Auto-kuća Voždovac – Reno

Vozim Renoov automobil (malo specifičniji model) već pet godina i kao većina vozača istog proizvođača mučim muku sa različitim cenama i kvalitetom, kako delova tako i usluge ovlašćenih i neovlašćenih servisa. Ruku na srce, pre dve godine sam se bio skrasio u jednom, ali i tu me je večito smaralo što se nalazi na drugom kraju grada u odnosu na onaj u kom stanujem i radim, a sam kvalitet usluge je zavisio od sreće koji ti majstor upadne, pošto su generalno prebukirani, itd…

Pomislio sam da se i meni sreća konačno osmehnula kada se u ulici Vojvode Stepe, prekoputa Saobraćajnog fakulteta, u jednom delu čuvene Auto kuće Voždovac (prodavali i servisirali Zastavina vozila) otvorio Renoov servis i prodajni salon! Sve je izgledalo krasno, bajno, nema gužve, ostaviš auto i prošetaš se do kuće.

I tako odem ja prvi put, sve nafurano, svi bog-zna-kako ljubazni… doduše malo uštogljeno za moj ukus. Primiše auto, konstatovaše kvar (set kvačila), rekoše cenu i da će sve biti gotovo sutra ili prekosutra ujutru (četvrtak ili petak)!

Ne da nije bilo gotovo u petak (pošto rade do 16h!), nego sam auto podigao tek u ponedeljak, pošto gospoda je li, ne rade vikendom!?!!!!

Kao vrhunac, posle preuzimanja automobila, našao sam na zadnjem sicu nečiji kišobran!!! Nisam hteo ni da zamišljem gde su se kola provela za vikend, jer ja sam sedeo kod kuće!

Medjutim, dođe vreme za mali servis i ko velim, ma blizu su, to je ionako svugde isto. I uradiše oni taj mali servis, ali ovoga puta mi je cena bila sumnjiva. I naredni servis ispao je skuplji za oko 20-25% nego prethodna dva. Ajd’ dobro, možda su mi stavili neke bolje filtere ili tako nešto, tešim se ja, i odem i treci put da mi daju ponudu za jedan ozbiljniji zahvat. Dobijenu ponudu sam ovog puta proverio u drugim ovlašćenim servisima. Što se tiče delova, nigde nije bila ista cena, ali ni razlike nisu bile velike. Naravno, ovi “moji” su bili najskuplji! Što se rada tiče, svi servisi su se gađali maltene u dinar, sem gore pomenutog koji je bio više nego duplo skuplji!

Nije me mrzelo pa sam se malo više raspitao okolo i izmedju ostalog čuo da hoće da naplate nove delove, a da ih uopšte ne ugrade. Ovo je sad vec neprovereno sa moje strane, jer mi posle svega ne pada na pamet da više gubim živce, vreme i novac!

Sve u svemu, zaobilaziti u širokom luku, osim naravno, ako nije došlo do nekih korenitih promena. Znam bar još dvoje ljudi koji su ih kao i ja žestoko iskritikovali u telefonskoj anketi koju Reno radi sa svojim mušterijama.

Kako da ocenite članak i temu kojom se bavi?

Auto-kuća Voždovac - Reno, 4.0 out of 5 based on 37 ratings



Ovaj unos je objavljen pod Automobili. Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na Auto-kuća Voždovac – Reno

  1. fruskogorac kaže:

    Kako su radili tako su i prosli ,nisu vise zastupnici za Reno vozila,ni prodaja ni servis.
    Dokaz da javasluk i nerad ne prolaze bas uvek.

  2. Goran kaže:

    Na novom autu FIAT-punto imao sam problem posle manje od godinu dana. Centralna brava je otkazala i auto je poceo sam od sebe da se odkljucava. Oterao sam auto u AK Vozdovac jer je auto tamo i kupljen. Posle par dana su me zvali da preuzmem auto, medjutim kao da nista nisu radili. Parkiram kola na parking, zakljucam i ona se sama opet otkljucaju. Odma oteram kola nazad u servis i ostavim ih. Par puta je bilo da su popravili ali sam im odma i vracao kola jer se opet sama otkljucavaju. Posle 4-5 puta otkljucavanje je prestalo. Sve je to bilo negde u februaru 2011.
    U martu ove godine isti problem. Sva sreca da je auto jos pod garancijom. Odvezem kola do njih i objasnim im o cemu se radi. Opet ista prica, 4-5 puta kao popravili i zvali me da uzmem kola. Medjutim tu se javi novi problem, u toku voznje centralna brava pokusava da se zakljuca, cuje se neko caktanje ali ne uvek. Sta su joj radili nemam pojma. Navodno, ne mogu da utvrde u cemu je problem jer se ne desava stalno nego povremeno i tamo neki glavni na prijemu Ivan mi kaze da vozim kola i da kad se javi problem, da tamo neki kabal iscupam i da vratim i da mu javim sta se desava. Tako i uradim i zovem ga sutradan i preko telefona mi kaze da je crkao Body racunar, da je znao odma ali da je morao da bude siguran. Pitam ga sta sad da radim a on mi kaze da sacekam 15-20dana, oni ce deo da poruce iz italije i cim stigne zvace me. Vreme je prolazilo, obratio sam se udruzenju za zastitu potrosaca, oni su ih takodje kontaktirali. Uvek je bio neki izgovor poput: poslali su porudzbinu ali im Italijani nisu sve poslali, pa bio je praznik u Italiji i nisu tog dana slali delove po porudzbini, pa bice sigurno sledeceg petka, pa bice za 10-ak dana sigurno… Tako vec tri meseca a od popravke nista.

    Iskreni savet za sve, zaobilazite ovu auto kucu kako god znate i umete.

    • Goran kaže:

      Na moju žalost priča ima nastavak. Body računar je zamenjen posle dužeg vremena. Ponadao sam se da je kvar otklonjen i tešio se da je vredelo čekati. Međutim, pre dva meseca opst ista priča, auto se sam od sebe otključava na parkingu. Ja šta ću, odem ponovo u servis i objasnim o čemu se radi. Posle par dana su me pozvali da preuzmem auto jer su navodno otklonili kvar i na moje zaprepašćenje ispostave mi račun. Na moje pitanje šta to treba da platim, dobijam odgovor da je auto istekla garancija i popravka mora da se plati. Uz objašnjenje i silnu raspravu da je kvar ko zna koliko puta prijavljivan u garantnom roku i da do dan danas nije otklonjen odbio sam da platim. Naravno nije im bilo pravo ali stornirali su račun. Ali svemu tome nije tu kraj, kola se i dalje sama otključavaju. Posle par dana opet oteram auto, pa mi opet vrate i tako nekoliko puta. Na kraju su neke žice sekli i prelemljavali i garantovali mi 100% da će sad sve biti u redu. I bilo je nekih 5-6 dana ali centralna brava opet počinje da brljavi. Nekoliko dana za redom sam zvao servis da se požalim ali šef prijema ili šta li je već uvek je bio trenutno odsutan. Ostavljao sam poruku da se javi ali naravno ništa od toga. Najzad ga ulovim nekako i odma mi je sastavio sledeću priču: „Mi smo uradili sve što smo mogli, proverili sve što nam je palo na pamet, nemojte doterivati kola jer ne znamo šta dalje da radimo tako da bi ja stavio tačku na tu priču“. Našao sam se u čudu kako neki ovlašten servis može da ima takav stav, prvo da nisu u stanju da otklone kvar i drugo da imaju toliko bolenje ušiju za mušterije. Da stvar bude još crnja, tokom popravke prednja i zadnja leva vrata su ogrebana. Naravno požalio sam im se na to ali me taj šef odma pitao kako mogu da garantujem da su te ogrebotine nastale u servisu. Ljudskoj gluposti nikad kraja. Ipak, nekako smo se dogovorili da će to da prefarbaju. Koliko će poštovati dogovor videćemo.

      • Nebojsa kaže:

        Gorane, imam apsolutno isti problem sa fiat puntom. Molim Vas za savet, sta i gde uraditi. Hvala

  3. renmeg3 kaže:

    Moja preporuka svim vozacima Renault-a je da ako imaju problema ili ozbiljne primedbe na rad ovlascenih servisa,kontaktiraju Renault Nisan Srbija!Ima na njhovom sajtu adresa i kontakt telefon.Oni su na neki nacin supervizori svih ovlascenih servisa i do sada su oduzeli licencu najmanje za dva ovlascena servisa u Beogradu!

  4. betmen kaže:

    Druze ja sam radio u Sapcu u ovlascenom Renault Dacia servisu i potpuno mi je jasno o cemu govoris.Provereno znam da se ugradjuju sumnjivi(polovni)auto delovi,jeftinije ulje(a naplacuje kao Elfovo ili neko skuplje ulje)…Takodje ti savetujem da pre ostavljanja auta u servisu zapamtis trenutnu kilometrazu,pa je posle uporedi sa kilometrazom koju zateknes..a imas u Bgd jos servisa koju su dobri Reno Sava,Kompresor,Hit auto…pozzz i sve najbolje

  5. Slobodnjak kaže:

    Zbog ovakvih propusta i desavanja vecina nas vozaca je primorana da ide kod nekog „obicnog“neovlascenog mehanicara i sredjuje svoj automobil.Strasno i tuzno

  6. Bojan kaže:

    Po meni je najbolji njihov zvanicni servis na Mirijevskom bulevaru. Jeste uvek guzva i ludnica, ali mi je bar savest mirna.

  7. Dada kaže:

    Ja sam još jedna koja je odustala od ovog autoservisa i pomoć potražila kod lokalnog majstora. Razlog je osnovana sumnja da se u njemu dešavaju krajnje čudne stvari na relaciji: stvarna vrednost i naplaćena vrednost usluge. Nisam zažalila.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

  1. Komentari ne smeju sadržati psovke, preteće, rasističke, vulgarne, šovinističke ili na bilo koji drugi način uvredljive poruke.
  2. Molimo posetioce Oceni portala da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
  3. Zabranjeno je lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
  4. Redakcija Oceni ima pravo da ne objavi komentare koji nisu saglasni sa pravilima 1, 2 i 3.
  5. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Oceni.rs a autor samim činom slanja komentara potvrđuje da je upoznat sa Uslovima korišćenja i da je sa njima saglasan.
  6. Komentarišite proizvod, uslugu ili temu članka uopšte samo ukoliko imate lično iskustvo. Možete komentarisati i kvalitet samog članka i to koliko Vam je autor ovim člankom pomogao da potvrdite ili promenite mišljenje o temi kojom se članak bavi. Nemojte slati generičke komentare "super je", "divno je", "baš je dobro" i sl.. Takve komentare više nećemo objavljivati. Nemojte kao komentare slati podatke ili činjenice koje je autor već napisao u samom članku. Ni takve komentare nećemo objavljivati. Postoji i drugi način da se poveća stanje Oceni.rs kredita, pisanjem sopstvenih članaka.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pre klika na dugme Predaj komentar uključi ovu opciju ukoliko želiš da na svoju mail adresu dobiješ notifikacije o novopridošlim komentarima na ovaj članak

Možete se prijaviti da dobijate notifikaciju o novopristiglim komentarima na ovaj članak.
To možete uraditi tako što ćete svoju email adresu uneti OVDE.