Fiat Grande Punto

Odlučili smo da zamenimo naš stari Punto. Ostario je jadan, prešao 160.000km a i moja žena se sve više žalila da više ne može da okreće volan. :)
Razmatrali smo 5 različitih automobila:

1) FIAT Grande Punto (pobednik ovog konkursa)
2) OPEL Corsa (teška drama i fotofiniš, spolja lepša od G. Punta, iznutra i ne baš, a i Punto ima to City dugme na koje je moja lepša polovina odlepila)
3) FIAT Idea (supruga je rekla da je odvratan auto i nije čak htela ni da je isproba)
4) Toyota Yaris (ja nisam bio oduševljen, skup a model koji sam probao je bio preslab za moj ukus)
5) VW Polo (dobro urađen, vrlo stabilan, lep za vožnju ali smo nekako obostrano odlučili da je dosadan, više se ni ne sećam zašto).

I naručismo Fiat Grande Punto MultiJet Diesel Dynamic, cirka 75 konja i cena oko 13000 evrića.
I koristimo ga već godinu dana. Prešli smo više od 12000km i mislimo da je fantastičan. Na more smo išli bez problema, sedišta udobna, nema bola u leđima (na to sam u starom Puntu već navikao). Na autoputu ide 160 bez problema jer je motor s obzirom na kubikažu mali i lagan (to je moje laičko mišljenje). Ima mesta baš dovoljno s obzirom na cenu i klasu automobila.
Upravljanje je vrhunski lako, još kada se uključi CITY mod onda je pesma.

Sve u svemu, pozitivno je:

- Motor – Fenomenalan, čak i previše tih što se mene tiče
- Vožnja – Sportska ali ne preterano
- Veličina/prostor
- Izgled automobila
- Male stvari koje je ovde teško opisati a koje znamo samo mi, vlasnici. :)

Negativno je:

- Vreme koje je potrebno da se uključi turbina. Meni je to najveći problem jer ima tu neku pauzu od pola sekunde, sekundu koja prilikom preticanja mnogo znači i može dovesti do pogrešne procene.
- Gepek nema dugme koje bi pritisnuli da ga otvorite već ga ili otvarate na ključ ili iznutra.
- Bip, biiip, biiip za sve i svašta me izluđuje
- Nismo dobili alu felne mada smo za te pare i mogli da ih dobijemo, ali hajde to smo znali odmah
- Potrošnja se u zimskim uslovima drastično povećava. Imam utisak da je potrošnja veća bar 20 ako ne i 30%. Nisam na to do sada sa drugim automobilima obraćao pažnju ali čini mi se da nije uobičajeno.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Fiat Grande Punto, 3.9 out of 5 based on 57 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

20 reagovanja na Fiat Grande Punto

  1. kukuriku koalicija kaže:

    Ja sam vozila stari punto,stvarno ne možeš volan da okreneš.

  2. sss kaže:

    Problem sa turbinom se resava chip tunningom a sto se tice potrosnje.. svaki auto trosi vise zimi, sa zimskim gumama po otezanim uslovima voznje, sa lancima, itd..

  3. Leppard kaže:

    Jedan od lepsih fiatovih modela uz novi Lineu naravno.
    Ovim modelom su nadmasili ocekivanja!
    Odlican auto,imao sam prilike i sam da ga provozam zaista je izvanredan i veoma zahvalan automobil.

  4. simonji kaže:

    Grande Punto kao naslednik Punta je očekivani nastavak priče. Danas sam baš razgledao ovaj automobil. Čini mi se da u starom puntu ima više mesta u gepeku, motor izgleda isti (benzinac). Naravno linija je mnogo lepša i koliko sam primetio ima bolju zvučnu izolaciju.

  5. sasa76ue kaže:

    Kupio sam auto pre dva meseca,polovan,2007 godište,od prvog vlasnika-fenomenalan je!!!90 ks,16 v,na otvorenom potrošnja oko 3,6 l dizela!Sve dileme mi je otklonio SUPER TEST magazina AUTO BILD.Nemci su iznenađeni koliko je dobar.Sve preporuke!!

  6. surdulica kaže:

    Veoma dobar auto, imao sam prilike da se vozim u njemu! Komforan, udoban i razlikuje se od klasicnog punta i to mnogo, kao da nije isti proizvodjac automobila! Melem za ranu za voznju na otvorenom putu.

  7. Dufa kaže:

    Ovo je bio moj stari službeni auto, moram da kažem sjajan! Lepog izgleda, ne troši toliko puno, ide kao mećava…

    Ima jednu jedinu manu, kao i svaki grande punto zadnja vrata se malo teže zatvaraju, to sam primetio posle godinu dana vožnje novog automobila. To je stvarno sitnica, za ostalo nemam primedbi. Moram da naglasim izuzetnu upravljivost i lakoću upravljanja u city modu (pritisneš dugmence i dobiješ najosetljiviji servo koji sam ikad video)!!!

  8. Bata kaže:

    Lep autic ali ja ga nikako ne bih kupio nov obzirom da za te pare ima i boljih.
    U svakom slucaju auto iz nize srednje klase koji bas i nije mali potrosac kao sto kazu, koji bas i nema neku bas udobnu voznju kao sto kazu i koji bas nije neke vrhunsk e izrade.
    Po meni bolje je kupiti Daciu Logan. Veci i kvaliteniji auto za iste cak i manje pare.

  9. dzo kaže:

    Vredi li uzeti polovan, sa oko 80000km? Spolja je dosta lep, platforma na bazi nove corse tako da mislim da je ok, ali sumnjam u kvalitet unutrasnjosti..

  10. Ivan13006 kaže:

    Grande Punto po meni ima prelepu liniju…autic je pravi zastupnik italijanske skole..startan,brz,lep…koliko je pouzdan to je vec pitanje..a opet,i to su italijani :)

  11. Davor kaže:

    Imam Grande Punto već 2 godine i pređeno je skoro 40000 km, autić je odličan.
    Što se tiće potrošnje, serviser mi je objasnio ovako, motor je mali, hauba je velika, ima dosta prostora i malo se pretjerano i prebrzo hladi, tako svako iznova paljenje dok zagrije motor i okolicu treba vremena i zato je zimi potrošnja 1.4 8V čak i do 10 litara a ljeti pada i na 6 litara.

  12. Paprika kaže:

    Prvo, vlasnik sam Grande Punta, da ne bude da pišem napamet. Drugo, City mod na servo-u je totalna glupost. Višak. Nepotrebno… Imam auto, sad će 5 godina, niti jednom ga nisam ukljucio. Servo je i u standardnom „modu“ prejak i osećaj upravljanja, to jest puta pod točkovima, je prilično sterilan. Inače, sistem se sam gasi kad se pređe određena brzina i ponovo aktivira kad se brzina spusti ispod te granice. Kad je uključen, signalna lampica stalno svetli, bez obzira dal’ sistem u datom trenutku pomaže ili ne (što je pomalo nelogično, ali ne i preterano bitno).

    Inače, automobil je prijatno iznenadio u eksploataciji. Osim kočnica… Menjam pločice k’o čarape… Ali to je više do mene nego do Fiat-a.

  13. banex82 kaže:

    City mod je ono sto je normalno da imate kod ostalih automobila kao standardno u okviru vaseg servo volana. Fiat je kao uveo nesto spektakularno: City dugme koje kada pritisnete dobijete mogucnost lakseg manevrisanja tj. okretanja volana (???!!!). Bolje da su napravili bolji servo. Cisto prodavanje magle. Kao dobijete nesto mocno, a u stvari dobijete ono sto bi trebalo da bude logicno za svaki automobil. Plus to sto nije preporucljivo ovu opciju koristiti van grada, tj. na otvorenom. Zasto? Kazu da je zbog sigurnosti ali ja ne shvatam.

    • Ivan13006 kaže:

      Zamisli da na 150 ovu opciju koristis…dovoljno je da malo okrenes volan i ode Ti sa puta :) Japanci recimo prave takav servo da, sto brze ides sve vise prelazi u obican rezim,da sto teze okreces volan!

  14. gojkoas kaže:

    Sta tacno znaci taj City mod? Inace meni se svidja Gradne Punto kako izgleda spolje, lep auto.

  15. mrgud kaže:

    pa, lepo, nek te posluzi sa srecom…moram nesto da ti kazem, kod svih automobila je potrosnja zimi veca, jer se automatski saug kasnije gasi posto sporije postize radnu temperaturu, i ti tu ama bas nista ne mozes da uradis. drugo, kod nas svi automobili svetle, zmirkaju i piste zato sto zivimo u kaubojskoj drzavi gde je sasvim normalno da ti na drzavnoj pumpi dospu malo vode u gorivo…nek se nadje. i trece, uzivaj i nemoj previse da zalis jer bi i na RR Phantom-u sigurno pronasao mane posle godinu dana. takvi smo mi svi. smetalo bi nam sto kisobran u vratima nema u raznim bojama ili bar sto u suprotnim vratima nema suncobran :)

    • marko zemun kaže:

      potrosnja kod dizel motora , u zimskom periodu , treba da bude samo neznatno veca ! 20-30% je previse ! …,sem ako cuveni konstruktori iz Torina , nisu nesto promasili ! kao npr mali motor ,a velika hauba … ! citam i ne verujem !!!

  16. desko kaže:

    Gepek nije prevelik.Da se razumemo, meni i supruzi bi verovatno bio mali i kamion ali da, jesmo stavljali stvari na zadnja sedista.Jos ako idete sa decom onda on i nije bas resenje.Mogu da stanu dva prosecna kofera ili torbe, jos po nesto da se nagura sa strane.

  17. Interesuje me nesto. ja razmisljam da kupim isti takav Grande Punto ali brine me velicina gepeka tj. manjak gepeka u odnosu na Daciu Logan. Kada ste isli na more koliko su vam stvari popunile prtljazni prostor i da li ste morali da stvari stavljate i na zadnje sediste

  18. Goran kaže:

    Baš mi se sviđa kako izgleda, super je za grad, a i relativno je jeftin za održavanje.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.