Citroen Xsara Picasso

Kako već 2 godine posedujem ovo vozilo, smatram da imam dovoljno ličnog iskustva da mogu o njemu da pišem realno i argumentovano..

Prvo, motor ovog vozila 2.0 HDI je potpuno odmeren i pruža onakve performanse kakve se očekuju od njega.

Sa 90 KS ima sasvim zadovoljavajuće ubrzanje, potrošnja više nego dobra za ovu kubikažu. U gradskoj vožnji prosek je nešto ispod 8l, na otvorenom putu – auto-putu pri brzini od 115–120KmH prosečna potrošnja ide oko 5,5l/100km.

Ono što je meni bilo najvažnije i što je odlučilo prilikom izbora automobila je karoserija.. Ovaj oblik karoserije daje najbolje iskorišćenje prostora tako da dobijate veliki komfor i udobnost u kabini, solidnu zapreminu gepeka koji svašta može da primi, a pritom imate vozilo koje je kraće od mnogih limuzina, što je vrlo bitno u uslovima gradske vožnje kada je vrlo čest problem sa parkiranjem.

Zadnja klupa se sastoji od tri potpuno nezavisna sedišta koja mogu da se obaraju svako za sebe, tako da je moguća svaka kombinacija da bi se prostor najbolje iskoristio. Za sigurnost se brinu vazdušni jastuci i ABS, za udobnost automatska ili manuelna klima (zavisi od modela), električni podizači prozora, električni retrovizori, podesiva sedišta po visini, servo volan podesiv po visini, audio komande na volanu…

Ne bih da pišem o tehničkim karakteristikama jer to može da se nadje bilo gde na internetu, bitan je utisak i upotrebljivost samog vozila u svakodnevnim i povremenim aktivnostima. Ukratko, vozilo je za svaku pohvalu i preporuku, zadovoljilo je sve moje prohteve do sada, a s obzirom da sam muzičar, prohtevi mi nisu mali, pogotovo u smislu prostora za pakovanje opreme i instrumenata.

Ozbiljno vozilo za ljude kojima treba udoban i komforan auto sa dosta prostora za prtljag.

S obzirom na visinu zadnjeg dela, prilično je smanjena preglednost prilikom parkiranja unazad.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Citroen Xsara Picasso, 4.5 out of 5 based on 33 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

19 reagovanja na Citroen Xsara Picasso

  1. Nikola kaže:

    Xsaru 2.0hdi imam vec 2 god nisam imao problema,međutim pre neki dan u putu ka Bg u toku vožnje samo se ugasio i nije hteo više da upali.Maj.je skinuo pumpu u rezervoaru nije radila,zaglavila pri udarcu je proradila.Nisam hteo da je vraćam stavio sam drugu,međutim ovu kad smo rasturili bila je ok.Sutra dan se isto desilo,ponovo smo skinuli rez.na pumpi su izgorele četkice kad smo rasturili.Danas sam stavio ponovo novu od Berlinga ista je odgovara za sad radi ali imam osećaj kao da se guši i slabije vuče.Imali neko iskustvo sa ovakvim problemom sve sumnjam da nije u pitanju struja.

  2. Beogradjanin kaže:

    Moj cale vozi ovaj auto na taksiju vec 7 godina. Presao je blizu pola miliona km ali posto ga je kupio na auto placu kao polovnjaka starog 3 godine,mislim da treba dodati na to jos 100 000. Pre par godina je poceo da se kvari i to bas cesto. Uglavnom elektronika i stvari koje su vezane za nju. Bilo da je ventilator,board computer,klima,neki ventili,pumpe,senzori itd uglavnom stvari vezano za elektroniku. Posle 600 000 km i svakodnevnog akanja po gradu,rupama,minusima zimi samo mozemo da kazemo „hvala“ ovom autu. Mogu da zamislim koliko bi nam duze trajao da nije bio na taksiju nego da se vozio porodicno,pazljivo i umereno (20 000 godisnje). cale kaze da ce ovog da proda i da opet kupi isti samo ocuvaniji i sa manjom kilometrazom.2.0 hdi trosi malo po gradu a kad smo isli na more preprosle godine trosio je 4 litre.(cale trazi idealnu poziciju za gas da sto manje trosi :D ) Preporucujem svakom ovaj auto.

  3. Zivotinja kaže:

    Niko kao manu nije naveo da je menjac jedan od najlosijih koje sam video na automobilu,isto tako ozvucenje nije nikakvo,i stvarno mi se ne svidja dizajn,jeste prostran ali ruzan auto.

    • Predrag kaže:

      Sto se ozvucenja tice, tu si u pravu, mogli su malo da porade na tome, ali sto se menjaca tice – mislim da je to cisto tvoja subjektivna ocena. Rucica menjaca je pozicionirana tako da ruka ima odlican i prirodan polozaj u toku saltovanja. Obzirom da ima prilicno malu polugu jer je rucica kratka, hod menjaca je lagan i gladak, tako da ne znam tacno na sta se odnosio komentar „najlosiji menjac“. Ni u servisu niko nije imao primedbi ili komentar da su im se menjaci pokazali kao losi.

    • sandra jez kaže:

      Što se mene lično tiče ovo je najbolj auto na svetu!!! Mi smo ga nedavno kupili i toliko sam srećna da je svaka reč mala…konforan je i praktičan, pravi porodični auto! Čak smo se sa njim i selili i ne možete ni zamisliti šta sve može stati :) uštedeo nam je gomile novca koje bi dali za prevoz :) Ja sam niža i u njemu se šetam kao u autobusu kada treba da nešto uradim pozadi kod dece :) a i za vožnju je zgodan. Lako ga je zavoleti i lako je navići se!!!

  4. davor kaže:

    pelep auto…sta reci…..

  5. BuilderBody kaže:

    Ako ste porodican covek, ovaj auto ce odgovoriti na vecinu vasih zahteva, ali samo u toj svrsi. Vidi se moderan dizajn, ali po mom misljenju moglo je da se sve to spakuje u lepsu kutiju. :)

  6. Ivana kaže:

    Ovaj auto je pravi porodicni auto, komforan je, ali je tezak za odrzavanje.

  7. Draganaj53 kaže:

    Jeste velik i prostran,pravi porodican auto ali mi se ne svidja njegov izgled!

  8. voyager kaže:

    Mozda je udoban i konforan, ali mi se ne svidja ni malo njegov izgled. Uz to Citroen je zaista preskup za odrzavanje. Nedavno je moj prijatelj platio spoljnu bravu za vozaceva vrata 110 eura sto je zaista previse.

    • radan kaže:

      Pa mogao je da plati i 550e ako hoce,ja sam kupio komplet vrata za 140e +brza posta 980din. iz Nisa.

  9. vlademic kaže:

    Auto jeste komforan i ekonomican, ali nije lep.

  10. TotaVlad kaže:

    Lep i komforan automobil, sa velikim unutrasnjim prostorom – a to mi se ponajvise dopada. :)

  11. caka012 kaže:

    Sto se tice cene registracije, sve sto je do 2000 kubika (ovaj model ima 1997), prihvatljivo je. Hocu da kazem da razlika izmedju npr. 1600 i 2000 kubika nije toliko drasticna, koliko postaje drasticna na vise od 2000.

  12. devke7 kaže:

    Vozio sam se u ovom automobilu nekoliko puta kad mi je trebao taksi. Auto je prilicno udoban i veoma prostran, idealan za porodicu. Takodje mi se svidjaju velike staklene povrsine i preglednost, sto se tesko nalazi kod novijih modela koji sve vise lice na tenkove, a ne automobile :)

  13. Biljana87 kaže:

    Vozila sam se jednom u ovome auto i super je sto se tice komfornosti :D

  14. bocap kaže:

    Idealan porodicni auto. Do duse verzija motora 2.0 HDI je jaca, pa se mora vise platiti prilikom registracije vozila. Ocena solidna cetvorka!

    • mnilos kaže:

      ovaj auto nisam u oglasima hteo ni da pogledam kada sam kupovao auto,medjutim nekako sam ga kupio jer je bio jako povoljan,tekstove sa skupim francuskim odrzavanjem od tada izbegavam jer su puka laz,vozio sam vektru,golfa,renoa,zastavu,nisana… i neopevana je glupost reci da je skuplji za odrzavanje od golfa istog recimo kao u mom slucaju 2004 godista sve sam licno proverio,bar sto se ovog automobila tice…

      • radan kaže:

        Bravo,najzad neko iskreno da kaze pravu situaciju sa iskustvom. Neka se malo raspitaju da vide koliko kosta dizna za golfa a koliko za citroena (bosova koja jos moze da se reparira za 110e pod garanciju),pa neka sami zakljuce bez zamisljanja situacije .Pozz

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.