Mazda 3 1.6l

Extra auto za voznju, jako dobro prijanja, ima sjajno vesanje. Volan vrlo dobro lezi u ruci i pozicija vozaca je odlicna, dozvoljava manevrisanje i pri vecim brzinama.
Meni jos uvek i izgleda dobro (vozim je tri godine). Momci iz Mazde su stvarno uradili dobar posao pa se i dalje izdvajam u gomili. Ima taj sportski izgled i agresivan personaliti. Svetlosne grupe su mi bas vrh.
Mozda bi mogao da dam primedbu na menjac. U stvari na to kako prihvata brzine. Imam malo problema sa prelaskom iz prve u drugu, prvu ima kao dizelas, sporije hvata a kada predjes u drugu ona poskoci. Pitao sam u servisu kada sam bio na redovnom i rekli su mi da je to tako. Moj zakljucak je da motor maksimum snage daje na nekih 5.000 obrtaja a to mi pomalo smeta jer nisam navikao da tako kasno saltam.
Pozadi je bas nepregledna, srecom imam senzore jer ne znam kako bi je parkirao. Zadnje staklo je mnogo malo i daje neku pogresnu sliku pa mislis da si mnogo blize automobilu iza nego sto u stvari jesi.
Klima uredjaj je sjajan ali mozda malo previse jak za ovaj motor. Kada ukljucim klimu, motor bas oseti i vidno trokira.
Ma sve u svemu dobar je auto osim sto me bas zeza to sto moram da ga panjim da bi isao kako ja hocu. Mogli su maksimalni obrtni moment da stave na malo manje obrtaja.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Mazda 3 1.6l, 3.9 out of 5 based on 8 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na Mazda 3 1.6l

  1. Bata kaže:

    Mislim da je svaki komentar suvisan. Japanci su zaista usavrsili svoje modele. Ova Mazda je fenomenalan spoj sportske i elegantne varijante. Kvalitet je na vrhunskom nivou da su mu cak i Nemci zvanicno odali priznanje.

  2. dzo kaže:

    Uz par sitnih modifikacija moze da izgleda bas sportski, poslednji model sa novim svetlosnim grupama izgleda jos bolje!

  3. Saša Dragoslav Petrović kaže:

    Ovo je jedan od retkih, baš sportskih automobila sa 5-ro vrata. Napred je udobnost OK, ali mesta za putnike na zadnjim sedištima su mogla biti barem malo komfornija (ali onda auto ne bi bio sportski!)

  4. cameleon kaže:

    Taj auto je visoko rangiran od strane nemackog javnog servisa za pomoc na putevima, u samom je vrhu sa minimalnim intervencijama, a i nosi visoke ocene za pouzdanost u zemljama sirom sveta. Inace menjac ne bi trebalo da brine, jer je to klasika za vecinu japanskih menjaca.

  5. Nidza kaže:

    Koliko sam ja cuo jedina ozbiljna mana je malo veca potrosnja…

  6. nenad1989 kaže:

    super komentar,svaka cast

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.