Fiat Stilo 1.4

Da li vam se kad dogodilo da zelite da kupite nesto, ali ne mozete da odlucite sta? Imate novac, imate zelju, imate i mogucnost, ali ne mozete da odlucite. E tako je bilo sa mnom kad sam kupovao auto. Obisao sam sve auto pijace, prodavnice polovnih vozila i skoro sve primamljive oglase u raznim novinama. I sto je veci izbor bio, teze mi je bilo da odlucim. Tri meseca sam tragao za autom. Nije da mi se nijedan nije dopadao, naprotiv. Svi su mi bili lepi, ali nisam imao toliko novca da pravim kolekciju.

Onda jednog dana na auto pijaci u Bubanj potoku naletim na Fiat Stilo. Vidjao sam ih dosta, mada mi nisu bili narocito primamljivi. Ali ovog puta me nesto ipak privuklo njemu. Mozda je to bio izgled, mozda cena ili gundjanje mog oca da se vec jednom odlucim za jedan auto, ja uz cenkanje, i “ubijanje” cene za cak 450 eura, nadjem auto za sebe.
Moj Fiat Stilo je na izgled isti kao i svi ostali. Troja vrata mu daju sportski izgled. Narocito alu felne od 17 cola i niskoprofilne gume. Obe ove stvari su lepe na izgled ali imaju i nedostatke. Troja vrata znace da, kad neko zeli da sedne na zadnje sediste, prednje mora da se preklopi, tj. da onaj ko sedi napred mora da ustane. A alu felne od 17 cola i nizak profil su jako nepogodne za nase puteve jer svaku rupu i neravninu na putu osetite. Da ne pominjem penjanje na ivicnjak koje unistava ove felne.
Iako vecina ovih automobila koje sam ja vidjao imaju dizel motore, moj Stilo je benzinac 1.4 16v i razvija snagu od 95 konjskih snaga. I ovo ima svoje prednosti i mane. Prednost je sto je registracija mala i mali je potrosac, jedva 6 l na 100km mesovite voznje. Ali ako potopite gas na nekom pravcu u nizem stepenu prenosa, na displeju ce izbaciti potrosnju od 25 l na 100 km. inace je opseg potrosnje koji board kompjuter pokazuje od 2 do 25 l na 100 km. Mana ovog motora je ta sto je slab da bi nosio ovu karoseriju. 95 “konja” razvija negde oko 4000 obrtaja u minuti a tada je i potrosnja dosta veca od prosecnih 6 litara. Moje misljenje je da je motor od 1.600 kubika znatno zahvalniji. Jos ako ima i menjac sa 6 brzina kao moj, divota. Potrosnja mu ne bi bila veca sigurno. Jos jedna mana motora, ne samo 1.4 vec svih Fiatovih benzinskih motora koji se ugradjuju u model Stilo, je osetljivost na lose gorivo. Ako sipate los benzin cesto cete imati problem sa lampicom i porukom da imate neku gresku na motoru.
Kupljen je sa nekih 140.000 predjenih kilometara, kod mene je presao jos 50.000 za godinu dana i hvala Bogu, nigde me nije ostavio. A udobnost u voznji je nezamisliva. Sediste vozaca je podesivo po visini, naslon moze da se podesi i po dubini i uglu, volan podesiv po visini i dubini, tako da je moguce naci idealan polozaj za svaciju voznju. Cak ni muzika ne zaostaje: 6 zvucnika daju izuzetan zvuk koji dolazi sa fabricki ugradjenog cd plejera (nema mp3), a pesme ili radio stanice, kao i jacinu zvuka moguce je podesavati direktno na komandama volana, tako da ne morate sklanjati ruke sa upravljaca.
U svakom slucaju, pored nekih sitnijih mana, ja sam prezadovoljan svojim autom. Ne bih ga menjao ni za jedan drugi.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Fiat Stilo 1.4, 4.7 out of 5 based on 36 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

34 reagovanja na Fiat Stilo 1.4

  1. Penzos kaže:

    Dok je ispravan, veoma je koristan, a kada se bilo šta pokvari, diži kredit

  2. Fanagoria kaže:

    Ne volim FIAT, ali ovaj stilo me je prosto odusevio, sve pohvale za ovaj model.

  3. Nitalian kaže:

    Pozdrav svima. Skoro dve godine sam vozio Fiat Stilo 1.8 benzinac i mogu reci da za taj novac je odlican auto u odnusu na konkurenciju. Dosta toga nudi od opreme ali ima neke nedostatke. Redovno sam ga odrzavao u servisu i previse je osetljiv na gorivo, neki delovi jednostavno su pod opterecenjem i stradaju kao sto su drzaci motora. Elektronika vrlo osetljiva i ume posle godinu dana da jako nervira. Ali sistemi protiv proklizavanja sa dobrim gumama garantuju potpuno bezbednu voznju sa prilagodjenom przinom i na najvecem ledu i snegu.

  4. Mira kaže:

    Mi se dvoumili izmedju Fiat Stilo i Ford Focus jer su u istoj klasi i cenovnom rangu, ali smo se ipak odlucili za Forda. Malo je lepseg dizajna sa 5 vrata :) a uticalo je i to sto se kod Stila stalno pale neke lampice iako je sve ok.
    I da dodam, nismo se pokajali :)

  5. flexible995 kaže:

    Po meni najbolji fijatov model..jedino mi se ne svidja su sedista ..malo je skuplji al ko ima pare za to sto da ga ne kupi..pravi porodicni auto..

  6. pavle kaže:

    Jedino sto znam iz iskustva drugih vozaca da mu se cesto elektronika kvari, a sto se tice dizajna i konfornosti na zavidnom je nivo i dosta mi se svidja po tom pitanju.

  7. danicav5 kaže:

    Meni se ne svidja unutrasnja plastika,tabla i deo ispred suvozaca. Sve ostale karakteristike su zadovoljavajuca.Zaista je konforan a ne trosi puno.

  8. С. kaže:

    Moj drug ima ovaj auto i mogu samo reci da je preprepredobar! Lep, prostoran, veoma funkcionalan i sa dosta dodatne opreme. E sad njegov se redovno kvari, ali mislim da je njemu zapao malo losiji, a da su inace ovi automobili zaista dobri.

  9. vlademic kaže:

    Auto je udoban, ekonomican, lepo se snalazi u gradskoj voznji, a povrh svega, lepo izgleda.

  10. Sicva kaže:

    Auto je fantastican,ja sam isao na more sa njim,udoban,brz ne trosi mnogo..

  11. Leppard kaže:

    Jedan od boljih fiatovih modela automobila.
    Konacno su napravili korak napred kada je u pitanju dizajn i linija automobila.
    Uz novu Fiat Lineu i planirani Kragujevacki Fiat El zero mislim da ce fiat doziveti pravu revoluciju na trzistu.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar na Nitalian Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.