Dozvola plus, NAVAK trening

Dozvola plus je uvod u trening bezbedne voznje i dovoljno informacija imate na njihovom sajtu. Verujem da ste culi za Navak a moje iskustvo je sledece: nakon prijave dobijate poruku sa datumom i vremenom kada treba da dodjete na trening. U mom slucaju cekao sam nesto vise od mesec dana, ali nije mi smetalo. Vise mi je smetalo sto je u poruci pisalo da „moram“ doci pola sata ranije inace necu moci da prisustvujem (umesto da je pisalo „Molimo Vas da dodjete pola sata ranije kako biste stigli da popunite papire“).

No, kada sidjete sa autoputa dalje je lako, jer su postavili znake i to je OK. Ne svidja mi se sto jos uvek (nadam se da ce biti) nije napravljen parking, pa morate ostaviti auto na nekom neobezbedjenom polu-zemljanom terenu. Onakav objekat, a nema parking! Da kazem da je OK sredjeno, toaleti su veoma cisti, aparat za vodu je besplatan, dok se grickalice i kafa placaju. Doduse vremena za to bas i nema, a i nije planirana pauza u okviru treninga.

Podeljeni smo u grupe i prvi deo je teorijski i vrlo je kratak. Nece vam biti dosadno, iako ste sve to mozda vec culi i znate (zanimljivo je). Drugi deo je na simulatorima (vrlo interesantno). Treci deo je voznja koja se sastoji iz nekoliko vezbi. Dosta vremena cete provesti u automobilu. Kod Dozvole Plus delite vozilo sa jos nekim. Kada vi zavrsite vezbu onda vozi ‘kolega’ i tako u krug, sto ni najmanje ne smeta. Vise smeta sto ima samo sest automobila pa dosta cekate da dodjete na red, ali dobro… Trener govori preko radio-veze sta i kako da radite, sve objasni lepo, polako i po dva puta tako da nema zabune. Inace, svi su bili vrlo ljubazni, i predavaci i treneri, a u trenucima pauze smo mogli cuti i od Mirka i Mladena po nesto vezano za Navak.

Automobili su odlicni, jer su novi i modifikovani za treniranje. Motori su 1.6 sa 132 konja i pravo je uzivanje voziti ih po onakvoj stazi. Moram da kazem da staza nije bas idealna, treba je bolje obeleziti i na nekim delovima je losije uradjena (i sam gospodin Mirko kaze da su imali problem sa izvodjacima).
Trening je trajao i duze od predvidjenih cetiri sata, sto me je iznenadilo. Na kraju su podeljeni sertifikati i kao poklon- prsluci. Generalno je dobar trening s obzirom da je besplatan (ukoliko imate DDOR osiguranje), inace je cena 99 evra. Nije malo para ali ne kazem da ne vredi, ipak ste dosta u vozilu a imaju i oni troskove (amortizaciju), samo uvek moze bolje…
Da dodam i nesto nevezano za treninge- prvi put u Srbiji na ovom mestu se odrzao i Track Day (konacno) samo sto su malo preterali sa ogranicenjima i cenama a i mislim da je to jos uvek daleeeko daleko od pravog Track day-a u svetu!!…

I zakljucak: vezbe su OK za jedan besplatan trening, ali bi trebalo sve to videti/doziveti i van automobila. Takodje je odlicno za pocetnike, one bez iskustva (naglo kocenje i izbegavanje prepreke ce im dobro doci). Pravo je uzivanje ‘igrati’ se automobilom na onakvom prostoru.

Neke zamerke sam vec naveo ali imam i neki utisak da vas nekako kao forsiraju: „Hajde dodjite! Imate i ovakve i onakve treninge! Preporucite nas svima! Popunite anketu!…“, sto je negde normalno, ali meni licno i odbojno… „Ovo sme, ovo ne sme…“, pa tako na ulazu postoji znak da je zabranjeno fotografisanje. Zasto?!

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Dozvola plus, NAVAK trening, 4.6 out of 5 based on 50 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Aktivan život, Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

29 reagovanja na Dozvola plus, NAVAK trening

  1. bocap kaže:

    Dozvola plus se dobija gratis uz polisu kasko sto je pogodnost osiguravajuce kuce DDOR! Dovoljno je za vas automobil obezbedite polisom Kasko master DDOR-a i dobicete gratis…

  2. mane kaže:

    Koliko znam NAVAK je finansiran i od državnih para, a u privatnom je vlasništvu. Staza ko staza asvalt ravan kakav bi dugde i bio. Auti novi sponzorski, sve fino što bi rekli spolja gladac. Ja sam svoju prvu pravu obuku završio na zimu ’91/’92 i to me je otac terao da baš po zimi vozim iako me je on već sa 15 obučio da rukujem i upravljam mašinom zvanom automobil ( makar po pokošenimpašnjacima i njivama ). Uz pravog istruktora koji me je i obučavao kako da opslužim auto koji vozim, kako da zamenim probušenu gumu, kako da šlepujem drugi auto, kako se vrši provera auta pred njegovo korišćenje, itd. Toga danas koliko vidim nema. Drugo kaljenje bilo je u exJNA tj. VJ ’93 gde sam dobio i dobro zapamtio upalu mišića motajući poligon parking garaža, čunjeve i sve ostalo. E to je bila prava škola za šofera. Danas u NAVAK-u imaju šturu jednodevnu tj. četvorosatnu obuku od 100e koja i nije baš neki relevant za obučavanje. Danas nemamo svi nove brze aute koji imaju ABS i ostale sisteme, nema idealnog puta ( rupa rupu stiže ), nemamo svi sponzore,…
    Ono što Vam ono tamo nikad nisu napomenuli da je auto samo jedan vremeplov, mašina koja treba da Vam posluži i da Vas opsluži, da se sa prirodom fizike neigramo, i svoj život poveravamo tehnici i novoj tehnologiji koju ni sami nerazumemo niti finansijsji ispratimo. A brzina je za čoveka zaslepljujuća, i očaravajuća, pa danas i pogubna. Ne treba meni trening iz toga nego trening da se ja svesno ograničim prvo u svojoj glavi-psihički da nejurim 200 na sat, jer nisam sam. A situacije u kojima će se ko od nas naći zavisi od X faktora koji će se tog momenta desiti. Tako da je po meni NAVAK trening ništa drugo do jedan izlet i lepo zezanje.

  3. bbbb kaže:

    Autor je u pravu, posredno sam saznao pojedinosti o obuci, od osobe koja je bila u okviru nekog obaveznog programa po politici njegove firme, pa posto sam bio znatizeljan i zainteresovan, a vec imam iskustvo steceno u slicnim kampovima po inostranstvu, definitivno necu ici u NAVAK…ali svakako cestitke za samu ideju.

  4. Ivan Tuborgkingstyle Djuric kaže:

    Ko je rodjen za auto,nije mu potrebna obuka…Dok ovi novi vozaci,70% njih ne zna da vozi,a fora je da se samo uzmu pare od kandidata i da teraju dalje.Znam par slucajeva koji ni pesaka ne znaju da idu,a kamoli da voze auto.Iz garaze ne znaju da izvezu auto,a tek auto put,neke prepreke…Sreca pa su cunjevi u NAVAK-u plastificirani,za takve slucajeve ;)

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.