Fiat Seicento 600 1.1L

Ovaj automobil se može potpuno opisati samo jednom reči: EKONOMIČNO! U avgustu mesecu 2009. godine kada je moj tast pokloni mojoj supruzi ovaj automobil, ja sam bio skeptik po pitanju njegovog kvaliteta. Bio sam pun predrasuda o Fijatu te veličine i snage, jer sam navikao da vozim nemačke automobile sa velikom kubikažom i pozamašnom karoserijom. Sticajem okolnosti, početkom prošle godine sam prodao moj auto. Po prirodi mog posla sam stalno na putu pa sam nevoljno morao da prihvatim činjenicu da ću morati da vozim malog Seicenta. U početku mi je delovao kao igračka za mlađeg tinejdžera. Ali, za vrlo kratko vreme, uvideo sam sve njegove prednosti.

Verovali ili ne, ovaj automobil na otvorenom putu pri brzini od 110 km/h troši samo 5 litara bezolovnog benzina na 100 km. Njegova potrošnja u uslovima gradske vožnje ne prelazi 6,5 litara benzina na 100 km. Počeo sam da se pitam kolika bi mu potrošnja goriva bila da je gorivo na našem tržištu kvaliteta kao ono u EU. Malih je gabarita, tako da se lako provlači po gradskoj gužvi i može se parkirati na malom prostoru. Godina proizvodnje mu je 2003. a korozije nema ni u najavi. Pređena kilometraža mu je oko 150.000 km a motor i dalje savršeno radi. Od avgusta 2009. od kada ga supruga i ja vozimo nije mu pregorela ni jedna sijalica, a kamoli da je bilo nekih kvarova.

Trenutno se ovakav automobil na našim auto-pijacama može kupiti za oko 2200 eura, što je za ono što nudi sasvim prihvatljiva cena. Njegova zapremina motora je 1.108 cm3 a snaga 40 kw pa samim tim ni visina troškova oko registracije nije visoka. Toplo preporučujem ovaj automobil svakome kome je ekonomičnost na prvom mestu.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Fiat Seicento 600 1.1L, 4.5 out of 5 based on 42 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

26 reagovanja na Fiat Seicento 600 1.1L

  1. hakan kaže:

    fiat seicento van 2004g 1.1
    motor euro3 udoban ali mi puno trosi pa neznam sto je problem molim savjet.

  2. ambidex1 kaže:

    Mali ali…neverovatan.Imao sam prilike da ga vozim i to po planinskom podruciju i veoma sam se iznenadio njegovim performansama i izuzetno maloj potrosnji.Jedina mana mu je extra mali gepek ali za ovaj mali auto to i nije neki nedostatak

  3. Penzos kaže:

    Mali, prigodan za grad, polovan skup. Nije toliko važno koliko auto troši benzina, već koliko troši rezervnih delova, pa ako ne znate sami da ugradite, nadrljali ste.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.