Ford Focus 1.8 TDDI (2003.)

Pre nekih godinu dana sam kupio ovaj automobil, kao polovan naravno, pa mislim da sam sada već pozvan da dam kratak komentar o njemu. Počeću od unutrašnjosti i utiska u vožnji.

Enterijer je odlično urađen i vidi se da je neko zaista razmišljao o tome kako sve to funkcionalno da rasporedi. Ručica menjača savršeno leži u ruci i vrlo je prijatna u svakodnevnoj gradskoj vožnji. Menjanje brzina je odlično. Ručne i nožne komande su tačno tamo gde bi i očekivali da budu, volan i sedište vozača su multi-podesivi za odličnu poziciju vozača – jednostavno stvari koje bi kod svakog automobila trebalo da budu savršene, a nisu, kod Fokusa zaista jesu.

Volan je kožni, i veoma lepo leži u ruci, upravljanje je takođe veoma lako, možda malo „teži“, odnosno malo slabiji servo ali meni to savršeno odgovara.

Bez obzira na to što se može reći da je unutrašnjost urađena od kvalitetnih materijala postoji nekoliko delova koji proizvode škriputave zvuke u kabini. Na primer, svakodnevnim korišćenjem pomislite da bi unutrašnje ručke na vratima mogle i otpasti, ako malo jače povučete.

Audio sistem nije baš očaravajući, ali ako se malo poigrate podešavanjima ekvilajzera na kraju možete izvući prilično korektan zvuk…

Motor je bučan ali se utiša kada pređete na veće stepene prenosa, mada vam ne dozvoljava da zaboravite da je ipak starije generacije. Možda je čak i razočaravajuće bučan na 130-140 km/h, ali je zato na 110-120 km/h zadovoljavajuće tih. To ima i dobre i loše strane. Loša je naravno buka koja je osetna i koja kod novijih dizel motora nije toliko izražena. Dobra strana je da ima dosta obrtnog momenta već na 1.500 obrtaja, što kod novijih dizel motora i nije slučaj, oni bukvalno traže više da bi dali više. Moje iskustvo da je sve preko 3.500 obrtaja mučenje za ovaj automobil pa ga i ne „panjim“ previše.

Na limariji postoji nekoliko veoma malih površina gde je rđa počela da se javlja (na rubovima zadnjih točkova), priznajem da me je to razočaralo jer nisam primetio prilikom kupovine, a lepo su mi ljudi rekli rekli da obratim pažnju na Fordovu limariju. Nije bilo ništa strašno i već sam to sredio ali…

Tu je i „škripuckanje“ negde oko točkova, uglavnom kada se skreće „puni levi“. To je počelo da se čuje prosle zime i još nisam stigao da odem do majstora…

Pokušao sam taksativno da navedem vrline i mane mog četvorotočkaša, a na vama je da se dalje konsultujete ukoliko razmišljate da kupite Ford Focus. :)

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Ford Focus 1.8 TDDI (2003.), 4.1 out of 5 based on 57 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

26 reagovanja na Ford Focus 1.8 TDDI (2003.)

  1. kukuriku koalicija kaže:

    Odličan automobil,samo sto su mu skupi delovi.

  2. vlademic kaže:

    Jako mi se svidjaju Fordovi automobili, ali narocito Ford „Mondeo“ i to modeli koji su poceli da se proizvode od 2001. Trenutni model „Mondea“ je najlepsi. Sto se tice „Fokusa“, model iz 2003. mi se ne dopada zbog centralne konzole koja ima ostre uglove, jako je odbojna po mom ukusu. Medjutim, ta greska je ispravljena samo par godina kasnije kada su napravili novi fantasticni „fokus“. Trenutni model „fokusa“ je takodje mnogo lep i jako atraktivan.

  3. Prst Pravde kaže:

    tddi su te godine već bili pri kraju. taj dizel i nije toliko katastrofalan po gradu, ako se dobro sećam. ovaj verovatno ima 90 ks. nisi ništa rekao o samoj vožnji – osim menjača – udobnost na putu, stabilnost, ponašanje volana na ravnom i krivinama itd.

  4. Sicva kaže:

    Nije ni cudo sto je bucan on je ipak starija generacija…Svidja mi se ovaj automobil,prvi put sam ga zapazio kao mali u igrici „ford racing“ :D

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.