Golf 2 1.6 dizel TAS

Pisati o kolima a ne pisati o ikoni automobilizma je potpuno neoprostivo. :) Šalu na stranu, ovo je moj drugi automobil u životu i nakon kupovine vozio sam ga bezbrižno 3 godine bez ikakvih problema, a sada je u posedu mog oca.
Kupljen kao polovno vozilo 2006. godine od komšije „francuza“ koji ga je samo leti vozio, i sa pravih 55 000 kilometara u savršenom je stanju… Inače je ’88. godiste.

Karakteristike: u pitanju je dobro poznat motor 1.6 dizel sa 70ks, standardno bučan u svim režimima rada. Kada ga upalim prozori se na susednim kućama tresu. :) Ali, to je oprostivo s obzirom na potrošnju koja nikada ne prelazi 5 litara. Veoma prostran, sa doduše tvrdim i neudobnim sedištima, ali to je Golf. ;) Nema mnogo elektronike (čak ne znam ima li je uopšte?), tako da vam se nece desiti da vam se pale lampice za 100 cuda, ili da vam blokira podizač prozora, itd.. Nema servo, nema klimu, nema šiber, nema vazdušne jastuke, nema abs, nema ništa što savremeni automobili imaju, ali zato ima izvanrednu mehaniku i provereni (dokazani) kvalitet!

U vožnji: za 3 godine koliko je bio kod mene prešao sam nešto više od 70 000 kilometara. Vožen je podjednako i kroz grad i na otvorenom putu. Napravljeni su „izleti“ do Beča, Praga, kasnije i do Rijeke, Zagreba, do Atine i uvek se pokazao kao besprekoran… Utisci su da je bučan pri većim brzinama (100 i više), da je izuzetno tvrd, da ne drži u krivinama nešto naročito. 70 konja je nedovoljno za bilo kakvo preticanje i žustru vožnju, pa se mora lagano voziti. Nedostatak servo volana znači da vam za njegovo okretanje u mestu treba poprilična snaga. Prostora u kabini ima na pretek, a i prtljažnik je i više nego dovoljno velik. Potrošnja, kao sto sam rekao, nije iznad 5 litara.

Zaključak: Iako ni dan danas nisam ljubitelj Golfova jer smatram da ih je konkurencija odavno prevazišla (i sam vozim Pežoa), ne želim da ispadne da ovde hvalim Golfa, nego dajem svoje mišljenje na osnovu sopstvenog iskustva. Dakle, za nezahtevne vozače ovo je izuzetan auto, racionalna kupovina u svakom smislu, mala potrošnja, kvalitetna mehanika.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Golf 2 1.6 dizel TAS, 4.4 out of 5 based on 62 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

64 reagovanja na Golf 2 1.6 dizel TAS

  1. Nesa kaže:

    Nemojte biti ljubomorni na vaseg golfa, iako znate da ce ziveti duze od vas, barem 50 godina.

  2. imxivan kaže:

    Obzirom da kod nas u skoro svakoj ulici auto moze da upadne u neku sahtu golf 2 je pravi izbor za nas i nase puteve.Auto koji je obelezio deceniju a i jos dugo vremena ce da se vozi, svakako je zasluzio sve pohvale.Sirok izbor motora,delovi u svakoj radnji,jednostavan i jeftin servis,i ko ga nema kao osnovno trebalo bi da poseduje ovako nesto kao beckap vozilo jer ovaj auto ce svakako da vas doveze i na dva klipa do kuce.

  3. bane kaže:

    moj mali zippp neprevazidjen auto oterace ove nove kud i kamo iza sebe kralj druma posle mercedesa i bmw

  4. bane kaže:

    neprevazidjen nemac moj ljubimac i ako imam mladji auto nikad ga necu prodati zip mu nije ravan

  5. mane kaže:

    Ja sam mog Golfa ’88 kupio ’94-te malte ne rashodovanog ( sva 4 pneumatika su mu bila različitih dimenzija ) od jedne slovenačke državne firme koja je taj auto rabila na relaciji Ljubljana -Beograd ( niko mi nije znao reći koliko je tačno auto prešao iako je do ’91 barem triput nedeljno vožen na pomenutoj relaciji – da nepominjemo i servisiranje privatnih poslova istim ). Kada sam ga preuzeo na istom sam promenio sve habajuće delove- trap, kočnice, amortizere, restaurirao motor i menjač, pumpu, gume, pred tapacire i sedišta, sve što mi je oku i ušima smetalo . Birao sam kvalitetne marke i dobre majstore. Narednih 7 godina sam se slatko izvozao, neulažući u njega više ni dinara ( neračunam gorivo, ulje i filtere, kaiševe – potrošni materijal ). Od goriva motor je trošio sve što mu sipam: mešao sam D2 i hladno ceđeno ulje od soje i suncokreta, lož ulje i njegovo prerađeno motorno ulje, trafo ulje … Često sam menjao filter goriva. Auto za gradsku vožnju i jeftin prevoz dušu dao. Nije za veliku brzinu ni skrojen max 90-100km/h i tu je ta potrošnja došla do izražaja. Što se tiče održavanja cena delova u rangu sa delovima za Jugo pa i jeftiniji. Limarija dugotrajna uz određeno održavanje, kao i sam motor. Ko želi veće brzine onda preporuka motor sa turbinom 1,6TD. Samo će tu da se češće namenja karika.
    Auto je prava izdržljiva mazga za ove naše drumove, može da potegne, da traje još dosta dugo. Pa i kad nekoga roknete spreda nećete imati puno posla sa limarijom jer je tako čvrsto konstruisan da sa čukanjem neće biti problema.
    Cena danas mu je u padu ali za očuvanog Golfa možete tražiti i dobiti i go 1.700 eura, a isto tako ga pronaći i za 450 e. Sve u zavisnosti šta tražite i na štai na koga naletite. Danas ga vidim voze i na biodizel, pa i na preprženo palmino ili suncokretovo ulje iz friteza. Za stabilniju vožnju preporučujem šire gume od 14 cola ( 185/60r14 ), čijim se montiranjem povećava i potrošnja goriva.

  6. micos kaže:

    Od 1995 god promjenio sam tri Golfa 2.Sa prvim 1.6td sam presao oko 460.000km,drugim 1.6d 130.000km, a sa sadasnjim 1.3 benz od skoro kupljenim oko 12.000km. Nisam imao nikada ozbiljnijih kvarova,osim potrosnih materijala i redovnih servisa.Iako imam Golf 5 1.9tdi koji je ok,vise vozim Dvojku jer se pokazala besprekorna za Balkanske uslove i puteve.Do kada bude bilo djelova u prodaji vozicu je…

  7. Nagasaki Ilic kaže:

    Ja imam Golfa 2 ’90 godiste. Mogu reci da sam zadovoljan njime. Doduse limarija je popustila,ali ne trosi mnogo, dizel je i delovi su relativno jeftini u odnosu na druge automobile.

  8. zikzak kaže:

    Šta reći Golf 2 je bio i ostao srpski prestiž i to do danas. Zbijale su se čak i šale na račun ovog automobila, kupiš golf i to ti je kao oročena štednja jer ne gubi vrednost i uvek ga možeš prodati. Predpostavljam da postoji dobar razlog za popularnost ovog auta – definitivno neuništiv.

  9. senais kaže:

    Imala sam golfa jedinicu veoma loš auto valjda zato što je rađen u Sarajevu. Međutim dvojke su mnogo bolje dobar auto za naš prazan džep. Čak i dvojke rađene u TASU su dobre.

  10. Nenad Trujkic kaže:

    golf 2 je nemacki tenk,em je jak,em izdrzljiv i mali potrosac ujedno delovi jeftini za njega,imao sam ga 2 godine i nisam imao neki ozboljnih problema i ako sam ga vozio vise na zemljanom putu nego na asfaltu……..

  11. Stefan kaže:

    Nisam bas neki ljubitelj golfova, ali je mnogo zahvalan auto, i sto se tice potrosnje i sto se tice odrzavanja, ima ga jedan moj komsija vec duze vreme, on samo sipa i vozi ne ulaze nista u njega ali GOLF i dalje ide, ipak kad bolje razmislim NEMAC ga je napravio :)

  12. Ivan Tuborgkingstyle Djuric kaže:

    Sta reci o njemu sem sve reci pohvale.Vozio sam ga od 99-te godine i evo 2013 godina vec,on nigde truo,samo je motor u grobu,al za godine,nije cudo.Ok,izasao je iz mode,ima ga sve manje,ali,auto za sva vremena,napravio ga Nemac :D 10+

  13. BANE81 kaže:

    drustvo bez obzira sto se ovaj model ww pokazao odlicno moramo priznati da je i on lagano izgubio trku sa vremenom,star je i kad se skupe svi ti delovi za popravku kvazi jeftini pravo je pitanje i racunica ww2 ili nesto novije

  14. Igor 007 kaže:

    Auto je simbol svog vremena, iskreno mislim da su Nemci zazalili sto su ga napravili jer se skoro nikada ne kvari.

  15. Fanagoria kaže:

    Moj otac ima golfa 1.6 turbo dizel i mogu vam reci
    za svaku pohvalu je, jeftini delovi,mala potrosnja, mozete ici i po losim putevima sa njim!

  16. dusannsh7 kaže:

    Verujem da i dalje mnogi voze ovaj auto. Jer u sustini ne vredi ga prodati a jako je koristan, ne trosi puno.

  17. mutagen kaže:

    Bezobrazno visoka cena kola koja su sklapana 90ih. Jedina prednost je sto za odrzavanje ovog modela ne morate imati „dubok dzep“ .

  18. Alfa 11 kaže:

    Znam čoveka koji je imao golf 2 starog 25 godina i prodao ga za 1500 evra i kupac je više nego zadovoljan. I dalje ide na duža putovanja bez problema i uz normalnu potrošnju goriva.

  19. EdvardBurns kaže:

    Nije to ikona,to je nužno zlo!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.