Basf, Glysantin G48, rashladna tečnost

Svaki vozač u sklopu pripreme za zimsku sezonu, između ostalog mora da se pozabavi i tečnošću za hlađenje motora. Kako je tržište preplavljeno svim i svačim, neophodno je da odvojite malo vremena i pozabavite se ovim pitanjem da ne bi prošli kao ja pre nekoliko godina i da vam se antifriz, koji ste rastvorili baš prema uputstvu proizvođača, zaledi u motoru u sred zime. :(
Tako nešto teško da će vam se desiti ako koristite orginalne antifrize svetski poznate i priznate nemačke hemijske industrije BASF (bar iz mog iskustva). Oni se ne bave proizvodnjom nekih drugih preparata, pa izmedjuostalog prave i antifriz, već su specijalizovani za aditive, antifrize i slična sredstva. Imaju preporuke od velikog broja auto kuća kao što su: BMW, Porsche, Opel, Mercedes, VW…
Kada sam imao taj „peh“ sa antifrizom, jedan majstor mi je preporučio GLYSANTIN G48 koncentrat, koji ima malo jaču cenu od ostalih, ali je zato efikasniji jer zimi štiti motor od zamrzavanja, a leti od pregrevanja i treća pozitivna osobina mu je što štiti motor i sistem za hlađenje od korozije.
Zimi je potrebno razblažiti ga određenim postotkom vode (prema datom uputstvu) i naliti u sistem, a kako mu je tačka ključanja veća od tačke ključanja vode – uspešno će zaštititi motor i od pregrevanja.
Upravo danas sam kupio dve litre Glysantina G48, što kada se rastvori sa 3l vode daje 5l tečnosti otporne na temperaturu do -27°C. Tečnost za hlađenje u autu treba menjati na 3 godine kako preporučuje proizvođač, a ako je potrebno da se dolije ili iz bilo kog drugog razloga meša sa drugim tečnostima za hlađenje, to nemojte raditi na svoju ruku, već malo „proguglajte“ ili pitajte nekog ko se razume (može doći do pretvaranja tečnosti u gel ako pomešate pogrešno ili postici kontraefekat, ako je u pitanju zaštita od korozije ili zaštita Al hladnjaka). Cena za litar je 525 dinara, koliko sam ja platio u Roda megamarketu, što i nije neki izdatak ako se uzme u obzir da ste mirni naredne 3 godine. ;)

Od kada koristim ovaj proizvod nije mi se desilo da mi se zaledila tečnost u motoru, a takođe ni leti nisam imao problema kada su bile velike vrućine – temperatura tečnosti za hlađenje nije prelazila optimalnu granicu.

Ovaj proizvod bi trebalo da ima svaka benzinska pumpa, ali nažalost nije tako. Naprotiv, nije baš zastupljen u široj prodaji.
Ambalaža u koju se pakuje Glysantin je dosta bezbedna, ali ne bi bilo suvišno da ispod čepa ima i sigurnosnu foliju koja bi dodatno garantovala orginalnost, a i dodatno osiguranje od curenja u transportu.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Basf, Glysantin G48, rashladna tečnost, 3.8 out of 5 based on 13 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

14 reagovanja na Basf, Glysantin G48, rashladna tečnost

  1. Srdjan P. kaže:

    Odlicno sredstvo, jeste malo skupo ali se isplati koristiti ga.

  2. Dex kaže:

    I ja koristim ovaj antfriz i nisam imao nikakve probleme, ulivu mi poverenje jer ipak to nemačka firma, naravno uz kvalitet ide i veća cena.

  3. GoranAp kaže:

    Antifriz je korektan (ukoliko nije lažiran). Ako se držite uputstva nema problema jer sam ga koristio u nekoliko navrata. To što ga nema svuda ne treba da brine vas kao kupce već trgovce. BASF je firma koja je promenila svoju „autonomiju“ otkad imaju predstavništvu u Bg-u jer su tu „umešali“ prste naši ljudi. Na kraju krajeva na tržištu ima toliko kvalitenih antifriza koji se mogu mnogo lakše naći. BASF-u preporuka da razmotri rad svojih ljudu u Bg-u i kakve to ima veze sa lažiranjima proizvoda.

  4. Borislav kaže:

    Modricin Permant je jeftiniji i menja se na 5 godina.

  5. anpama kaže:

    ORIGINALNA tecnost?Molim vas sta je original?Onaj antifriz je dobar koji mrzne na sto nizoj temperaturi.Nije novac bitan,vec kvalitet.A danas?
    Pomenuti Basf, Glysantin G48,sam kupila u decembru,i u januaru sam isla kod majstora da se vratim na korsantin.

  6. pavle kaže:

    Proizvod na nivou.pa da apelujemo javno da bi tebale vecinom da ih imaju benzinske pumpe, pa cak i prodavnice auto delova, jer ni sve prodavnice ne poseduju taj antifriz, ali to je trgovina.Preporucio bih svim vozacima pre zamene novog antifriza da motor isperu s vodom ako je predhodni antifriz bio zamucen prljav itd. to vazi kod starijih automobila i kad to rade da voda ne bude pod jakim pritiskom.

  7. Aleks kaže:

    Dosta skupa rashladna tecnost, ali je ujedno i jedna od boljih na trzistu.To sto ne mrzne do odredjene temperature i nije neka velika preporuka jer skoro sve druge su slicne u tom delu. Ono sto je bitno je to da je jako kvalitetna i ne nagriza gumene cevi i delove od gvozdja sto je upravo problem sa nekim nekvalitetnim tecnostima.

  8. kondor007 kaže:

    Ja upravo koristim ovaj glisantin u mom autu u ptanju je Opel Vektra i mogu da ga slobodno preporucim jer nisam imao nikad problema sa ovim proizvodom.Jedino sto ja kada prodje zima ispustim glisantin i ponovo stavim vodu umesto njega bar tako kazu majstori da treba jer se tako najbolje stiti motor i rashladni sistem.

  9. Mirko kaže:

    Ja bih preporučio GM-ov antifriz, umesto ovoga. Nema falsifikovanih primeraka. Radi upravo ono što na etiketi piše.

  10. dejanp011 kaže:

    Nije preporucljivo mesati rashladne tecnosti medjusobno, inace posto je ovo tekst o BASF G48 rashladnoj tecnosti zeleo bih da napomenem da na nasem trzistu ima dosta falsifikata iste, te je potrebno obratiti paznju na falsifikate. Moja preporuka je da svako sipa u svoje vozilo prema preporuci proizvodjaca vozila i bice miran (u koliko je sipao originalnu tecnost).

  11. Mileta kaže:

    Glisantin može da koristi ko ga već ima u hladnjaku,inače mora da isprazni kompleran sistem jer se nemešaju sredstva za hladjenje zbog različitog sastava.Inače glisantin je skup u odnosu na druge koji izdržavaju niže temperature.

  12. charapan kaže:

    ne trebaju se mestati, jer nisu iste jacine. glisantin koristi moj drug unazad nekoliko godina i nije imao nikakvih problema sa hladnocom. mada ima i jeftinijih i sklupljih od njega, on uvek koristi glisantin, tako mu je preporucio majstor koji mu odrzava auto.

  13. Chuck Norris kaže:

    Ne bih se slozio da je sve isto, mada nemam mogucnost da proverim hemijski sastav ali svaki proizvodjac za auto u prirucniku kaze koji antifriz se sipa i da se nikako ne smeju mesati.

  14. Nikola68 kaže:

    Glisantin,Korsantin ili ko zna koliko više naziva sve dodje na isto,antifriz,samo je bitno do koje temperature štiti motor.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar na Srdjan P. Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.