam ulazak sa vozacke strane strogo zabranio ;)   Prostora ima zacudjujuce puno obzirom na velicinu kola kad ih vidite spolja (i obzirom na troja vrata) ali tu postoji mali zaplet. Toliko mesta se dobilo nesto vecom sirinom pa i visinom a podosta i sa nemanjem gepeka. Mislim gepek postoji ali u njega otprilike mogu da stavim srednju torbu za sport, loptu, neki ranac i jos nesto site… ili ako hocete paket vode, pet, sest kesa, veliko pakovanje toalet papira i to je manje vise to. Doduse postoji fora, zadnje sediste moze da se pomeri unapred i onda dobijem vec  nesto od gepeka ali onda na zadnjoj klupi mogu da se smeste samo osobe sa tanjim nogama.

Motor je kao sto vec rekoh vrlo zivahan i voli (ili ja to umisljam ;) da se malo vise vrti sto ni ne cudi posto je auto dosta lagan a ima nesto preko 1300 kubika i nekih 95 konja. Doduse tih 1300 i kusur kubika ima i jednu losu stranu, skuplju registraciju. Umesto kao svi ostali „normalni“ Mitsubishi nije stavio nesto sto ima 1298 na primer vec je morao da napravi nesto sa (da budem precizan) 1332 kubika tako da vas tih 33 kubika gratis cini „ponosnim“ vlasnikom kola iz „vise“ klase ;) Na potrosnju ne mogu da se zalim. Ako sam pazljiv tj ako ne krecem sa spaljivanjem guma i ne stajem probijajuci pod levom nogom lako dodjem do cifara iz kataloga; po gradu oko 8 litara plus, minus a na otvorenom putu, jos sa ovim nasim ogranicenjima (a i krasnim putevima), nekih 5 litara bez problema. E, al’ ako ocu da izigravam Fandja i teram obrtaje do crvenog … ne zelim ni da vam kazem. Doduse da ne izigravam previse Fandja svesrdno brinu nasi putari. Naime auto je pristojno tvrd i utegnut jos porvh svega ima niskorpofilne gume znaci „odlicno“ se slaze sa nasim „perfektnim“ putevima. Par puta sam po gradu i pri malim brzinama mislio da mi je otpao tocak (od „malih“ rupica po krasnim nam ulicama) ali da kucnem u drvo do sada nisam imao nikakvih problema (ni sa podvozijem ali ni sa motorom, elektronikom…).

U stvari jesam imao par problema ali sam za sve bio sam kriv (ako izuzmemo nase putare); upropastio metlicu brisaca cisteci sofersajbnu, polomio plastiku ispod motora zbog potonulog asfalta, iscepao gumu na ivicnjak… Kod ovog poslednjeg sam probao i Mitsubishi assistent ili ti pomoc na putu, nesto sto dobijete besplatno za svo vreme garancije (3 godine) i mogu reci da pristojno funkcionise. Do skoro je postojao samo jedan ovlasceni servis i to je bogami bila nezgodacija bez obzira sto ja i nisam imao neka losa iskustva. Sada ima (cela) dva a promenjen je i diler za Srbiju pa cemo da vdimo nasta ce to da lici i kolika ce sad da bude npr cena redovnog servisa, do sada to nije bilo ni previse ali nije da je bilo i malo. Slicno je i sa cenom rezervnih delova, bar koliko sam se uputio. Izgleda ja tacna ona foskula da su rezervni delovi za japanca malo skuplji. Nadam se da je tacna i ona druga da se rezervni delovi retko kupuju. Da imam i jedan savet ako se odlucite za Colta; obavezno izbegnite prelepu bordo crvnu metalik boju koju sam naravno ja izabrao. Ne znam da li je lak toliko preosetljiv ili u samoj boji postoji nesto prosto ocaravajuce sto ostale vozace (pa i po nekog pesaka prolaznika) hipnoticki privlaci ka mojim kolima ali skoro da ne postoji neko ko se bar malo nije ocesao, potpisao, oljustio nesto laka… No i pored svih mana i manica (i nasih putara) meni je autic super, jos kad bi nasi putevi bili bolji i kad bi posedovao i Evo X… ;)

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Mitsubishi Colt CZ3, 4.6 out of 5 based on 50 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

17 reagovanja na Mitsubishi Colt CZ3

  1. StefanIBM3 kaže:

    Pre svega da pohvalim opis, jer je bas sve obuhvaceno, SVE POHVALE ! ! !

  2. Roby Kralj Kerekes kaže:

    Perfektno opisano, svaka cast,al potrosnja i neje toliko velika moze se podneti :D

  3. Djukakv4 kaže:

    Perfektno opisano, svaka cast…Mada kazes kao zamerka za kubikazu…pa i nije strasna potrosnja.

  4. Lukassen kaže:

    Dobra kola i lepo predstavljanje svaka cast! :)

  5. Bata kaže:

    Dugacko i jasno. To sto se tice clanka.
    Sto se tice auta tu nema mnogo sta da se zameri. Japanci su oduvek bili veoma jaki i to je cinjenica iako je kod nas vazilo ustaljeno misljenje da su japanski automobili kao neka „konfekcija“.
    Nova generacija „japanaca“ je zaista izuzetna i tu spada i ovaj auto. Gradski auto sa kojim mozete poci i na dalji put bez problema i strahovanja.Odnos cena – kvalitet izuzetan i ja bih dao najvise ocene kako ovom tako i ostalim automobilima iz Japana.

  6. Ivan13006 kaže:

    Svaka cast druze,cini mi se nista nisi propustio :) Ja tvrdim da,kada se sve usporedi,nijedan auto nije bolji od Japanca…Mnogi bi rekli da su Benz i recimo BMW najbolji ali opet,Japanci imaju odgovor i na to-LEXUS :)

  7. D-joxa kaže:

    Veliki sam zaljubljenik u mitsubishieva vozila.Ovom konkretno ne nalazaim manu,ali ipak su im dzipovi jaca strana….

  8. Gologuzan kaže:

    hehe kako si ga nahvaio prosto mi dodje da odm i da kupim sebi jedan. odlican clanak. i opsiran., moram priznati. da si samo spomenuo redak dva vise o servisima, ali to moze i drugom prilikom. :) odlicno

  9. Milos Kocic kaže:

    Odličan opis automobila. Upotpunio si članak informacijama koje bi svakom novo potencijlnom kupcu Colt-a bile neophodne. Idealan auto za gradske uslove.Svaka čast na tekstu čista desetka!

  10. toks kaže:

    Svaka čast za tekst, sadrži sve aspekte koji su bitni za ovakav opis.
    Ne znam da li se bavis nekim sličnim poslom, tekst izgleda profi :)

  11. Ivan Radosavljevic kaže:

    Vrlo pristupacan i kvalitetan auto. Pristojnih mogucnosti sa umerenom potrosnjom. Idealan za gradske uslove.

  12. Vuk kaže:

    Da te podržim da nisi pogrešio u izboru… Vlasnik sam Peugeota 206 (najpopularniji mali auto dok se proizvodio) i nema šta na njemu do sada nisam promenio! Spone i viljuške (zbog naših putara) menjam na svake 2 god (otprilike, a pazim). Šolje amortizera, ležajeve, ležajeve amortizera… I vrhunac hilzne na 120.000km. O niskoprofilnim gumama ne smem ni da razmišljam :) Veruj mi, odlična kupovina i nek te služi uzdravlju!

  13. Đole kaže:

    Brate, care, kojih 5 zvezdica?!!
    Ovaj prikaz je za minimum 10!!!!!!!!!!!!!

  14. Fitipaldi kaže:

    MOĆAN OPIS! Stvaaarno je obuhvaćeno SVE. Momak, svaka čast!!!!!

  15. siske kaže:

    Lepo opisano. I jasno mi je da si se vrlo dvoumio jer nije lako od svih automobila iz te klase odabrati bas Colt. Meni verovatno ne bi ni na pamet pao i bio bi 10 na spsiku, treba da ti daju neku lovu za ovu reklamu. :)

  16. djunta kaže:

    Al si ga napisao svaka ti cast. Kako te bre nije mrzelo? :) Salu na stranu, kada bi ovakvih opisa bilo i za malo veca kola koja mene zanimaju bilo bi cool.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.